Onvoldoende

1 review over Hotel Vizyon Gümbet in het Nederlands

Ik zou mijn hond er nog niet achterlaten

Selma, 6-9-2012

Hotel is vies, overal zweeft afval plastic beker, borden. Bedden opmaken kunnen ze niet, schoonmaken hebben ze helamaal nog nooit van gehoord. Wil je schone handdoekne dat kun je wachten tot je een ons weegt. Wij hebben ons laten overboeken, dat we uitcheckten wilde men nog geld zien voor de te late uitcheck.

Hostes had haar handen vol aan de klachten van de Nederlanders, echter zij kwam er ook niet verder mee. Het liefst had ze iedereen overgeboekt, echter er was geen ruimte in andere hotels. Wij zijn bestolen door ws. het personeel, armband van zoon is ontvreemd.

Gereisd familie in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vizyon Gümbet in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vizyon Gümbet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vizyon Gümbet scoort een 1 uit 10 op basis van 2 reviews.