Villa Azuro *****

Villa Azuro *****
9,1

Uitstekend

136 reviews over Villa Azuro in het Nederlands

Fantastische villa. je komt hier tot rust.

Ivy Stevens, 6-6-2017

Alles om je vakantie tot een succes te maken is aanwezig. Het zwembad, urenlang zwemplezier met onze kleindochter . Er is een Argentijnse BBQ aanwezig in de buitenkeuken waar wij veel gebruik van hebben gemaakt. Kortom je wordt helemaal Zen. Ik kan geen nadelen opnoemen. Wij hebben mooie wandelingen gemaakt. Uitstapjes gemaakt naar omringende plaatsen. Het is hier goed vertoeven. Eigenaren doen er alles aan om het voor de gasten tot een belevenis te maken. Een aanrader!
    Gereisd familie in mei 2017

Geweldig! Prima ligging, rustig .Mooie omgeving

Fam.Lips, 24-5-2017

Voor een nieuw huis was eigenlijk alles prima in orde. Internet, tv-satelliet , kookgelegenheid.Alles was er . De tuin was af, goede zitgelegenheid.

Je hebt echter wel een auto nodig in dit gebied. Winkels perfect, je kunt er alles krijgen. Stadje Moraira ( 10 min ) heeft volop restaurants, mooie stranden. UItermate geschikt ook voor kleine kinderen! Eigenaar staat altijd voor je klaar! Jammer dat het zwembadwater nog te koud was voor de tijd van het jaar ander hadden we zeker een plons genomen! Jammer dat het huis voor ons hele gezin te klein is anders hadden we het zonder meer voor de hele zomervakantie geboekt! Maar we komen zeker terug met minder !

Gereisd familie in april 2017

Super uitzicht, fantastisch ruim huis.

fardo, 31-8-2016

Auto huren is wel een vereiste. Omgeving is geweldig. Dicht bij winkels , boulevards, restaurants en leuke dorpjes.

Top locatie

wim zwartkruis, 30-8-2016

Top huis, prachtige locatie met super uitzicht. Erg harde matrassen
      Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke villa op een super locatie

Stephanie Coolen - de Gouw, 24-8-2016

Prachtig huis (villa 31) op een hele mooie locatie. Aan het einde van een weg, dus maar aan één kant buren. Ontvangst door Vanessa was hartelijk en we hebben snel onze draai gevonden. Er gingen wat dingen kapot, maar dat is allemaal snel en prima hersteld. We hebben een heerlijke vakantie gehad hier.

Wij waren met 9 personen.

Genieten

Amy ter Burg, 16-8-2016

Goed geregeld allemaal, bij aankomst stond er een huurauto voor ons klaar. Ook de villa was netjes en schoon opgeleverd. Het uitzicht op zee is prachtig en geeft een waar vakantiegevoel.

Foto's liegen niet

Nancy, 13-8-2016

Fantastisch huis van alle gemakken voorzien. Zoals de foto's laten zien zo is het ook. Schoon en netjes, het zwembad werd ook netjes onderhouden. Gundogan is een heel vriendelijk dorpje met hele leuke baaitjes in naaste omgeving. Deze mag je eigenlijk niet overslaan om een dag door te brengen. Wil je genieten van een heerlijke vakantie is dit echt een aanrader! Dit gedeelte van Turkije geeft je een heel ander inzicht. Een auto huren adviseer ik wel maar dat kost daar bijna niets en alles is zeer goed bereikbaar. Qua warmte is het daar goed te doen daar er vaak een windje staat.

Top Villa's

Mark Zuijderduijn, 11-8-2016

Een fantastische vakantie gehad. Door de hoge ligging van de villa’s heb je een prachtig uitzicht op de baai. Tevens draagt de hoge ligging bij aan de privacy. Zowel binnen al buiten het huisje, heb je genoeg ruimte om te ontspannen. Mocht je wat meer ‘spanning en sensatie’ willen opzoeken, kan je gemakkelijk naar de omliggende dorpjes rijden. Eet- en drinkgelegenheden zijn er in Gundogan genoeg (relatief goedkoop!). De lokale bevolking is zeer vriendelijk. Kortom: wanneer je volledig tot rust wilt komen, dan is een vakantie in villa Azuro zeker een aanrader!

Schitterende Vila met fantastisch uitzicht

Michel van Haaren, 7-8-2016

Vila zoals je wilt wonen, mooie kamers, groot en schoon zwembad , ideaal voor spelsporten, uitgebreide keuken, binnen zowel buiten lekker zitten of loungen veel slaapkamers met idem badkamers. Wandeling naar boven is een pittige maar daarom ook zo mooi uitzicht over de baai, foto's op site liegen niet. Omgeving zeker zoals wij in zomer hee leuk, binnen half uur zoveel te doen.
      Gereisd familie in januari 2016

Remco van der Sluis, 19-7-2016

Ik kom al vier jaar bij Villa Azuro. Ieder jaar de tweede week van Juni. Het is iedere keer weer geweldig. Het is relaxed. Het huis is prachtig. Het uizicht op de baai van Gundogan is heel mooi. 's Morgens de vissers binnen zien komen varen. 's Avonds het avondlicht over de baai zien vallen.

Kortom: als je jezelf een cadeautje wil geven, ga naar Villa Azuro

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Azuro***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Azuro in Gundogan (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Azuro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Azuro scoort een 9.11 uit 10 op basis van 153 reviews.