Beoordelingen Appartement Tropicana Beach***

24 juli 2014

Tropicana Beach***
159 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Tropicana Beach***
Dolgu Mevkii Dayilar Sok. 11, TR-48400, Gümbet (bij Bodrum)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana Beach*** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Tropicana Beach scoort een 7,9 uit 10, op basis van 159 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana Beach*** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Tropicana Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 135 vakantiefoto's van Appartement Tropicana Beach*** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Tropicana Beach*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Appartement Tropicana Beach*** met andere accommodaties in Gümbet (bij Bodrum).
Even geduld a.u.b.

7,5
7,2
7,3
6,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"GEWELDIG !"vertalen
Denise
9,0

22-05-2014 Tropicana Beach is echt een geweldige verblijfplaats voor mensen die houden van een zon en strandvakantie! De mensen zijn heel erg aardig en de appartementen zijn klein, maar schoon! Het appartementencomplex ligt direct aan zee, je hoeft alleen een straatje over te steken. De ligbedjes op het strand zijn gratis en je wordt op het strand nog bediend door de ober. Aan de boulevard zijn veel leuke eetgelegenheden, ook erg goed voor vegetariërs !

met partner, Mei 2014
"Kleine disco/ruim appartement"vertalen
Anneloes
5,0

16-06-2014 Het appartement was lekker ruim. Gebrekkige keukenapparatuur, maar dat geeft niet. De slaapbanken en gordijnen stonken, maar de bedden waren fris. Het ene personeelslid was aardig, het andere geinteresseerder in het versieren van russische chicks dan in het doen van zijn werk.
De ligging is heerlijk. Wat wij wel heel (heel!) storend vonden was de harde muziek die de hele dag en tot 1.00 of 2.00u 's nachts werd gedraaid in de bar (waar dan 20 mensen waren). Dat vonden wij het allergrootste nadeel. het appartement leek net een kleine disco door die muziek.

met partner, Sept. 2013
"Maximale service, topvakantie !!!"vertalen
helenakooistra
7,0

27-10-2013 Voor de derde keer naar Tropicana en niet teleurgesteld. Alhoewel de staff bijna geheel veranderd is was de service nog steeds geweldig. Dag en nacht staan deze mensen voor je klaar ! De hoeveelheid ruimte heb ik iets lager beoordeeld dit jaar omdat wij een studio hadden en die vond ik echt wel erg klein. We moesten omstebeurt t balkon op omdat de balkondeur niet helemaal open kon want dan kwam ie tegen t bed aan. Dus ik zou wel een appartement adviseren. De schoonmaak was prima elke dag schone handdoeken, het eten wat we daar hebben gegeten was heerlijk. Probeer vooral eens "menemen" dit is een echt Turks roerei gerecht jammie ! Ook hier helaas de crisis te merken, vaak erg rustig aan de bar en in Gümbet bij de restaurantjes. Dit appartementencomplex blijft hoog op mijn lijst staan, wij komen beslist terug ! Bedankt !

met partner, Juli 2013
"Niet doen!"vertalen
Nasira
3,0
8,0

23-07-2013 Wat een bagger hotel, het eten was vreselijk. Kijk uit voordat je aan de schijterij zit! Het ontbijt was raar geregeld, er was geen buffet, maar je moest kiezen uit de 5 keuzes op het menu kaart: Omelet plain, omelet ham, omelet kaas etc. Voor het Engels ontbijt moet je 2 euro bij betalen. Voor het hotel is het strandje wat erg vies is en waar de junkies slapen en waar troep neer gegooid word maar niet schoon gemaakt word. De inrichting van mijn toenmalige appartement was super, lekker ruim. Alleen werd t niet goed schoon gemaakt. Ik snap echt niet waarom mensen dit hotel/appartement zo goed beoordelen.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Great Hotel!"vertalen
viean
6,0

26-07-2013 Het hotel is geweldig! ze doen hun best om iedereen blij te houden het ligt op een geweldige locatie vlak bij Gumbet (10 min lopen) en als je wilt kan je ook een bus nemen naar Bodrum voor 3tl (1euro) en het ligt heel dichtbij aan de zee gewoon oversteken en je bent er! ze doen ook leuke shows en turkisch night. en in gumbet en bodrum dringen ze ook niet zo irritant aan.

met vrienden, Juni 2013
"Irritant en onbeschoft personeel"vertalen
nicole
5,0

09-01-2014 Toen we aankwamen waren we erg onder de indruk, het ziet er allemaal gezellig en mooi uit.Het appartement is keurig.Het meubilair op het balkon had iets comfortabeler mogen zijn.Wat erg vervelend was is dat je maar 1 wc rol per 2 dagen krijgt. Steeds terug moeten lopen naar de balie om te vragen om wc papier is niet fijn.We hebben veel bij Windy Bay gegeten.Dit werd niet gewaardeerd door het personeel. Buiten het feit dat er elke dag niet 1, 2 maar wel 3 kerels aan komen om te vertellen wat er die avond allemaal wel niet te doen is, voel je je bijna bezwaard om ergens anders heen te gaan. Het personeel werd steeds onaardiger, arroganter en vroegen zelfs waar we dan heen gingen en waarom. Stront vervelend. Wat n lui!
Bij het vertrek nog gezeur gehad om een rekening van 10 euro ofzo, we werden uitgemaakt voor leugenaars. Toen later bleek dat het idd om een misverstand ging, kregen we een slap excuus.

met partner, Sept. 2012
"Mooie plek dicht aan het strand"vertalen
hendrika struijk
6,0

02-10-2012 was goed te doen .alleen heel erg jammer dat ze niet kunnen schoonmaken /de badkamer 2 weken niet schoon gemaakt alleen de vloer gedweildt meer niet bah .jammer weer douche en wc smerig .slaan ze gewoon over tip ga eten bij windy bay heerlijk veel en lekker en niet duur aanrader .

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Eenvoudig maar goed"vertalen
Fred Huijsmans
7,0

28-08-2012 Vanaf 15-8-2012 t/m 28-8-2012 zijn wij,4 p, in tropicana geweest.De kamers zijn schoon en basic, en er is genoeg ruimte.De keuken is eigenlijk te klein en het kookgerei en bestek ed niet volledig Airco is gratis alleen gaat deze om 02.00 s`nachts uit..Zwembad is lekker, strand aan de overkant en de bar is 24 uur per dag open.De obers Ahmet en Jingis zijn topgosers en doen er alles aan om het je naar de zin te maken
Uit eten gaan is goed en goedkoop en ons favorite restarant is Windys Bay, naast mistral. Voor 28 tl heb je een 1/2 liter bier,en een 3 gangen dinerTevens een top bediening door een charmante nederlandse jongedame.Aanrader dit restarant wat ook voor Tropicanan geld

met partner, Juni 2012
"Fijn en rustig, vriendelijk personeel"vertalen
Fred
8,0

24-06-2012 Net weer terug van 12 dagen Tropicana Beach. Echt een goed appartement, schoonmaak niet geweldig maar verder helemaal goed. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam van manager tot aan schoonmaaksters zonder uitzondering allemaal behulpzaam en vriendelijk. Zoek maar op Internet naar een vergelijkbaar iets in Turkije met dezelde faciliteiten tegen de geboden prijs, je vind het niet. Gumbet leuke plaats, goed eten bij ondermeer "Carpe Diem" aan de boulevard,"Divers Garden" in een zijstraat van Barstreet en nieuw een Indiaas restaurant tegenover Club Pasha in Barstreet, als je van Indiaas eten houdt moet je hier een keer eten echt geweldig lekker. In Bodrum via Dolmus (voor de deur van complex voor 3 TL p.p)kun je leuk en gezellig winkelen en ook goet eten ondermeer bij bijvoorbeeld de First Stop aan de boulevard. Wij gaan in Sepetember weer en dan voor de vierde maal.

met jonge kinderen, Juni 2012
"Lekkere vakantie!"vertalen
Vermeij
6,0

04-07-2012 Wij zijn van 2-12 juni met onze dochtertjes en vrienden naar Tropicana Beach geweest. Het uitzicht is super. Je kijkt uit over de hele baai.
Tropicana ligt echt aan het einde van de baai, maar je bent zo bij de restaurants en het centrum.
Het eten bij het hotel viel wat tegen, wij hebben er dus voor gekozen bij de andere restaurantjes in de buurt te eten. Echte aanraders zijn Divers Garden en Saray!!!
Verder was het hotel prima. De schoonmaak soms iets minder, maar al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Enige nadeel was dat het strand niet echt uitnodigend was.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?