Hotel Baia Bodrum *****

8,3

366 reviews over Hotel Baia Bodrum in het Nederlands

Hemels!

Erol&Els, 28-7-2017

Begin Juli na 28 jaar weer terug in Gundogan. Het was een 'hemelse' vakantie. Hotel Baia is een prima onderkomen, wat gesitueerd is op een prachtige plek in de baai. Wat een prachtige view. Op aanraden van familie dit hotel bezocht. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar. Alles was prima en natuurlijk zijn er wel zaken die voor verbetering vatbaar zijn, maar alles bij elkaar hebben wij ons er niet aan gestoord. Opvallend: wij waren de enige Nederlanders in dit hotel. Ook geen Russen. Naar schatting 90% Turkse toeristen.

Toch vonden wij dat verbazingwekkend, omdat het een heerlijk hotel is, in een heerlijke omgeving, echt een aanrader. Volgend jaar weer dus!

Gereisd met partner in juli 2017

Super

Michel, 18-6-2017

Wij komen hier reeds voor de 5de keer. Het hotel werd gerenoveerd. Er is een gezellige koffiebar met gebakjes en kleine restauratie en ijsjes. Het eten is superlekker. Voor toeristen die de rust zoeken is dit een super hotel. De Guest Relation Pembe doet haar best om iedereen tevreden te stellen. Wij komen zeker nog terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Adembenemend uitzicht !

Dandois-Matthyssen, 17-6-2017

Baia Bodrum heeft vele renoveringswerken uitgevoerd. Restaurants vernieuwd, een patisseriebar, opfrissing steiger, bar enz...

Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Er was geen animatie , maar er waren zeer weinig toeristen.

Wie houd van rust en een adembenemend uitzicht zit hier op zijn plaats.

Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel

Ronny king, 17-6-2017

Eten 9 , netheid 10 , animatie pas vanaf vandaag , bars 9 , koffiebar 10 ,de nieuwe gast relationen vrouw pemba 9 ze doet haar best om de klanten te bedienen zoals het hoort in een 5sterren hotel , komen hier reeds 5e maal
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig uitzicht

Ozlem kuy, 14-6-2017

Heel vriendelijk personeel en geweldig uitzicht. Je hoeft niet ver te gaan om paradijs gevoel te beleven. We hebben niks gemerkt van onrustige situatie in Turkije. Het was juist daardoor heel rustig en dat vonden we heerlijk.
Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch hotel ,ruime kamers !

Brigitte en Alain, 11-3-2017

Najaar animatie te eenzijdig !
Gereisd met partner in september 2015

Super goed

Ronny roelandt, 28-6-2016

eten , dranken internationale , bediening , kamer zwembad ,bars gewoon super ,ga in september terug
Gereisd met vrienden in juni 2016

toplocatie

Uyttebroeck Patrick, 24-6-2016

Waren reeds voor de 4de maal te gast in dit prachtig hotel. Voor ons is dit een beetje thuiskomen. Zeer vriendelijk personeel . Staan altijd voor je klaar. Dit jaar minder bezetting de reden is wel gekend. Niet ongerust zijn heb mij er altijd veilig gevoeld. Volgens jaar gaan we zeker terug. Een aanrader is een kamer met zeezicht mooi uitzicht over de baai. Natalya van de guestrelations doet soms het onmogelijke. Is een top madammetje.
Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig hotel, met adembenemend uitzicht !

Dandois Guido., 29-5-2016

Baia-bodrum is een prachtig hotel. Gelegen in een zeer mooie baai. Je kan aangenaam zwemmen in de baai of in de zwembaden.

Het personeel is er ongelooflijk vriendelijk en gedienstig en de keuken is zeer lekker en voldoende afwisselend. Is niet te begrijpen dat er niet meer belgen naar dit hotel gaan.

Wij zijn reeds voor de 15 de keer geweest, telkens in mei en oktober, en het is er dan een droom bestemming!

Gereisd met partner in mei 2016

Drama

Francis, 27-8-2015

Hotel heeft een schitterend uitzicht, maar laat je hierdoor niet verblinden..

Service was slecht dit mede door te weinig personeel,het personeel wat er werkte was het zat en dat straalde ze uit. Weinig keus qua (warm)eten, flessen water op de tafels werden bijgevuld, tafels werden niet goed schoongemaakt, drinken zou geserveerd moeten worden maar 9 van de 10x maar zelf gehaald. Standaard kamer te klein voor 4 personen (2volw.2 kinderen) de kamer was vanaf de deur vol met bedden waardoor er niet goed schoon gemaakt kon worden. Ik vond de faciliteiten om drinken en eten te halen schaars, maar ik ben misschien verwend door de ultra all inn hotels in Side.

Schoonmaakster heeft de knuffel van mijn zoon kwijt gemaakt en toonde weinig medeleven.

Ook nog voedselvergiftiging opgelopen....

ons zal je er NIET meer terug zien.

Hotel is echt geen 5 sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Baia Bodrum bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Bodrum in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baia Bodrum scoort een 8.31 uit 10 op basis van 379 reviews.