6,2

Matig

64 reviews over Hotel Royal Marin Resort in het Nederlands

Tycho, 29-10-2007

net erug van 7dagen royal marin gelukkig was ik hier in goed gezelschap want anders was ik gillend naar huis gegaan mijn god elke avond slecht eten alles was koud en het was eenzijdig alles was dicht en je moest het 10 keer vragen voordat het open ging personeel spreekt geen engels en was chagerijnig de jacuzzi was vies het binnen en buiten zwe,bad waren stervens koud en ze waren alles al aan het opruimen dus echt een gastvrij gevoel kreeg je niet
Gereisd met partner in oktober 2007

Cees Bos, 28-9-2007

Aanvulling op het commentaar van Joop:

Bij het zwembad de hele dag keiharde rap muziek. Een CD met vijf nummers de hele dag hetzelfde.Twee parasols en 2 partytenten waaarvan 1 zonder dak. Vechten om een plaatsje in de schaduw.Bij aankomst s nachts om 01.00 uur kon je een fles water kopen voor 2 euro en niets te eten. Kamer met 1 raam, dat uitziet over de kamers aan de andere kant van de gang, geen daglicht..... Werd overigens na veel geharrewar geruild voor een kamer met daglicht en uitzicht op een blinde muur....Dit was eens maar nooit weer.

Gereisd met vrienden in september 2007

joop, 23-9-2007

ben hier geweest 3 sterren komt eerst de slaapkamers zien uit op een blinde muur

management zeer slecht eten altijd het zelfde wel smakelijk.

ga hier nooit meer naar toe .

uitzicht is heel m00i maar daar kan je niet van eten .

snaks pannenkoek en hamburger iedere dag het zelfde .

annimatie nooit gezien .

zeer slecht bezet 10 russen 4 holanders,

5 polen , 5 engelsen.

soms zaten we met 8 man in de eetzaal

Gereisd met vrienden in september 2007

Rob en Hermie, 7-9-2007

locatie: mooi uitzicht, geen eigen strand en niet direct aan zee. Onderhoud hotelkamers niet goed bijgehouden, verouderd. Alle kieren en naden op de badkamer waren bruin en vies, kitranden lieten los en het bad lekte. Vloerbedekking was vies en vlekkerig. Bedden zijn goed en schoon wit linnengoed. Airco werkte wel, maar bracht weinig verkoeling, volgens ons moest het rooster gereinigd worden. In het hotel stonk het heel erg. Continue harde muziek. Personeel heel vriendelijk en het eten was goed en gevarieerd. Dat laatste maakte veel goed t.a.v. het verblijf in Royal Marin. Resort verdient geen 5 sterren (stond in gids, maar op de gevel van het hotel staan 4 sterren).
Gereisd met partner in augustus 2007

Maoruke, 23-8-2007

Hallo allemaal, ben net terug en moet ook zeggen de verhalen op deze site klopte echt, leuk hotel alles netjes kamer netjes(bed wordt leuk opgedekt) aardig personeel, en ik moet ook zeggen mooi uitzicht. En dat komt inderdaad omdat het hotel op een heuveltje staat. Taxi staat bij de deur en kost niets, n.l. 4 lira en die zet je af in Barstreet. Eten was goed. De eigenaar wil zich een beetje gaan orienteren op de Nederlanders wat eten betreft. Ik denk zoals ze nu bezig zijn en niet van eigenaar veranderen dat dit volgend jaar helemaal een super hotel is.

Natasha, 22-8-2007

Ben net terug van 8 dagen Royal Marin Resort. Op zich prima hotel, maar geen 4 sterren zoals wordt aangegeven. Het hotel en de kamers zijn oud en mogen best gerenoveerd worden. Het personeel is bijzonder vriendelijk en doen alles voor je (zeker Sherif van het zwembadbarretje). Het eten was erg lekker, maar weinig keuze en als je niet gelijk bij aanvang van het buffet kwam eten was een hoop al op. De snacks tussendoor waren uitstekend en erg lekker. Het zwembad leek op de foto groter dan deze in werkelijkheid is. De muziek is wel superirritant (overdag alleen maar dezelfde cd bij het zwembad met oude muziek en 's avonds dezelfde zangeresjes met man en keyboard met weer dezelfde muziek (turks)) en om naar het centrum te gaan moet je eigenlijk wel met de dolmus of taxi, omdat het aan de rand van Gümbet ligt.

Coen, 21-8-2007

samen met mijn vriendin hier 2 weken geweest, en hebben 2 heerlijke weken gehad. Eten goed, kamers schoon, leuk zwembad, en inderdaad prachtig uitzicht. Het hotel ligt op een heuvel en met de dolmus of taxi ben je binnen 2 minuten in Barstreet. Maar zonder deze heuvel was het uitzicht ook niet zo mooi. Kan het iedereen aanraden
Gereisd met partner in augustus 2007

Marco, 20-8-2007

ook wij waren hier met gezin met 2 tieners en hebben het fantastisch naar ons zin gehad.

Je zag dat de nieuwe eigenaar zijn best deed om het hotel een nieuw leven in te blazen en alles werd met rasse scheden verbeterd.

Ok, er zijn altijd wel dingen te vinden die je minder vind maar dan ben je wel aan het zoeken.

Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad is niet heel erg groot maar wel schoon. Elke avond werd het terras en het zwembad compleet gereinigd.

Jammer dat het personeel zo weinig engels spreekt maar dat maakt het ook wel weer leuk om Turks te leren.

Wij hebeen er van 31 juli toto 14 augustus een wereld vakantie gehad.

Iedereen bedankt!!!!!!!!!!!!

Gereisd anders in augustus 2007

Johanna, 19-8-2007

Ik ben al wel vaker op vakantie geweest naar all inclusive resorts op verschillende bestemmingen. Door de jaren heen ben ik misschien wat verwend, maar goed. Het hotel is zeker geen 4 sterren waard. Het gebouw en de kamers zijn zeer sterk verouderd. De keuze van het buffet was zeer beperkt, maar het eten wat geserveerd wordt smaakt heerlijk! Ook de snacks tussendoor zijn zeer goed geregeld. Één of twee koks staan voor je ogen pannekoeken (tussen ontbijt en lunch), Hamburgers, patat en Turkse pizza (tussen lunch en diner) te bakken. Heerlijk van smaak en vers! Het personeel is super vriendelijk en verleend een geweldige service! De muziek was wat mij betreft een groot irritatiepunt!!! Knijterharde muziek de hele dag door, zo hard dat je verplicht was er naar te luisteren. Ze beschikte ze over 1 cd waar maximaal 10 OUDE nummers op staan, deze werd tig keer per dag afgedraaid...

Johanna Takken, 19-8-2007

Ik ben al wel vaker op vakantie geweest naar o.a. all inclusive resorts op verschillende bestemmingen. Door de jaren heen ben ik misschien wat verwend, maar goed... als je dus vaker 4 sterren of meer all inclusive hebt gezeten is dit niet echt een aanrader. Het hotel is zeker geen 4 sterren waard. Het gebouw en de kamers zijn zeer sterk verouderd. De keuze van het buffet was zeer beperkt, maar het eten wat geserveerd wordt smaakt heerlijk! Ook de snacks tussendoor zijn zeer goed geregeld. Één of twee koks staan voor je ogen pannekoeken (tussen ontbijt en lunch), Hamburgers, patat en Turkse pizza (tussen lunch en diner) te bakken. Heerlijk van smaak en vers! Het personeel is super vriendelijk en verleend een geweldige service! De muziek was wat mij betreft een groot irritatiepunt!!! Knijterharde muziek de hele dag door, zo hard dat je verplicht was er naar te luisteren. Vermoedelijk beschikte ze over 1 cd waar maximaal 10 OUDE nummers op staan, deze werd tig keer per dag afgedraaid...
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Marin Resort in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Marin Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Marin Resort scoort een 6.17 uit 10 op basis van 64 reviews.