Vraag en Antwoord Appartement Tropicana Beach***

Tropicana Beach***
7,9
161 beoordelingen
Vraag en Antwoord Appartement Tropicana Beach***
Dolgu Mevkii Dayilar Sok. 11, TR-48400, Gümbet (bij Bodrum)
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

zomer 2013 (2 reacties)
karin
5-3-2013
Ik ga half augustus 2013 naar Tropicana Beach met met twee zoons, 9 en 13 jaar. Gaan er toevallig nog meer mensen rond die tijd met kinderen hier naar toe?

Diana
2-7-2013
Ik ga over 2 weken (20-07-2013) met de hele familie.(7 personen). Hoop dat het zo leuk is als ik verwacht.

karin
3-7-2013
Hallo Diana, Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden, ik hoor het graag als jullie geweest zijn. Gaan jullie via Neckermann? Wij wel, en als het goed is, is de airco dan inclusief. Ik ben benieuwd hoe de kinderen het vinden en wat ze daar allemaal kunnen en gaan doen. In ieder geval veel plezier.

appartement (1 reacties)
B.
14-12-2012
hey, ik heb een paar vraagjes, namelijk, zijn er kluisjes aanwezig en hoe zit het met de airco? Hoe is de schoonmaak en hoe ist appartement zelf? groetjes

helenakooistra
3-2-2013
Hey, de kluisjes zijn te huur bij de receptie. Het ligt eraan bij welke touroperator je boekt of de airco gratis is. Wij zijn in 2011 twee keer geweest, 1 keer met Sudtours toen moesten we de airco betalen en 1 keer met Neckermann en toen was t gratis. De appartementen zijn mooi met een grote inloop douche (als je een appartement beneden boekt heb je geen balkon maar een tuintje en die zijn koeler, dan heb je geen airco nodig), De keukenuitrusting is zoals overal minimaal maar je kan ontbijt maken enzo. De schoonmaak vonden wij best goed, we hebben erger meegemaakt maar ook beter! Wij gaan dit jaar weer want wij vinden t daar erg leuk. Maar je moet wel tegen luide muziek kunnen anders heb je een rotvakantie. Veel plezier daar!!!

Ligbedden (1 reacties)
Esther
2-7-2012
Wie weet of je op het strand voor de ligbedden moet betalen? Wij gaan namelijk met 7 personen en liggen graag aan het strand.

Fred Huijsmans
28-8-2012
Ligbedden zijn gratis

Vaccinaties (1 reacties)
Irma
24-6-2012
Heeft iemand zich laten inenten? Of is dat niet nodig voor deze omgeving?

Fred Huijsmans
28-8-2012
Wij hebben ons niet laten inenten

vluchten naar Bodrum (Tropicana Beach) (7 reacties)
12-1-2012
Wie is er vorig jaar naar Tropicana Beach geweest met Neckermann? En heeft gevlogen met Onurair. Ben nieuwsgierig naar de vluchttijden van Transavia en Onurair. Vaak zijn het zeer ongunstige vluchten me Onurair. Daarom overweeg ik om toch voor Transavia te kiezen, maar dan hoop ik dat Transavia wel gunstige vluchttijden heeft.

Helen Kooistra
18-2-2012
Hoi Tanja wij zijn vorig jaar 2 keer naar Tropicana geweest. In september met Sudtours en Transavia, zeeeer gunstige vliegtijden. 's Morgens rond 6 uur heen en 's morgens rond 11.00 terug. In oktober zijn wij met Neckermann en Transavia geweest, ook weer 's morgens vroeg heen rond 6 uur maar ook 's morgens heeeeel vroeg terug. Ik heb zelf geen ervaring met Onur Air, maar lees de revieuws op *** .nl maar eens, denk dat je dan niet meer wilt! Veel plezier bij de Tropicana, een plek om telkens terug te komen! Tis heeeeerlijk daar!!!

21-3-2012
Via neckermann konden wij alleen Onur Air boeken... Geen ervaring mee maar volgens reisbureau is het een prima vliegmaatschappij. Denk dat elke maatschappij wel wat heeft. Zo zijn wij een keer met Pegasus naar turkije geweest dat was een ramp. En ook wel eens wat vervelends meegemaakt met Transavia.

1-5-2012
Wij hebben toch onze vlucht omgeboekt. De vliegtijden bij Onur air waren heel slecht (half 4 landen Bodrum, 7 uur 'sochtends vliegen vanaf Bodrum).

5-5-2012
Precies, daar ben ik ook achter gekomen en ga nu met Transavia heen om 5.50 uur en terug om 21.15 uur! De 2 dagen winst voor maar € 30,00 pp meer!

6-5-2012
Ja! dat hebben wij nu ook gedaan!

mick
30-5-2012
Beste Nicole, wij vertrekken op 12 juni en hebben inderdaad slechte vliegtijden. Wij hebben onze vakantie via internet/tjingo geboekt. Hoe kunnen wij onze tickets omzetten. Graag jou tip. Groeten Mick en Marije

31-5-2012
Bij het reisbureau waar je geboekt hebt vragen of het nog gewijzigd kan worden, al is het nu wel kort dag. Ik weet niet of dat nog kan eerlijk gezegd. Snel zijn voordat de tickets geprint zijn! Succes

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?