Hotel WOW Bodrum Resort *****

8,5

1104 reviews over Hotel WOW Bodrum Resort in het Nederlands

Gehorig

Heleen, 25-9-2017

Het enige wat me stoorde waren de enorm gehorige kamers. Je kon letterlijk verstaan wat de buren zeiden. Zelfs als dat zonder stemverhef was. Dat is voor mij de reden geweest, om niet meer voor zo'n massaal hotel te kiezen.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Geweldig hotel, waar een heerlijke sfeer hangt

Mies, 16-9-2017

Een heerlijke vakantie gehad in WOW Bodrum. Vrijwel alles klopt gewoon.

Het eten is fantastisch. Het buffet is elke dag heel uitgebreid en zeer gevarieerd. Ook 's middags kun je heerlijk lunchen: pizza's, hamburgers, döner, Turkse gerechten, etc. Alleen de a la carte-restaurants vonden we niet heel fantastisch.

De avonden zijn erg gezellig, animatie is top. De sfeer is heel relaxt, zowel overdag als in de avond. Het is gelukkig niet zo'n enorm massaal hotel, zoals je in Lara/Side veel ziet. Ook is het hartstikke leuk om Gümbet zelf in te gaan, vooral tegen middernacht (na twaalven is er op het hotel niet veel meer te doen).

Vroeg je bed uit om bedjes te leggen op het strand of zwembad is niet nodig, ondanks dat het hotel toch vrij vol zat. Dat vonden wij erg fijn.

De kamers zijn niet bijzonder en inderdaad vrij gehorig. Dat is jammer, maar verder zijn er weinig minpunten te ontdekken aan dit hotel. Alleen de vele trappen, maar ook dat weet je van tevoren.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

1x maar niet weer.

Jewe, 30-8-2017

Goed resort. Heerlijk eten. Niet geschikt voor mindervaliden. Veel trappen en klimmen als je naar strand wil. Harde muziek savonds vanuit Gum bet.op resort mooie

animatie.

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor WOW Bodrum Resort bij:

Echt genoten, zo'n fijn hotel

Beekkie, 12-8-2017

Eigenlijk is alles wel goed aan dit hotel, zelf de vele trappen die het resort heeft zodat je wel wat energie verbruikt. Heb je wel nodig want de hele dag kun je er wel eten. Het eten is erg gevarieerd en lekker. De kamers zijn niet heel groot maar daar ben je niet veel en ze zijn schoon.

Personeel is erg vriendelijk.

Maar het mooiste is toch wel het uitzicht over de baai van Gumbet.

Gereisd met partner in juni 2017

Ligging top, eten top, kamers gehorig

Familiekiesk, 30-7-2017

- Prachtig uitzicht op de baai - Eten was heerlijk vers en smaakvol, ochtends vroeg versgeperste jus

- Miniclub voor de kids is gericht op de kleinere kids tot 6 jaar

- Avondvoorstelling was ok maar veel van hetzelfde ( acrobatiek,circus etc)

- De kamers waren vreselijk gehorig en outdated. Je hoorde letterlijk alles wat er bij de buren gebeurde en wat er werd gezegd.

- Kamers konden ook wat beter worden schoongemaakt

- Personeel was zeer vriendelijk en altijd bereid om je te helpen

- Extra bed voor de kleine was een slaapbank met een dekentje er op

Late check out is 60 euro

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Echt een wow hotel

Monique van de Hee, 8-7-2017

Mooie ligging, fijn resort met alle gemakken voorzien, heel fijn personeel, all inclusief bijna 24 uur per dag, tijdens onze vakantie(22 juni tot en met 1 juli) vrij rustig, zodat we de relaxpool bijna voor ons alleen hadden
Gereisd anders in juni 2017

Aad, 25-6-2017

Een perfecte vakantie gehad waar wij prettig ontvangen werden en door het personeel verwend zijn .Heerlijk gegeten met een grote keuze . Heerlijk van de zon genoten aan het strand en zwembad. Ondanks dat vele mensen onterecht Turkije links laten liggen zat WOW goed vol . Ook wij hadden onze bedenkingen maar wij hebben geen verschillen met andere jaren ondervonden .
Gereisd met partner in juni 2017

Super Hotel

Helena, 18-6-2017

Wow Bodrum Resort is een heel gezellig hotel met een Prachtig uizicht.We kregen af en toe een kadootje op de kamer (flesje wijn,chocolaatjes) Het eten is goed.Vooral met Nederlanders wordt rekening gehouden,er was zelfs Stamppot!!De gasten komen hier vaak terug,sommigen zelfs 10 of 12 keer.Personeel erg vriendelijk ....Alleen de kamers zijn wat gehorig,maar dat was al bekend
Gereisd met vrienden in april 2017

Aanrader!

Gamze, 17-6-2017

ik en mijn man hebben een fantastisch vakantie gehad! Het hotel is op en top de kamers ware toen destijds wat verouderd maar inmiddels helemaal gerenoveerd had ik begrepen. Het personeel en animatieteam was geweldig! De ligging van het hotel was Waanzinnig met een eigen prive strandje en met de dolmus ben je zo in de stad. Ik kom hier zeker nog eens terug
Gereisd met partner in juni 2012

Goed hotel zonder meer

Tom en Femke, 8-6-2017

Wij reisden af naar Bodrum voor twee weken, 11de keer naar WoW bodrum. Dus we wisten wat te verwachten en eerlijk gezegd werden deze verwachtingen niet echt ingevuld... laat wel duidelijk zijn: animatie doet het fantastisch ( karaoke, live muziek, dansgroepen, super discotheek in het hotel,...)

Vooral op gebied van eten en netheid (restaurant en kamers) is het wat achteruit gegaan... 10 lepels zoeken voor je echt een propere vindt, vuil tafellinnen van vorige gasten, vloer in de kamer werd niet voldoende gepoetst en zo meer... tijdens de buffetten s'middags en s' avonds was het af en toe zoeken naar iets wat je echt graag lust. Kippenbouten en kippennuggets lust iedereen wel, maar wij verwachten toch dat ietsje meer (wat er vroeger wel was en nu niet meer).

Dus absoluut een aanrader voor de prijs/kwaliteit en zeker een pluspunt voor de ligging bij gumbet en bodrum + fantastisch uitzicht op eilanden met onder andere de molens, de baai van gumbet, ....

Wij gaan zeker nog terug, maar hopelijk gaat het terug bergop... laat je niet afschrikken door dit bericht (wij zouden hiervan ook schrikken als we dit lezen) maar u zult er een super vakantie hebben! Hoe meer wij Belgen en Nederlanders gaan, hoe sneller het terug een 9 of 10 op 10 wordt! Dus zeker boeken voor een goede prijs!

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor WOW Bodrum Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WOW Bodrum Resort in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WOW Bodrum Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WOW Bodrum Resort scoort een 8.51 uit 10 op basis van 1115 reviews.