Appartement Turkay ***

5,6

38 reviews over Appartement Turkay in het Nederlands

super slecht

Gravemaker, 15-1-2009

nooit meer, allemaal ziek geweest zo onhygienisch, gelukkig na 8 dagen naar ander hotel verschrikkelijke eigenaar
Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Frank, 6-5-2008

Turkay was de bomba! Lekker eten, heerlijke snack (3 cm dikke hamburgers waar vind je ze nog?!. Echt een aanrader (voor al jullie Turkije liefhebbers out there!!!!!).

Gereisd familie in mei 2008

Marcel, 27-8-2007

Een drama. gelukkig dat het in Turkije meestal mooi weer is want op je kamer wil je niet zijn. Wij spraken diverse Turken uit Gumbet. Wanneer wij vertelden dat wij hier logeerden hadden zelfs zij medelijden met ons. Letterlijk gezegd" Dat is het slechtste hotel in Gumbet". Lachwekkend was het gegoochel met kookplaatjes en stoelen van het ene naar het andere appartement. In plaatst van vervangen werden deze wanneer een kamer leeg kwam een werkende geruild voor een niet werkende. Eten was geweldig .... maar dan moest je het wel buiten de deur doen. Dit "complex " moet gewoon uit iedere gids geschrapt worden om tevoorkomen dat iemand hier per ongeluk gaat boeken.
Gereisd met partner in mei 2005

Tilburgers, 18-7-2007

Wij zijn van 1 t/m 8 augustus 2006 in dit hotel geweest en wij gaan er nooit meer naar toe. Het Eten is gewoon slecht, soep smaakt naar niks, altijd de zelfde salade, geen keus van eten je krijgt gewoon wat de pot schaft en het is flauw en lauw. Badkamer was heel vies maar de kamer zelf was wel opgruimd, bedden waren ook slecht, een harde plank. Wij zijn zelfs een nacht op de grond gaan liggen. Wij lagen ook aan de straat kant dus ook tot 1 uur snacht's muziek. Op tijd gaan slapen werkt dus niet in dit hotel. Het personeel was wel heel aardig. All inclusief was bier en fris (nep cola en fanta, een vies sapje en lokale sterke drank ook niet echt lekker) de rest was tegen betalig. De snack was een hamburger met wat frietjes en geen loepia enzo. voor ons. Wel wat andere snacks maar ook tegen betaling. De fone was ook niet aanwezig. Dus wees slim en laat uw vakantie hier niet verpesten!!!
Gereisd met partner in juli 2007

Bep van der Stad, 19-9-2006

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest dit jaar. Het is een sober complex maar wij hadden het erg getroffen. Twee grote kamers met een groot balkon. Eten sober maar goed, 2 keer gehad dat het onze smaak niet was. Maar niet slecht echt Turks eten wat goed smaakte. Schoonmaak kon iets beter maar als je het aangaf werd je kamer helemaal goed schoongemaakt.

De manager die in mei een bullebak was, was nu erg goed in zijn hum. Hij heeft zelfs een paar keer eten gekookt en dat smaakte erg lekker. Het was in onze vakantie een soort doorloop hotel, met veel Turkse families maar erg gezellig. Het is kleinschalig maar dat vinden wij fijn. Umut de barkeeper is druk in traning voor een nieuwe baan, deed niet overdreven veel maar was wel erg aardig. De rest van het personeel doen goed werk en zijn erg vriendelijk. Het is geen 5 sterren hotel/appartement en wat wil je ook voor dat beetje geld? Jammer dat er altijd mensen zijn die niet veel willen betalen maar wel veel willen hebben

Gereisd met vrienden in augustus 2006

abuzer, 8-9-2006

wat een slecht hotel ik denk dat je bij de leger des heils beter eten krijgt dan hier

drinken enige wat je kan krijgen is cola fanta water en een vies limonada

echt een dikke grote afrader

Edwin & Wilma, 6-9-2006

Uitermate slecht hotel, het enige positieve is de ligging (erg centraal in het centrum en dichtbij het strand). Diner is tot 21.30 uur maar om 20.30 uur is het meeste eten al op of koud (terwijl het diner om 20.00 uur begint). De vriendelijkheid van het personeel is ook ver te zoeken.

Rammelende airco in de slaapkamer, verstopte douche afvoer, douchekop kapot, koelkast kapot, buiten klein onverlicht zwembad zonder hek (gevaarlijk voor 's nachts). Dit hotel is absoluut geen 3 sterren beoordeling waard!

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Benny, 6-9-2006

bar slecht eten en geen hygiëne.

Pak voo de zekerheid geld mee om erges anders te gaan eten!

Gereisd met partner in augustus 2006

Fam Meulen Brugman en Diesfeldt, 6-9-2006

Ik ben dit jaar 2x in dit hotel geweest. de ligging is zeer gunstig. Het personeel hulpvaardig altijd zin in een praatje. het eten is zeker niet uitgebreid, maar als je doorgeeft dat je iets niet mag hebben of echt niet lust dan krijg je wat anders. De hamburger als enige snack is overdreven, zo hadden wij pizza, loempia's, cake, kebab. Wat de meeste gasten ook niet deden was vragen om een gebakken ei tijdens het ontbijt, maar dat was allemaal mogelijk. Het enige wat ik beide keren als vervelend heb ervaren waren de bedden, maar ook in een 5* zijn die niet altijd goed. Kortom Nee luxe heb je niet, maar dat kan ook niet voor zo'n bedrag. Ik en mijn gezin voelden ons daar zeker thuis en zouden er zo weer heen gaan.

Eddy en Els, 26-8-2006

we hebben het 9 dagen volgehouden was nog lang want de meeste nederlanders waren al sneller naar ander hotel. all-inclusive stelde niks voor. vies koud eten en weinig keus, drinken was een goedkoop merk bij ontbijt geen melk.om 4 uur elke dag een broodje hamburger met 5 patatjes.

kamers waren smerig slechte bedden de schoonmaakster stond ook binnen 5 minuten weer buiten en dan had je nog te weinig handdoeken of je moest weer achter toiletpapier aan,

baas was een verschrikkelijke kerel ook tegen zijn personeel.na 9 dagen in ander hotel was veel beter.enige voordeel was dat je in het centrum zat ik raad ook iedereen af om naar dit hotel te gaan

Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turkay in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turkay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Turkay scoort een 5.55 uit 10 op basis van 38 reviews.