6,6

Matig

41 reviews over Hotel Yellow Rose in het Nederlands

slecht hotel, zeker geen 4 sterren waard

ingrid & rudi, 24-7-2008

Wij waren er op vakantie in augustus 2005. Wat een teleurstelling! Kamers niet netjes, eten weinig gevarieerd en allesbehalve hygiënisch. Animatie aan de povere kant, veel lawaai tot 's avonds laat. Het personeel deed z'n best maar moest ook maar roeien met de riemen die ze hadden.

Nooit meer Yellow Rose voor ons, wij weten inmiddels beter! Zonde van onze vakantiedagen en onze zuur verdiende centjes.

Gereisd anders in juli 2008

v, 19-4-2008

Ik en mijn vriend zijn in 2006 naar Yellow Rose geweest. We hadden niet vooraf geboekt, we zijn vanaf kenissen met de bus naar bodrum gegaan. De hele dag door eten, snack-uurtje enz. en thee met koekjes. Het avondeten soms een beetje zwak, maar who cares. Ze hadden maar voor een aantal dagen een kamer beschikbaar, maar we mochten nog verblijven in een personeelskamer. Niet zo mooi, wel ook lekker schoon weer iedere dag en voor die kamer hebben we maar 22 euro p.p per nacht betaald! Het personeel was geweldig, hele dag door hielden ze alle gasten bezig. inderdaad met vrij simpele dingen maar het was evengoed gezellig, gewoon echt sfeer. Het personeel ging zelfs met ons mee uit!

Wat voor ons ook absooluut een plus was is dat er voornamelijk jongeren van 18-25 zaten en stelletjes van begin dertig. We zijn nog jong en zagen het niet zitten om de hele dag tussen krijsende kinderen te zitten.

Het was ons eerste vakantie samen en we denken er nog altijd met een fijn gevoel aan terug!!

Carolus, 4-7-2007

Het hotel word mooier omschreven in de boeken, dan dat het werkelijk is.

De tijden van all incl. kloppen niet met de tijden in het hotel.

Wij zagen duidelijk dat de tijden voor het all incl. door de eigenaar in zijn voordeel aangepast waren.

Iedere dag kip, en vaak nog restjes van de vorige dag die gewoon weer werden aangeboden tijdens het avondeten.

Het eten had geen smaak, en de service van het restaurant personeel liet veel te wensen over.

De avond animatie was iedere avond het zelfde, en zag er goedkoop uit.

Geen muziek, maar 4 entertainers die ouderwetse spelletjes met de gasten deden, echt heel saai.

Als je veel op eigen gelegenheid uit gaat en vaak ergens anders eet, dan is het nog wel mogelijk om er een geslaagde vakantie van te maken.

M.Carolus, 4-7-2007

Wij hadden meer van dit hotel verwacht.

De belofte tijdens het boeken waren veel belovend, maar toen we in het hotel zelf waren was het wel een teleurstelling

Gereisd anders in juli 2007

Nathalie, 9-6-2007

Wij zijn vorige zomer bij Yellow Rose geweest. Heerlijke vakantie gehad!! Het was onze eerste keer in Turkije en dit jaar gaan we zeker weer.

Wij vonden het eten erg lekker, het zwembad perfect en het personeel vriendelijk.

Van anderen hoorden we wel dat de kwaliteit vergeleken met het jaar daarvoor enorm omlaag gegaan was. Vooral op het eten hadden ze veel bezuinigd.

Het was wel vervelend dat de muziek altijd keihard aan stond tot 2 uur 's nachts, zodat je niet eerder kon slapen (onze kamer was naast het podium). En vanaf 22.00 uur moet je gaan betalen voor de drankjes, dat hoort niet bij all-inclusive.

Maar verder een super vakantie gehad!

Gereisd anders in juni 2007

Joke, 17-5-2007

IK ben hier vorig jaar augustus geweest! ik heb hele leuke vakantie gehad, al kwam dat door het mooie weer en de excursies die we hebben gedaan!

Het zwembad is wel erg mooi en groot. Het diner was op zich wel oke, maar het ontbijt was echt niet lekker!

om naar gumbet te gaan moest je een eind lopen, al was het plaatsje wel erg mooi! als ik er nog een keer heen zou gaan, zou ik een hotel nemen midden in de stad. al met al redelijk, maar kan veel beter!

Kiki en Ilyas, 31-8-2006

Wij zijn 29 aug 2006 terug gekomen van Yellow Rose. We hebben er een hele leuke vakantie gehad. Het eten was goed en het personeel was erg vriendelijk. Er waren genoeg ligbedden met kussens waar je gratis gebruik van kunt maken. Het zwembad was zeer proper. Het enige minpuntje was dat het Hotel ietwat buiten het centrum ligt waardoor je gebonden bent aan een taxi of dolmus. De Kamers waren over het algemeen zeer netjes, er wordt elke dag gepoetst, en je krijgt elke dag schone handdoeken. Voor een relax vakantie is het een prima hotel om te genieten van goed eten, muziek, en annimatie.

Marielle Sang-Ajang, 29-8-2006

Ik was met me vader en me 2 zussen.

(15-8-2006 29-8-2006)

Het zwembad was echt mooi!Je moet het van boven bekijken.

Aardig personeel.

Maar ik vind het wel zo een min punt dat de heledag door muziek is!En dan is het ook nog wel keihard!

Alle drankjes zijn gratis (tot 23.00)

Orange, 22-8-2006

nooit meer naar Yellow Rose,, slechte sevice, slechte eten, echt geen 4* hotel hoor

Susan en Leon, 16-8-2006

Best eeen leuke hotel, mooi zwembad en het eten is over het algemeen wel goed, na het strand en centrum van gumbet moet je inderdaad een heuvel op en af, maar wel te doen ongeveer 15 a 20 min lopen. Als ik weer na gumbet zou gaan zal ik een hotel kiezen wat bij het strand ligt en waar alles al in is,zodat je niet aan gebonden tijden zit met eten.De eerste dagen was de douche wel erg koud..!!! Maar we hebben er zeker een erg leuke vakantie gehad en geen spijt van dat we dit geboekt hadden.
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yellow Rose in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yellow Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yellow Rose scoort een 6.59 uit 10 op basis van 41 reviews.