Hotel Hulya

Hulya
8,1

2 reviews over Hotel Hulya in het Nederlands

Goed hotel, niet te groot, in zeer goede staat.

Jos van Groningen, 12-8-2016

Net buiten het dorpscentrum ligt dit frisse hotel. Eigenaar Rami (spreekt prima Duits) is zeer enthousiast en hulpvaardig. Het diner gebruikten we buiten de deur (wij waren in naseizoen de enigen dus niet handig om daarvoor de keuken op te starten) dus hier kunnen we niets over zeggen (ontbijt is prima). Ruime kamer, prettig balkon. Groot dakterras met uitzicht naar zee en Samos.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Zeer gastvrij !

avd, 19-9-2010

Ter overbrugging om onze vakantie in Emel pension te vieren,mochten we(mn vrouw en ik) een paar dagen bij de "buurman" logeren.

Een alleraardigste man die dit hotel (met eigen zwembad) in zn eentje runde en echt de benen uit zn lijf rende om zn gasten het naar hun zin te maken.

Aangezien we er alleen overnachten en ontbeten ,kan ik daar geen beeld van geven/ krijgen,het ontbijt was in ieder geval uitgebreider en gevarieerder dan bij Emel pension.

Kamers zijn allen super schoon en ruim genoeg,sanitair zag er zeer verzorgd uit.

Klein puntje van kritiek is de aankleding,met wat extra planten/potten e.d. is de sfeer zeker op een hoger niveau te krijgen.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hulya in Güzelçamli (bij Kusadasi), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hulya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hulya scoort een 8.14 uit 10 op basis van 3 reviews.