Appartement Siesta Beach ***

6,5

23 reviews over Appartement Siesta Beach in het Nederlands

niet nog eens

willem, 20-7-2014

zwembad verschrikkelijk koud! personeel zwaar overdreven gezellig,,,,,

Leuke appartementen maar weegtniet op tegen de minpunten

Gereisd met partner in januari 2014

Fijne vakantie

Nadine, 14-7-2014

Mijn partner en ik zijn samen met 2 anderen hier op vakantie geweest. Wij wilden deze plek graag nog een keer bezoeken. Wij zijn al een keer bij Tropicana Beach geweest, deze zit eraan vast. Siesta Beach ligt goed, je kunt zo de zee in, helaas geen zandstrand. Het centrum van Gumbet is dichtbij en per dolmus ben je zo in Bodrum. Het zwemwater is helaas wat minder, 2 van ons zijn met oorontsteking terug gekomen. Mijn vriend is er mee bij de dokter geweest in Gumbet, hier zijn we goed geholpen er werkt een Nederlandse vrouw en die stond ons goed ter woord. De kamer was goed ingericht, we hadden genoeg ruimte met ons 4en. De badkamer zag er zeer netjes uit. Het personeel is ook zeer vriendelijk. Wij hebben ook mee gedaan aan leuke avondrn bij Siesta Beach, een bbq, bingo avond en er waren ook leuke shows.
Gereisd met partner in augustus 2013

Redelijk te doen

Sonesta_Seresta, 13-1-2014

Altijd weer moeilijk om achteraf iets te schrijven over een vakantie. Maar we hebben het absoluut niet verkeerd gehad hoor. Carpe Diem, Bodrum, dolmüsbusjes..ach je weet waar je aan begint...zelfde laken een pak. Als je maar lol hebt. Kun je je thuis niet vermaken, dan lukt dat ook niet op vakantie. Voor de wat oudere vakantieganger is het hier redelijk toeven dus. Ga er niet heen als je een feestbeest bent of met kleine kinderen zit.
Gereisd met partner in juni 2013

niet voor herhaling vatbaar

Saskia, 19-8-2013

Appartement was achterstallig niet schoon en stonk naar beerput. Er is animatie maar zeer plat, je hebt het idee dat je in een (mannelijke) vrijgezellenfeest terecht bent gekomen. Personeel trekt het publiek letterlijk het podium op en er vallen hierdoor wel eens gewonden. Terras boven wordt niet schoongehouden er lagen vlekken biocultuur her en der verspreid en stukken glas. Gumbet is aardig aan het verloederen het woord onderhoud bestaat niet in het woordenboek. Bodrum en Kos zijn leuke uitstapjes en een stuk vriendelijker.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Simpel en prima appartementen complex

Inge, 19-7-2013

SiestaBeach ligt helemaal aan de rand van Gumbet. Dit eerste stukje boulevard is minder gezellig en verzorgd als de rest. Na ong. 5 min. lopen beginnen de restaurantjes op de boulevard. Vooral de Barstreet is erg gezellig en levendig. Veel winkeltjes, pub's en eetgelegenheden. Carpe Diem op het strand is aan te bevelen en wil je 's-avonds gezellig iets drinken, ga dan eens naar Adam's Pub. Leuk personeel en een hoop lol. De appartementen zijn gedateerd, maar prima te doen. De topbar is gezellig en rustig. Er was geen muziek gedurende ons verblijf. Bij het zwembad beneden wel, daar was ook wat animatie. Het niveau daarvan was laag. Het strand is een zandstrand met palmbomen en voldoende ruimte om relaxed te kunnen liggen. Er waren wel weinig bedjes, hierdoor had je niet iedere dag een plekje. In heel Gumbet hoef je niet te betalen voor strandstoelen. Wij hebben van deze vakantie genoten en bevelen ook zeker een bezoekje aan Bodrum aan en..... wandel de berg eens op naar de molentjes!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Leuk complex

Nicole, 24-5-2012

Wij hadden geboekt bij Tropicana Beach (ligt er naast) En we zijn bij Siesta beach terecht gekomen. Reden niet duidelijke, ook niet gevraagd. Appartementen, hotel en studio's, wij hadden een studio in het beneden liggende deel. Prima, wel verouderd maar ze waren van alles aan het opknappen. Het was groot genoeg, en voorzien van waterkoker, koelkast enz. Het Complex was stukken groter dan dat we verwacht hadden en het is zeker een aanraden om naar achteren te lopen en dan helemaal naar boven naar de top bar en zwembad. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Leuk zwembad en gezellige bar. Dolmus stopt voor de deur.
    Gereisd met partner in mei 2012

gezellig complex.

Yvette, 6-8-2009

vandaag terug gekomen, van 2 weken siesta beach.

wij hadden een kamer boven het zwembad naast de bar.

Prachtig uitzicht, alleen tot laat in de avond/nacht harde muziek vanuit het dorp of detopbar.

de kamers waren redelijk schoon.

gümbet is erg leuk om te winkelen.

een aanrader om te eten is Carpe Diëm dat licht aan het strand.

daar kan je ook heerlijk overdag aan het strand liggen en voor de kinderen mag je ook gebruik maken van het zwembad erachter van Parkim Ayaz(hotel).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Matig

Matijs Wessels, 11-9-2008

De locatie is vrij ideaal ten opzichte van het strand, maar wat het gemiddelde enorm naar beneden trekt is het appartement zelf.Wij hadden een appartement toegewezen gekregen dat boven de bar zat waar tot diep in de nacht snoeiharde muziek gedraaid werd.Zelfs de oordoppen waren hier niet tegen bestand.Omdat er geen ander appartement beschikbaar was, konden we niet verhuizen.Het appartement zelf was verouderd en gewoon niet schoon.Schimmel op de douchekop, een kakkerlak op zn rug in de badkamer,alg uitslag op de waskraan. Niet heel fris dus.Het personeel daarentegen was super vriendelijk.Geen onvertogen woord over hen.Maar om te zeggen dat we daavoor nogmaals in Siesta Beach gaan zitten; nee.

Voor alle mensen die dit appartement overwegen:neem een appartement zo ver mogelijk van de bar (geen zeezicht maar wel slaaptijd).

Gereisd met partner in september 2008

Redelijk, wel geluidsoverlast !!

Marco, 8-9-2008

Keurig complex, leuke plaast,

alleen hopeloos met al die Engelse,

wordt niets aan gedaan, nachtrust .. vergeet

het maar.

Zwembaden, eten en strand helemaal goed.

Idelaal voor jongeren.

Gereisd met partner in september 2008

We hadden een leuke vakantie

Kropman, 28-8-2008

Voornamelijk engelse gasten. Eerste week hadden mijn dochters een "studio" bij het zwembad/bar(boven). Muziek gaat erg hard, en blijft zolang er minimaal een (dronken) engelsman (of vrouw) aan de bar zit. Dit was vaak 3-4 uur s'nachts. Slecht voor de nachtrust. Personeel bleef vaak aandringen om mee te doen aan het avondprogramma.
    Gereisd familie in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Siesta Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Siesta Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Siesta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Siesta Beach scoort een 6.54 uit 10 op basis van 23 reviews.