Appartement Tropicana Beach ***

Tropicana Beach

166 reviews over Appartement Tropicana Beach in het Nederlands

De kinderen (14-17 jaar) hadden een super vakantie

Sylvia, 16-4-2016

Het personeel is heel erg vriendelijk en doen alles om er een top vakantie van te maken. De ligging is super, vlak bij het strand en op loop afstand naar het centrum. De muziek staat wel eens hard maar daar heb je binnen echt geen last van. Wij hebben eerst boven gezeten en zijn daarna verhuisd naar beneden, naast familie. Van te voren maak je je toch een beetje druk over de muziek maar dat is helemaal niet storend. Vooral de kinderen vonden het geweldig, de jongens (Oktay, Ismail enz.)daar doen echt hun best om er een leuke vakantie van te maken voor de jeugd. Waar je wel goed op moet letten is de fooi voor de kamermeisjes. Geef deze aan de dames zelf en leg het niet op je kussen bij vertrek. Er loopt een chagrijnige oude man rond met snor die snel het geld pakt als je met je koffers bent vertrokken. We hebben daar op de laatste dag nog een enorme ruzie over gehad. Jammer als je zo moet afsluiten terwijl we daar twee super weken hebben gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

goede ligging!

miranda, 12-11-2015

Ligging goed .

schoon maak slecht

erg vriendelijk personeel.

strand aan de overkant.

Dicht bij op loop afstand van centrum.

bus voor de deur naar Bodrum.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Alleen als Logies boeken

Andries Koster, 6-8-2015

Tropicana Beach appartementen is een mooie locatie voor een weekje vakantie, leuke omgeving met het strand voor de deur.

Schuin tegenover het complex begint een wandelroute rond de baai met daarlangs allerlei restaurantjes en winkeltjes.

In Gumbet zelf, 10 minuten lopen, is een groot winkelcentrum maar ook het uitgaanscentrum. Hoe hoger je komt hoe meer discotheken er zijn, allemaal openlucht.

Tropicana Beach hebben wij geboekt met Half pension, dat viel tegen. Geen mooi buffet met ruime keuze maar een hele kleine kaart waaruit gekozen kon worden.

Keuze in ontbijt was Turks ontbijt of 4 soorten omelet, keuze in diner was een aantal varianten spaghetti en pizza's.

Tweemaal per week is een variatie, woensdag BBQ en zaterdag steak.

Wij hadden een keurig eenkamer appartement op de begane grond, ruime kamer met keurig sanitair. Airco mag de hele nacht aan maar was niet nodig.

Advies is hier: boek deze appartementen alleen als logies en ga in Gumbet lekker en voor weinig eten. Keuze genoeg.

Gereisd met vrienden in juli 2015

gewoon geweldig!!!

Marja Toonen-Anker, 17-9-2014

Wat is het toch een heerlijk appartementencomplex.

We zijn er nu voor de derde keer geweest, de voorlaatste keer was 6 jaar geleden, en het is weer buitengewoon goed bevallen.

Het personeel aardig en behulpzaam, de manager even vriendelijk.Heerlijk, of we thuis kwamen.

De muziek staat 's avonds wel hard, maar niet zo erg meer als 6 jaar terug.

Het personeel doet er alles aan om het ieder naar de zin te maken.

bij leven en welzijn volgend jaar weer!!!!

Gereisd met partner in augustus 2014

Goede uitvalsbasis

Pietje, 14-8-2014

Ik kom net terug van Tropicana Beach. Op zich een redelijk appartement, maar de inrichting laat sterk te wensen over. De bedden zijn zeer onprettig vanwege de veren matrassen. Voor de rest is het wel vriendelijk personeel, maar ze hebben iets te veel belangstelling voor mannen dus wees hierop attent! Het appartement ligt op een prima plek. Je kan van hieruit prima op excursies of naar het centrum van Bodrum gaan. Het strandje is niet groot maar ook niet heel druk. Het ontbijt valt wel sterk tegen als je slecht ''logies en ontbijt'' hebt. Je kan dan slechts kiezen uit enkele variaties aan omeletten of een turks ontbijt. Voor de all inclusive heb je een velen grotere kaart tot je beschikking. De schoonmaaksters komen elke dag je bed opmaken en je krijgt voldoende handdoeken. Echter pas wel goed op want de schoonmaakster kunnen nog wel eens door je spullen graaien!!! Voor de rest spreekt het personeel zeer slecht Engels, slechts 2 personen konden zich verstaanbaar maken.
Gereisd met partner in augustus 2014

Super vakantie

Lydia van der Plas, 6-8-2014

We hebben het geweldig gehad in tropicana beach. Aardige mensen, prima service. Gratis airco die ook 's nachts gewoon doorgaat. Minpunten waren de mega- herrie van de harde muziek bij de bar 's avonds en grote groepen Engelsen die niet altijd even beschaafd waren. De ligbedjes worden al vroeg gereserveerd met handdoeken. Het appartement is geluiddicht dus 's nachts geen last van het lawaai. Het strand is lekker en wordt prima schoon gehouden. Om de dag schone handdoeken. Schoonmaak is niet super maar goed genoeg. Niet alle appartementen liggen zo mooi als op de foto's. Wij zaten beneden en hadden uitzicht op de blinde muur van de keuken. Al met al was het toch super en gaan we zeker weer terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Kleine disco/ruim appartement

Anneloes, 16-6-2014

Het appartement was lekker ruim. Gebrekkige keukenapparatuur, maar dat geeft niet. De slaapbanken en gordijnen stonken, maar de bedden waren fris. Het ene personeelslid was aardig, het andere geinteresseerder in het versieren van russische chicks dan in het doen van zijn werk.

De ligging is heerlijk. Wat wij wel heel (heel!) storend vonden was de harde muziek die de hele dag en tot 1.00 of 2.00u 's nachts werd gedraaid in de bar (waar dan 20 mensen waren). Dat vonden wij het allergrootste nadeel. het appartement leek net een kleine disco door die muziek.

Gereisd met partner in mei 2014

GEWELDIG !

Denise, 22-5-2014

Tropicana Beach is echt een geweldige verblijfplaats voor mensen die houden van een zon en strandvakantie! De mensen zijn heel erg aardig en de appartementen zijn klein, maar schoon! Het appartementencomplex ligt direct aan zee, je hoeft alleen een straatje over te steken. De ligbedjes op het strand zijn gratis en je wordt op het strand nog bediend door de ober. Aan de boulevard zijn veel leuke eetgelegenheden, ook erg goed voor vegetariërs !
Gereisd met partner in januari 2014

Irritant en onbeschoft personeel

nicole, 9-1-2014

Toen we aankwamen waren we erg onder de indruk, het ziet er allemaal gezellig en mooi uit.Het appartement is keurig.Het meubilair op het balkon had iets comfortabeler mogen zijn.Wat erg vervelend was is dat je maar 1 wc rol per 2 dagen krijgt. Steeds terug moeten lopen naar de balie om te vragen om wc papier is niet fijn.We hebben veel bij Windy Bay gegeten.Dit werd niet gewaardeerd door het personeel. Buiten het feit dat er elke dag niet 1, 2 maar wel 3 kerels aan komen om te vertellen wat er die avond allemaal wel niet te doen is, voel je je bijna bezwaard om ergens anders heen te gaan. Het personeel werd steeds onaardiger, arroganter en vroegen zelfs waar we dan heen gingen en waarom. Stront vervelend. Wat n lui!

Bij het vertrek nog gezeur gehad om een rekening van 10 euro ofzo, we werden uitgemaakt voor leugenaars. Toen later bleek dat het idd om een misverstand ging, kregen we een slap excuus.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Maximale service, topvakantie !!!

helenakooistra, 27-10-2013

Voor de derde keer naar Tropicana en niet teleurgesteld. Alhoewel de staff bijna geheel veranderd is was de service nog steeds geweldig. Dag en nacht staan deze mensen voor je klaar ! De hoeveelheid ruimte heb ik iets lager beoordeeld dit jaar omdat wij een studio hadden en die vond ik echt wel erg klein. We moesten omstebeurt t balkon op omdat de balkondeur niet helemaal open kon want dan kwam ie tegen t bed aan. Dus ik zou wel een appartement adviseren. De schoonmaak was prima elke dag schone handdoeken, het eten wat we daar hebben gegeten was heerlijk. Probeer vooral eens "menemen" dit is een echt Turks roerei gerecht jammie ! Ook hier helaas de crisis te merken, vaak erg rustig aan de bar en in Gümbet bij de restaurantjes. Dit appartementencomplex blijft hoog op mijn lijst staan, wij komen beslist terug ! Bedankt !
Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Tropicana Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tropicana Beach scoort een 8.04 uit 10 op basis van 166 reviews.