Hotel Sunway ****

Sunway

104 reviews over Hotel Sunway in het Nederlands

Simpel Hotel

Kevin, 13-2-2012

Hotel Sunway in Gumbet is een simpel hotel. het eten is weinig verrasend en eigenlijk bijna dagelijk het zelfde. de kamers zijn simpel en waren bij aankomst redelijk schoon. wel was de airco kapot en en was het zwembad ook niet al te perfect! personeel was wel erg vriendelijk.
Gereisd met vrienden in mei 2005

tja...

Mariët, 16-9-2008

Ontzettend gevaarlijk buiten doordat elektriciteitsdraden los hangen, zelfs bij t zwembad! Bij t zwembad vies en slordig. het zwembad zelf gaat wel. Eten elke dag hetzelfde, op het warme buffet na, daar zit nog weleens wat afwisseling in. Kamers niet zo schoon. Achter t bed moet je maar niet kijken en in de badkamer al helemaal niet, zo vies!!! Veel zwarte randjes en oud..airco deed het goed, tot de laatste dag. Toen kregen we ook wel een andere kamer. Personeel verder wel vriendelijk. Locatie ook goed. Vlakbij strand en net ff buiten t centrum. Maar ik zou hier niet meer heen gaan.
Gereisd familie in augustus 2008

nooit nooit nooit meer

peggy, 27-8-2008

dat ze mensen in dit hotel laten slapen. Het is er vies, haast geen eten. Geen liften, en dan over de bad kamer. Wat vies was die beschimmeld geel heel goor.

De airco die het niet doet. Aso gewoon. Wij zijn naar een ander hotel gegaan. En toch nog een leuke vakantie gehad.

Maar dit nooit meer maar dan ook echt niet meer.

Gereisd met partner in augustus 2008

Super

hollander, 20-8-2008

Wij zijn net 14 dagen terug uit het hotel Sunway, we hebben genoten .

Vriendelijk personeel, strand dichtbij, eten perfect, geen animatie voor de kids was jammer, paar minpuntjes maar daar is ons vakantie niet minder door geworden, de minpuntjes waren dat we geen badstop hadden, viese rioollucht(was overal niet alleen bij sunway),kapotte lift, kinderbad te dichtbij diepe bad ...................top vakantieplek

Gereisd familie in augustus 2008

Prima voor de prijs

Dirk Rhebergen, 21-7-2008

Ik vond het een prima hotel. Zoals ook door anderen genoemd alleen geen werkende lift en geen zonneterras. Ook was er maar één man te vinden die goed Engels sprak. Het eten smaakte prima, alleen was het warme eten na een halfuur koud: als je dan nog op wilde scheppen, had je dus koud eten. De kamers waren redelijk schoon, en werden elke dag bijgehouden zoals dat hoort. Lekker zwembad!
Gereisd met partner in juli 2008

In alle eenvoud een goed hotel (echt turks)

Harry & Rineke Mulder, 20-7-2008

Een eenvoudig maar goed hotel

Eten is eenvoudig maar goed en gevarieerd echt turks ontbijt.

Ligging ideaal, dicht bij strand en stad elke 5 min dolmus.

Heerlijk zwembad.

Kamers worden goed bijgehouden.

Vriendelijk personeel.

Wel een beetje harde muziek bij het zwembad, op verzoek gaat het wat zachter, echter maar voor 5 min. is ook de mening van medereizigers.

Zou een volgende keer hier weer voor kiezen

Gereisd met partner in juni 2008

Perfecte service.

D.G. van der Molen, 17-7-2008

We werden als VIPS behandeld, in het restaurant

werd de koffie e.d. bij ons gebracht.

Misschien was het onze leeftijd, beide 71 jaar?

Gereisd met partner in mei 2008

rob de geus, 11-7-2008

Ik ben pas terug uit gumbet en ben helaas ook in dit hotel geweest.Ik zeg het eerlijk ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.Ik zal mijn hond er nog niet willen laten overnachten.Ik klaag normaal nooit en ben snel tevreden hoe het kan dat er mensen zijn die dit hotel goed vinden weet ik ook niet. Ik zal zeggen ga naar de dokter en laat je nakijken.Het eten is vies de kamers zijn vies en de badkamer is beschimeld. zu hebben een plus punt het personeel is erg vriendelijk maar daar heb je ook niks meer aan dan.Kortom een bult elende daar. groetjes rob de geus
Gereisd anders in juli 2008

erg vriendelijk personeel

Piet Dijkhuizen, 8-7-2008

Opvallende was de vriendelijkheid van het personeel. Eten was echt Turks en uitstekend.

Qua prijs /prestatie was het een goed hotel. Handdoeken en lakens werden tijdig verschoond en op verzoek extra. Schoonmaken van het hotel binnen en buiten zou beter kunnen (naar westerse begrippen). Ook was er veel achterstalligonderhoud. Liften deden het niet en het dakterras zag er verwaarloosd uit. Een fikse opknap beurt zal het aanzien van het hotel versterken. Voor veel mensen bleek dat 'onvoldoende engels spreken' van het personeel, een handicap.

Gereisd met partner in juli 2006

ad jereskes, 3-7-2008

Jammer dat het hotel niet de moeite neemt het hotel goed in stand en bij te houden. De liften werken nog steeds niet en van een zonneterras is ook geen sprake. Voor de rest was de verzorging goed te noemen,de kamers schoon en het eten redelijk gevarieerd
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunway in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunway scoort een 6.04 uit 10 op basis van 104 reviews.