Hotel Sami Beach ***

7,5

242 reviews over Hotel Sami Beach in het Nederlands

4 keer geweest Nu Nooit meer

john, 11-10-2017

Eten wordt steeds weer opgewarmd. Wc werden 5 dagen Niet schoon gemaakt. Water uit Drinkwater automaat was Kraan water, chloor smaak.

4 dagen ziek geweest. Manager was drukker met z'n telefoon als met de klanten.

Nooit meer

Fam van Tol, 10-10-2017

Ligging is perfect, echter het hotel is zo slecht, dat het eigenlijk niet door Nederlandse touroperators zou mogen worden aangeboden. Dit hotel in nog niet 1 ster waardig, niet schoon, slecht en koud eten, enig pluspunt personeel vriendelijk en behulpzaam
Gereisd met partner in september 2017

goed hotel prijs kwaliteit heel goed

peter en suzie, 3-10-2017

mogen wel meer strand bedjes bij soms was het dringen voor een plaats op het strand. Het eten werd niet altijd goed aangevuld moeten ze beter opletten en in de eetzaal gaf Sherif weer een geweldige service.Verder was het weer een geweldige vakantie in Sami Beach.

Prima vakantie en hotel

Margot, 2-10-2017

Leuk gezellig eenvoudig hotel pal aan het strand. Turkse uitstraling, erg leuk. Niet luxe maar alles aanwezig wat je nodig hebt. Kamers aan de overkant zijn gedateerd maar wel goed, je moet dan wel 30/40 traptreden omhoog. Vanaf elf uur savonds tot vier, vijf uur smorgens hoor je wel de discotheken en bars rondom het hotel.

Personeel vriendelijk vooral Serif in het restaurant en achter de receptie ook behulpzaam en vriendelijk.

Enige minpunt vond ik de wc's beneden bij zwembad en strand, die worden iets te weinig schoongemaakt.

Eten is simpel maar goed, elke avond word er wat vers gebakken van vis, kip of rundvlees.

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2017

Een goed hotel met goed vriendelijk personeel

H Velema, 27-9-2017

Wij konden geen slechte dingen ontdekken alles was voor ons goed daarom zijn we er ook alvorens het derde jaar geweest
Gereisd met partner in september 2017

Te weinig plaats op het strand

A, 26-9-2017

Alleen als je de strandwacht geld geeft een goede plek voor de overgebleven plaatsen moet je voor 6 uur s morgens op het strand je handdoek gaan neer leggen belachelijk te gek voor woorden nooit meer Sami beach oo deze manier

Kamers worden slecht schoongemaakt het meeste personeel erg vriendelijk

De barman Hamza valt graag vrouwen en meisjes lastig wat door het hotel wordt getolereerd veel gaan ergens anders heen om deze reden vreemd dat het hotel dit goed vind in de keuken doen ze dagelijks erg hun best om het eten goed te maken wat ook voor de prijs die je betaald best lukt goede locatie direct aan het strand

Top lokatie

Marjan, 15-9-2017

Lokatie=top. Lekker levendig. Erg touristisch. Weer+30gr. Hotel redelijk. Bedden/douche slecht. Kamers verder simpel maar goed en schoon. Eten redelijk. Slaap je slecht of erg ligt zou ik dit hotel niet aanraden ivm geluid van de bars naast hotel. Personeel receptie slecht. Personeel bediening redelijk muv Serif. Hij is echt goud waard voor het hotel en zorgt goed voor zijn gasten. Evenals de man vd hamam welke overigens aan te raden is in het hotel en je de beste tips voor je verblijf geeft. Zwembad is schoon. Ligbedden zijn aan vervanging toe even als de bedjes op het strand. Heb je all in is dit fijn voor de drankjes welke je zo kunt halen voor op het strand/Zwembad. Eten is vers maar simpel. Bodrum = echt aanrader. Hier kun je je prima een dag vermaken. Boottrip was ook top. Net als de marktjes in turgutreis en bazar in bodrum. Ik heb bijna 500,- betaald voor deze vakantie meer zou ik er een volgende keer ook niet voor geven.
Gereisd met partner in september 2017

Drie sterren Turkse normen geboekt en gekregen

Conny, 8-9-2017

Ligging perfect, loopt achter zo het strand op en voor een gezellige winkel en uitgaansstraat.Wie niet tegen harde muziek kan moet voor in het hotel een kamer vragen.Wij zaten voorkant hotel met een super balkon waar we gezellig op de straat uitkeken.Vonden de muziek tot 3 uur snachts niet storend.

Eten was goed maar vaak niet echt warm.Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Hamman in het hotel is echt geweldig.

Kamers verouderd maar schoon.

Of we er terug zouden gaan weet ik niet maar heben er wel een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer.

Rowena, 2-9-2017

Dit resort is leuk voor mensen die van uitgaan houden en van harde muziek. Wij kwamen hier in de nacht aan en het was een en al feest, harde muziek en overlast.

Wij zijn twee jonge mensen van 23 en 24, maar wilden gewoon een weekje relaxen dat kan hier absoluut niet.

Het resort zit tussen twee feesttenten in, met auto's voor de deur. Heel slim om die af te knippen bij de advertenties maar niet helemaal fair wat ons betreft.

De kamer was een annex kamer, dit zou een kamer zijn aan de overkant van de straat. Nou niet dus, wel aan de overkant maar dan nog 50 meter naar rechts. Een straat oversteken waar de auto's gewoon flink doorrijden en in de avond de meest schaarsgeklede mensen over straat lopen. Dan drie trapen moeten lopen, links, rechts en dan boven in het zolderkamertje zaten wij. Halve plinten, een koelkastje dat het niet deed, een deur die te klein was voor de sponning etc. De kamer was geheel anders dan als op de foto's. De nacht van aankomst om 12uur konden wij vervolgens niet slapen van de harde muziek die wij horden, zelfs met de airco aan en de ramen dicht.:S

Het eten de volgende ochtend was overgens goed maar toen wij om 1400uur op het strand zaten begon de harde muziek alweer. Het was geen rustige gezellige muziek maar echt een harde bass dus ook overdag kon je niet slapen.

Het was dus een grote teleurstelling voor ons en dit hebben wij direct bij touroperator aangegeven. Zij hebben toen binnen 2 uur een nieuwe accomodatie geregeld die helemaal geweldig was: Comca Manzara in Bodrum. Wel tegen een bijbetaling maar wij waren heel erg blij dat onze vakantie toch nog heel leuk was.

Dus kortom ga hierheen als je wilt feesten en iet wilt slapen. Ook met kinderen is het naar onze mening geen aanrader. Ook deze zagen wij namelijk bij de receptie staan om hun ongenoegen te uitten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Dit nooit meet

Erik Melief, 14-7-2017

Varkens stal bah

Echt goooooor hier waar is rob als je hem nodig heb

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sami Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sami Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sami Beach scoort een 7.54 uit 10 op basis van 248 reviews.