Vraag en Antwoord Hotel Sami Beach ***

Sami Beach***
7,6
209 beoordelingen
Vraag en Antwoord Hotel Sami Beach***
Ayaz Cad. 10, 48400, Gümbet (bij Bodrum)
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Sami Beach*** bij:

strand (1 reactie)
mandy 19 augustus 2014

Moet je bedje bij het strand betalen? en zit daar ook een barretje waar je drinken kunt halen die bij het hotel hoort? groetjes

anja reijnders 10 september 2014

Wij hoefden nergens voor te betalen,je moest alleen je drinken zelf halen bij het barretje ,als je het meeneemt naar het strand word het alleen niet in een glas gedaan.

Drankjes all-in (1 reactie)
Claudia 12 juni 2014

Hallo!, Wie is er recent naar sami beach geweest en weet welke alcoholische drankjes bij het all-in pakket zit?. Groet Claudia

anja reijnders 10 september 2014

Volgens mij zitten bijna alle alcoholische dranken in het all inn pakket.ik heb niemand van de gasten horen klagen over het feit dat er iets niet te krijgen was.

handdoekenservice (1 reactie)
Paul 18 mei 2012

Is er een handdoekenservice aanwezig ?

hanneke700 03 juni 2012

Voor het strand bedoel je? Ja, die was er! Maar wij hadden deze niet nodig. In het hotel werden iedere dag de handdoeken (badhanddoek en kleine handdoek) verschoond. Tip: geef de schoonmaker iets extra's al aan het begin....

Wifi (1 reactie)
Ineke 08 april 2012

Is er een WifiIs verbinding in het hotel?

Roland 15 juni 2012

ja even aan obers vragen, dan krijg je de code groet, Roland

Handdoekservice (1 reactie)
L vd Vorst 09 november 2011

Wie weet of er handdoekservice in het hotel aanwezig is

Sarah 08 februari 2012

Is aanwezig je krijgt het een paar keer in de week en als je nieuwe nodig hebt, er lopen veel vrouwen die het gerust de vuile inruilen voor schone

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?

Bent u de eigenaar?