Vraag en Antwoord Hotel Sami Beach***

Sami Beach***
7,6
209 beoordelingen
Vraag en Antwoord Hotel Sami Beach***
Ayaz Cad. 10, 48400, Gümbet (bij Bodrum)
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

strand (1 reacties)
mandy
19-8-2014
Moet je bedje bij het strand betalen? en zit daar ook een barretje waar je drinken kunt halen die bij het hotel hoort? groetjes

anja reijnders
10-9-2014
Wij hoefden nergens voor te betalen,je moest alleen je drinken zelf halen bij het barretje ,als je het meeneemt naar het strand word het alleen niet in een glas gedaan.

Drankjes all-in (1 reacties)
Claudia
12-6-2014
Hallo!, Wie is er recent naar sami beach geweest en weet welke alcoholische drankjes bij het all-in pakket zit?. Groet Claudia

anja reijnders
10-9-2014
Volgens mij zitten bijna alle alcoholische dranken in het all inn pakket.ik heb niemand van de gasten horen klagen over het feit dat er iets niet te krijgen was.

handdoekenservice (1 reacties)
Paul
18-5-2012
Is er een handdoekenservice aanwezig ?

hanneke700
3-6-2012
Voor het strand bedoel je? Ja, die was er! Maar wij hadden deze niet nodig. In het hotel werden iedere dag de handdoeken (badhanddoek en kleine handdoek) verschoond. Tip: geef de schoonmaker iets extra's al aan het begin....

Wifi (1 reacties)
Ineke
8-4-2012
Is er een WifiIs verbinding in het hotel?

Roland
15-6-2012
ja even aan obers vragen, dan krijg je de code groet, Roland

Handdoekservice (1 reacties)
L vd Vorst
9-11-2011
Wie weet of er handdoekservice in het hotel aanwezig is

Sarah
8-2-2012
Is aanwezig je krijgt het een paar keer in de week en als je nieuwe nodig hebt, er lopen veel vrouwen die het gerust de vuile inruilen voor schone

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?