7,7

233 reviews over Hotel Sami Beach in het Nederlands

Dit nooit meet

Erik Melief, 14-7-2017

Varkens stal bah

Echt goooooor hier waar is rob als je hem nodig heb

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk kleinschalig hotel

Cynthia Amade, 24-6-2017

Aan zee, midden in het centrum, zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet massaal.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fijn Hotel voor een geslaagde vakantie

Yvonne, 17-6-2017

Alle aspecten voor een fijne vakantie zijn hier aanwezig.

Schone kamers, goede maaltijden, perfecte locatie direct aan het mooie strand.

Personeel is super vriendelijk.

S'avonds verbouwen ze het strand met zitjes aan het water, zodat je heel romantisch een drankje kan nuttigen

direct aan de zee.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie!!

Gerda, 15-6-2017

Voor de derde keer verbleef ik in dit goede hotel. Wederom was het eten zeer goed voor de prijs die ik heb betaald. Medewerkers waren allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam zoals voorgaande jaren. Is er een probleem of reparatie dan wordt dit meteen verholpen. Zo vreselijk jammer dat er weinig toeristen in de omgeving waren, alhoewel het in Sami Beach best wel druk was. Het verbaasde me ook echt dat hier redelijk veel Nederlanders waren waarmee ik een gezellige tijd heb gehad. Mensen, zoeken jullie een kleinschalig gezellig hotel waar je snel fijne contacten kunt op doen als je dit leuk vindt, boek dan gewoon een vakantie naar dit gezellige hotel. Verwacht natuurlijk geen vijf sterren, maar deze is zijn drie sterren zeker waard!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Super vakantie

Dionne, 18-4-2017

Sami beach is echt een aanrader super lekkere vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in september 2015

was weer super voor de 6e keer

Ria en Ronnie, 26-9-2016

het is was weer super in sami beach het word elk jaar beter en vooral ober Sherif gaf weer een geweldige service en gezelligheid tot volgend jaar.
Gereisd met partner in september 2016

Goed Hotel op Geweldige Locatie

Yvonne, 2-9-2016

Schoon hotel met aardig personeel

Elke dag schone handdoeken, schoonmaak en prima maaltijden.

Direct aan het mooie zandstrand en boulevard.

Goed zwembad met heerlijke ligbedden (soort schuimblokken)

Ober Sarif maakte op een avond zelfs een romantische tafel bij het diner

bedekt met roze bloemen.

Van de diverse hotels die wij bezocht hebben is deze toch wel het beste bevallen.

Muziek bij zwembad was vaak hetzelfde en ging uiteindelijk vervelen.

En het interieur van de kamers is verouderd, maar ik leef buiten en als je slaapt heb je de ogen dicht.

Geen klachten over dit hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldige vakantie gehad in Sami Beach

Cindy, 30-8-2016

Fantastische vakantie gehad in dit hotel. Hele goede service en vooral Sarif (chicken nugget) en Gurkan (noemde ons shakira) waren altijd super vriendelijk en galanr.voor ons...altijd praatje aan tafel en drinken op tafel. Ligging perfect bij heerlijk strand en winkels en uitgaansgelegenheden.. alles bij het hotel. Ook boottocht via hotel was top...kortom 3 sterren met 5 sterren service...dan neem je het gedateerde interieur voor lief...eten waa heerlijk en alles verder goed schoon...
Gereisd familie in augustus 2016

In een woord Super!

yvonne penninx, 19-8-2016

gewoon goed.... vriendelijk personeel, goede schoonmaak elke dag nieuwe handdoeken, eten top! genoeg keus...strand aan de deur... wat wil je nog meer!!! volgend jaar komen we terug...
Gereisd familie in augustus 2016

Fantastisch.

Egbert de Wit, 17-8-2016

Vijf jaar geleden ook in Sami Beach geweest. dit was een reden om er weer heen te gaan. Personeel is super vriendelijk en dat van hoog tot laag. Wij hebben de tip box dan ook aardig bijgevuld. De kamers werden elke dag schoon gemaakt en de bedden opgemaakt. elke dag kregen we schone handdoeken. Bedden waren goed. Airco op de kamer was geweldig en hield de kamer op een aangename temperatuur ten opzichte van buiten. Het eten was zeer gevarieerd en ruim voldoende en smaakte zeer goed. wij ergerden ons aan de gasten die vaak volle borden terug lieten gaan (schandalig gewoon). Ons voorstel "wat je niet opeet moet je betalen" Voor onze terugreis een lunchbox gevraagd en deze stond keurig om drie uur 's nachts klaar. ook deze was weer gevarieerd. Top. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en gaan er zeker weer eens naar toe.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sami Beach*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sami Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sami Beach scoort een 7.7 uit 10 op basis van 238 reviews.