Appartement Silverland

Silverland

31 reviews over Appartement Silverland in het Nederlands

Supergezellig appartement

Wendy, 9-8-2009

Houd je van een wat rustigere omgeving, waar het supergezellig is en je met 5 min. lopen middenin de barstreet van Gümbet staat, dan is Silverland echt een aanrader. Vanaf het moment dat we bij het appartement werden afgezet, was het vakantiegevoel aanwezig. 11 dagen lang alleen maar heel veel gezelligheid, relaxen en lol hebben. Zeker weten een aanrader!!!
Gereisd met vrienden in juli 2009

Super appartement

Jolien, 1-8-2009

Appertement Silverland is een super plek om te verblijven tijdens te vakantie in Gumbet/Bodrum. Het appartementencomplex is klein en de verschillende appartementen liggen rondom het zwembad. Sinds het begin van dit seizoen heeft het app. complex een nieuwe eigenaresse, een Engelse vrouw. Het complex is hiermee zeer verbeterd. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels en zorgt ervoor dat je je tijdens de vakantie goed vermaakt. Er is een bar aanwezig waar altijd wel iets te beleven valt en waar je ook wat kunt eten. De appartementen zijn verzorgd en worden iedere dag schoongemaakt. Alle recensies die hieronder staan gaan niet meer echt op, nu er een nieuwe eigenaresse is.

Ik zou er volgend jaar zo weer naar toe gaan!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Fantastische plek om te verblijven

Jolien, 1-8-2009

Ik zou er volgend jaar zo weer naar toe gaan!!

Gereisd met vrienden in juli 2009

De accommodatie is dramatisch!

Yanick, 6-6-2009

Wij kwamen aan en onze bedden waren niet opgemaakt en er was 1 zieke onder ons die graag naar bed wilde hier moesten we toen lang om zeuren voordat we lakens kregen. Echt alles in ons appartement was kapot, de douche, de wc-bril, het raam, (we hebben 2 dagen zonder een raam gezeten). De eigenaar is nooit aanwezig en niet vriendelijk overig personeel sprak geen engels. Er was totaal geen service als je wc papier op was moest je dat zelf uit de opslagruimte gaan halen. De schoonmakers maken niet schoon en stelen alles wat je niet in je koffer stopt. En ik bedoel echt alles, zelfs de tampons van mijn vriendin waren niet veilig voor de schoonmakers.

Dit appartement is wel leuk als je van dieren houd, het stikt hier namelijk van de kakkerlakken, in je appartement en buiten het appartement lopen deze gezelligheidsdieren in het rond. Al met al is dit dus een vreselijke accommodatie ik raad niemand aan hier naar toe te gaan. En er waren nog veel meer problemen!

Gereisd met vrienden in juli 2008

nooit meer!

marcella, 25-8-2008

Bij aankomst in silverland (6 uur 's ochtends door vertraging, we hadden eigenlijk de vorige dag al moeten landen) mochten wij pas om 12 uur ons appartement in, dus dat betekent dat als wij geen vertraging hadden gehad we de nacht buiten hadden moeten doorbrengen, omdat er nog geen kamer vrij was! de kamers zijn niet schoon, heel veel aanslag en moesten douchen met onze slippers aan omdat het gewoon te ranzig was, de wc was van binnen helemaal bruin ook niet echt fijn. het kamermeisje dekte alleen ons bed op meer niet en schone handdoeken konden wij wel naar fluiten. 3 kakkerlakken in ons appartement en het personeel spreekt geen woord maar ook echt geen woord engels, dit was erg vervelend toen we de dag voor vertrek nog niet wisten hoelaat we opgehaald zouden worden om naar het vliegveld te vertrekken doordat het hotel de fax niet had opgehangen en geen idee had waar wij het over hadden. nooit meer silverland
    Gereisd met partner in augustus 2008

Prijs kwaliteit verhouding is goed

Familie Thijssen uit Maastricht, 7-8-2008

De beste vakantie sinds jaren. Perfect appartement met beste uitzicht, perfecte ligging van het appartementencomplex, goed zwembad, aardig personeel, sympatieke manager. Soms moest je inderdaad voor je handdoeken gaan vragen, maar dit kon de pret niet drukken.
    Gereisd familie in juli 2008

L. van Sprang, 13-6-2008

Appartementen zien er van buiten goed uit, alleen binnen niet echt schoon, moesten om alles vragen. MAar dan werd ook alles geregeld. PErfecte ligging en aardig personeel.
    Gereisd met partner in mei 2008

Ineke, 23-10-2006

Bij aankomst was er geen wc-papier. Maar na vragen was dit meteen geregeld. Het appartement was best leuk ingericht en redelijk schoon. Het appartement is 1 keer schoongemaakt. Vervelend was wel dat we heel de dag weg waren geweest en dat net op het moment dat we even wilden relaxen, deze schoonmaak plaats moest vinden.

De eigenaar vond ik niet zo sympathiek maar zijn personeel was wel aardig. Ze konden niet zo goed Engels maar je komt er best uit.

Het appartement is geen luxe maar het is prima een week uit te houden.

Oja we hadden een schattige huiskat die af en toe wat eten kwam halen.

Gereisd met partner in oktober 2006

Jolanda, 11-9-2006

Zijn net terug van Silverland en wederom was het helemaal toppie ! Lieve mensen, heel hulpvaardig en natuurlijk als de baas er niet is, is men wat meer uitgelaten ! Fantastisch !
      Gereisd anders in september 2006

Jet, 20-8-2006

Toen we aankwamen konden we wel janken van ellende! Geen handdoeken, geen wcpapier, geen beddenlinnen en airco was stuk. Na het vragen om handdoeken en wcpapier, kregen we in het gebrekkig engels terug dat het we dat morgen wel kregen.. Na stevig aandringen kregen we het toch nog dezelfde avond! Airco hebben ze pas gemaakt op de laatste dag van verblijf daar, en toch hield meneer de hele tijd vol dat deze niet stuk was en wij gewoon moesten betalen voor de volle week. Personeel is vriendelijk, maar de eigenaar is totaal niet aardig en behulpzaam. Schoonmaken is 1 keer gebeurd in de hele week en we hebben 1 dag geen water gehad. Eerste dagen waren een verschrikking, langzaam wen je eraan. Kortom in kan maar 1 goed puntje verzinnen en dat is de uitstekende ligging!
        Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Silverland in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Silverland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Silverland scoort een 7 uit 10 op basis van 31 reviews.