Hotel Yeditepe Beach Hotel ***

Yeditepe Beach Hotel

Onvoldoende

1 review over Hotel Yeditepe Beach Hotel in het Nederlands

T. Visser, 31-12-2006

Wij kwamen in dit hotel terecht via roulettesysteem. Afspraken gemaakt bij boeking zijn niet nagekomen. Geen koelkast, geen zeezicht (grote boom voor balkon), geen strand met fatsoenlijke strandstoelen. Balkon was zo klein dat er alleen een stoel kon staan, waar je vervolgens niet op kon zitten. Hotelkamer was klein en er werd zeer slecht schoongemaakt. Wij vonden donkere haren terwijl wij beiden blond zijn! Nagenoeg dagelijks hing er op het hotelterrein een smerige rioollucht. Maaltijden kenden geen variatie, eten was meestal koud en zag er onaantrekkelijk uit. Het was duidelijk dat er bij latere maaltijd restanten van eerdere maaltijd van die dag werden aangeboden.

Dit is een all-inclusive hotel, maar dit omvatte alleen (lauw) water en limonadesiroop. Zelden waren er ijsblokjes voorradig. Zwembad was heel klein, ong. 2 slagen in de lengte en 1 slag in de breedte. Ook hier waren nauwelijks intacte strandstoelen. Medewerkers bij receptie spraken nauwelijks Engels. Wij spraken via gebaren of met hulp van Nederlands sprekende Turkse toerist. Wij zullen hier zeker nooit meer terugkomen.

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yeditepe Beach Hotel in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yeditepe Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yeditepe Beach Hotel scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.