Hotel WOW Bodrum Resort *****

WOW Bodrum Resort
8,5

78 tips over WOW Bodrum Resort

Erwin, 18-8-2015
De markt op dinsdag in Bodrum kan je beter op eigen houtje doen dmv een dolmus te nemen,de touroperator rekent je er 12€/pers voor aan en het enige waar je dan voor betaald is de rit met de bus,let ook op als je op de markt iets koopt,controleer je aankoop VOOR je deze betaald en let ook zeker op met wat je zegt tegen je reispartner,de verkopers verstaan bijna elke taal.Hier moet je zeker afdingen tot circa 35% van hun vraagprijs is zeker haalbaar voor hetgene ze te bieden hebben=> namaak.
Erwin, 18-8-2015
Mocht je interesse hebben in excursie's te doen dan moet je er zeker rekening mee houden dat er bij de meeste uitstappen stops worden gehouden bij leder,-goud of aardewinkels.Wij hadden de uitstap ontdek bodrum gedaan en werde n eerst bij een lederfabriek gedropt met modeshow en mogelijkheid tot kopen.Ook bij de andere excursie's was dit het geval maar dan was het een goudsmid.
Victoriaxx, 3-6-2015
Dit hotel is echt een aanrader! Kijk aub alleen heel goed uit met de juwelier, vermijd ze liever. Zodra zij hun zin niet krijgen worden zij echt vervelend.

Victoriaxx, 3-6-2015
Het hotel is echt een aanrader qua service, vermaak, eten en ligging. Alleen de juwelier is geen aanrader. Kijk aub goed uit voor deze mannen. Als zij hun zin niet krijgen, worden zij echt heel vervelend.
Ad Kievits, 27-5-2015
Fuad geweldig voor Nederlandse gasten
Huisman, 18-5-2015

Met taxi naar haven Bodrum, 10 euro.

Bazaar en veel leuke winkelstraatjes.

Voetbalshirts 10 euro ( beginprijs was 60 euro!)

Heb je een klacht, zoek contact met Fuat, geef hem de tijd het op te lossen en begin niet binnen 24 uur te klagen op internet zoals sommige mensen vorig jaar.

Roger Vanderwaeren, 17-5-2015
Maak ook een tweedaagse trip naar Efesos-Pamukkale. Wij betaalden 60 € per persoon voor 3 buffetmaaltijden, één overnachting in een thermen-hotel (Herakles), vervoer (vanaf het hotel) en inkomgelden. Deze reis wordt weliswaar gesponsord maar dat moet je erbij nemen. Mooie landschappen gezien en natuurlijk Efesos en Pamukalle (Hierapolis). Andere trips zijn ook mogelijk.
Verhoeven, J., 15-5-2015

Als ik één minpuntje mag zeggen: de kamers waren erg gehorig!

Voor mensen die moeite hebben een trap op te gaan boek dan begane grond! Hebben wij ook gedaan en zaten tegenover de tennisbaan allemaal naast elkaar! Mooie partijen tennis nog gezien!

Harry, 7-5-2015
Bezoek aan Bodrum en een Jeep Safari.
Fuat, 23-3-2015

Beste gasten ,

We zijn blij om u te informeren dat wij al onze kamers voor u gerenoveerd hebben.

Onze kamers schitteren in een nieuw licht en kijken ernaar uit om u te verwelkomen.

Badkamer met inloopdouche, de mooiste marmeren vloeren en frisse kleuren staan ​​op u te wachten.

Neem eens een kijkje in de galerie , waar we foto's van de nieuwe kamers hebben geupload.

Met vriendelijke groeten