Beoordelingen Hotel Sami Beach***

22 november 2014

Sami Beach***
209 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sami Beach***
Ayaz Cad. 10, 48400, Gümbet (bij Bodrum)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sami Beach*** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sami Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sami Beach scoort een 7,6 uit 10, op basis van 209 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sami Beach*** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sami Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sami Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Hotel Sami Beach*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Sami Beach*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Sami Beach*** met andere accommodaties in Gümbet (bij Bodrum).
Even geduld a.u.b.

6,8
6,4
6,6
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Gemoedelijk hotel,maar slecht eten."vertalen
monique
1,0
7,0

05-10-2014 Dit jaar voor het eerst naar Sami Beach hotel in Gumbet geweest.De kamers zijn wat gedateerd maar worden iedere dag goed schoongemaakt..De ligging is ook prima,direct aan het strand.Alleen het eten was slecht,altijd koud en wat er in de middag bij de lunch werd geserveerd lag er in de avond nog een keer maar dan koud.Dit was echt jammer want het zorgde ervoor dat veel hotelgasten ,s avonds ergens anders gingen eten.

"Twitter beoordelingen"
21-08-2013 @hennievanwijk Is bij Sami Beach Hotel, ff aan het genieten van een ijskoud biertje en aan het uitbuiken ...heel vervvelend hoor. De temperaturen boven de --- Bron: https://twitter.com/hennievanwijk/status/370263652966088705
Met oudere kinderen, Juni 2014
"Geweldige vakantie"vertalen
Donie de Groot
8,0

11-06-2014 Geweldige vakantie gehad. in Gumbet in hotel Sami Beach.
Kamers zijn wat verouderd maar worden elke dag goed schoongemaakt .Alles is er verder erg netjes en het eten is er goed voor iedereen is er wel wat.Het personeel is er zeer vriendelijk en netjes.
Dit was voor ons de 2e keer in Sami Beach en nu voor het eerst all in.
Volgend jaar gaan we zeker weer terug .

Met oudere kinderen, Mei 2014
"Heerlijk hotel in gezellige omgeving"vertalen
marjo_s
8,0

10-09-2014 Mooi hotel, het is iets verouderd maar alles ziet er netjes uit. De omgeving is geweldig. Het hotel ligt direct aan het strand dus eten en drinken met uitzicht op zee. De buurt is heel gezellig, je loopt zo bar street in met winkeltjes en barretjes, altijd wat te beleven. Het geeft 's avonds wel wat herrie dus daar moet je tegen kunnen. Het eten was prima voor een 3 sterren hotel. er was altijd voldoende. Ook volop verse groente en fruit dus je kon je bord vol scheppen zonder al te veel zorgen om vakantiekilo's.
Personeel was ontzettend vriendelijk en deed enorm hun best om het iedereen naar de zin te maken.
De kamers werden iedere dag schoongemaakt, het sanitair is wat verouderd.
De prijs/kwalliteit verhouding is prima. Gelukkig is het hotel wat verouderd en 's avonds een beetje herrie. Daardoor kan men geen topprijzen vragen en kan je redelijk goedkoop op een toplocatie vakantie vieren!

Met vrienden, Aug. 2013
"Gezellige vakantieplek!"vertalen
Priscilla
7,0

18-08-2013 Wij zijn net terug van onze 10-daagse vakantie met vrienden in Sami Beach. We hebben hier een hele fijne en gezellige vakantie beleefd. Het hotel is ruim opgezet en heeft een fijn zwembad. Er zijn voldoende ligbedjes, zodat je niet hoeft te vechten voor een plek. Mocht er geen plek bij het zwembad zijn, dan ligt het strand direct tegenover het hotel. Het is wel een smal strookje strand, beetje te krap vergeleken met de Nederlandse kustlijn. Tevens was het meer grind dan zand. Tip: loop richting de haven van Gümbet en daar ligt een breder stuk strand met opgespoten (witter) zand. De boulevard en winkelstraat zijn enorm gezellig. Ook de bar die bij Sami Beach hoort is erg gezellig. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Je moet wel van deze gezelligheid houden, want ze maken graag een praatje. Wij hebben ons erg welkom gevoeld in dit hotel. Zowel het personeel als de eigenaar zijn enorm hartelijk. Het eten bood voldoende afwisseling, zowel het ontbijt als diner!

Met partner, Juli 2013
"Mooie ligging"vertalen
meneer Willemen
8,0

19-08-2013 Sami Beach is mooi gelegen direct aan de barstreet en aan het strand.
Het buffet is standaard maar dat is te verwachten bij een 3 sterren hotel.

Met oudere kinderen, Juni 2013
"Goed hotel"vertalen
jannie
8,0

23-07-2013 Leuk hotel met heel erg vriendelijk personeel.Super dicht aan het strand.Kamers netjes en schoon.Elke dag schone bedden.Lekker eten.Alleen `s avonds een pest herrie van de optredens die daar zijn tot half 2 `s nachts.Jammer.

Alleenreizend, Juni 2013
"Lekker eten / goede prijs kwaliteitverhouding"vertalen
Paul

02-07-2013 hotel direct aan het strand 10 meter van de eetzaal
lekker gevarieerd eten, vlees/ vis en veel groenten en salades.gebak en toetjes.
hotel kamers geen overdreven luxe maar voor 3 sterren hotel zeker goed
ik kom volgen jaar zeker voor de 3e keer terug, als het hotel dan maar niet All Inclusive word,er zijn plannen voor veranderingen

Met partner, Mei 2013
"Nooit meer"vertalen
Belinda en Ron
5,0
5,0
1,0
4,0

13-07-2013 In juni zijn we voor de tweede keer naar Sami beach geweest, dit doen we dus nooit meer. De service was uitermate slecht en het eten was een drama. Het andere jaar waren we beter gewend, we hebben weinig in het hotel gegeten. De luxe kamer die we hadden geboekt was er niet dus na veel zeuren konden we dan een andere kamer uitzoeken. Uiteindelijk kwamen we dan aan de overkant van het hotel terecht wat qua uitzicht mooi was maar zoals ze zelf zeiden dat de kamer net gerenoveerd was daar zagen we weinig van. Geen tv de douchedeur kon niet goed open omdat er tegenaan getegeld was. De manager/eigenaar is uitermate onvriendelijk en er kan geen goeie morgen af. Nee voor ons geen Sami beach meer en zou het ook zeker afraden aan iedereen.

Met vrienden, Mei 2013
"Heeeeeeeerlijke vakantie"vertalen
Tiny Rijpma Klooste...
7,0

06-06-2013 Geweldig, hamam zeker aan te raden, veel voor weinig. Super vriendelijk personeel. Ook boottocht een aanrader.ik ga in september weer!!!!

Met vrienden, Apr. 2013
"Heerlijk hotel"vertalen
Riaria
8,0

17-04-2013 Heerlijk hotel, met uitermate aardig personeel. De kamers zijn eenvoudig, maar goed.
Bij regen krijg je wel wateroverlast in de kamer, maar ach het regent er niet zo vaak.
Wij waren er in april, het was er heel erg rustig, de bar ging al om 10 uur dicht, te weinig mensen, dat is wel jammer, we willen zeker een keer terug, maar niet in april.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?