Hotel Club Bargilya ***

6,9

20 reviews over Hotel Club Bargilya in het Nederlands

Vera, 3-5-2006

Ik ben ook naar Club Bargilya

geweest het was de aller leukste vakantie wat ik tot nu toe heb gehad echt super het personeel vriendelijk de kok hendig aardig het eten was supper heb het nog nooit zo goed gehad echt waar. de kamers waren voor mij doen ook prima maar ja smaken verschil he.

Gereisd anders in mei 2006

Frans, 15-8-2005

Wij hebben hier een heel prettige vakantie doorgebracht.

Ok het bier was wel eens op, je moest voor je consumpties wat verder lopen dan in de brochure staat vermeld. Kamers werden bij ons althans goed schoongehouden, althans wat je mag verwachten van een 3 sterren complex.

Reisleiding van touroperator liet wel wat te wensen over.

Eten: echt turks maar niet slecht.

Personeel: als je aardig voor hun bent zijn zij het voor jou, dus geen probleem.

Russen en Polen: er zijn zeer veel goede echter de onopgevoede verpesten het voor de rest.

Entertainment: was niet aanwezig echter tot mijn grote opluchting. Voegt niets toe, of je moet jezelf niet kunnen vermaken, of geen initiatief hebben om iets te organiseren.

Gereisd anders in augustus 2005

C & M, 7-8-2005

het bargilya hotel vonden wij erg mooi, vooral als je naar de prijs kijkt die we betaald hebben.

beetje jammer dat niet iedereen er zo over denkt.

er waren veel irritante russen en zeikende nederlanders, die gedacht hadden voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten en alle luxe verwachten!

wij hebben het gewoon naar ons zin gehad, en onze vakantie niet laten verpesten door hun!

Gereisd anders in augustus 2005

Marniek, 30-7-2005

k ben niet snel ergens niet tevreden over maar dit hotel sloeg echt alles.Niks van wat ons beloofd was klopte. Wat nou privestrand.....betonplaten en meteen 4 meter diep. De beachbar hadden ze verpacht. De drankjes van het hotel waren niet te drinken. Het eten was afval...vreselijk. Gelukkig zijn wij na 1 dag naar club petunya gegaan en hebben hier een heerlijke vakantie gehad.Voor ons nooit meer Bargilya.

koorosh, 27-7-2005

We zijn in juli naar club bargylia geweest; Er klopt jammer genoeg helemaal niks! onze kamer werdt per 3 dagen schoon gemaakt na onze officiele verzoek bij rteceptie! zeer slechte kwaliteit van eten!niet te gloven! drank bestond van 2/3 water en 1/3 drank!onze hapjes waren de restanten van het eten onze een stuk brood!

Als je durf om te klachen bij receptie dan hoor je alleen dat ze erg druk hebben! De MANAGER zij letterlijk tegen ons dat de goede kamer met goed uitzicht zijn alleen voor turkse reguliere gasten en 'Jullie Nederlanders zijn geen reguliere gasten!!!!' Bijna alle nederlanders zijn verhuizd naar andere hoten zeer snel.

Vergeet niet de russusche invasie!!!

Joppe & Juliet, 9-7-2005

Wij zijn Augustus '04 in Club Bargilya geweest. Helaas hadden wij bij aankomst al problemen i.v.m een overboeking,.. Erg jammer,.. In de 8/7 dagen dat we in Turkije waren hebben we er maar 4,5 in Club Bargilya gezeten,.. Maar wat waren we blij, toen we het hotel zagen. Prachtig uitzicht vanuit onze kamer, 1 trap verwijderd van het zwembad en twee van de zee. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed en ook de grote baas maakte af en toe een praatje met de gasten, heel leuk. En voor de prijs die we ervoor hebben betaald, mogen we absoluut niet klagen. SUPER! We willen zeker nog een keer terug.

John en Esther, 22-6-2005

Weinig problemen gehad met het hotel. Hollandse zuinigheid moet je maar even opzij zetten, want er wordt pas echt werk van je kamer gemaakt op het moment dat je een tip op je kussen achterlaat. Geloof me ze doen dan alles voor je. Russen zijn er nou eenmaal en je kan je lopen ergeren of ze negeren. Voor kinderen weinig te doen wel een minidisco die iedere avond hetzelfe is.

annelies, 10-6-2005

vies vies vies meer kan ik er niet over zeggen.en klopt niet met wat er aan gegeven staat in de reisgids

Cees en Henny, 10-6-2005

In sept.'04 waren wij in Bargylia en wilden in mei weer terug, helaas bij Ceramic uit het pakket.

Het was redelijk schoon, bediening zeer vriendelijk ( tips werken nog altijd).

Nadeel, na een Russen invasie veranderde het eten, werd merkbaar minder creatief mee omgegaan voor die tijd, prima, volop keuze.

Voor ons een heerlijke vakantie, jammer van die Russen maar die kun je blijkbaar niet ontlopen.

Nico, 6-6-2005

Leuk hotel, fijn personeel, alleen jammer van de russische invasie.

Op zich heel leuk, maar de russen verpesten het.

kunnen ook niet in toom gehouden worden.

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Bargilya in Güvercinlik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Bargilya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Bargilya scoort een 6.9 uit 10 op basis van 20 reviews.