8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Asarlik Beach***** bij :

793 reviews over Hotel Royal Asarlik Beach in het Nederlands

Super leuk hotel

de Bruin, 4-8-2017

Supper ligging aan de stad en strand en meerdere zwembaden !

Alleen jammer dat het eten snel slap was zoals het friet.. Verder echt een top vakantie gehad !

Je bent met een Dolmus ook binnen 15 min in Bodrum zelf.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Is echt een goed hotel

Stefano, 8-7-2017

Het hotel heeft een goed zwembad en ze hebben goed eten en het hotel en er is ook een leuk animatie team en is op loop afstand van Bodrum en is ook makkelijk te bekijken met openbaar vervoer. Ik kom hier al een paar jaar omdat het echt een goed en mooi hotel is.
Gereisd familie in juli 2017

Hotel gaat behoorlijk achteruit. nooit meer!

J en J, 22-6-2017

Na 4 jaar achtereen in dit hotel te zijn geweest is dit de laatste keer geweest. Het hotel is afgelopen jaar erg achteruit gegaan, beddengoed was niet schoon na 2 maal moeten vragen of ze het wilde verschonen werd het na veel zuchten gedaan. We moesten bijna dagelijks om handdoeken bij de receptie vragen. Eten is niet erg gevarieerd. Dit allemaal geen 5 sterren mee .Boottocht bij Edi geboekt dit is een aanrader. Jammer dat dit hotel zo achteruit gaat.
Gereisd familie in juni 2017

Goed hotel vriendelijkpersoneel

Ron brandwijk, 10-6-2017

Mooie lokatie div zwembaden mooi strand met bar op loopafstand goede hamam wat alleen jammer is de safe je moet ervoor betalen
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk hotel!

van Leeuwen, 6-6-2017

Officieel hadden wij dit hotel niet geboekt omdat ons oorspronkelijke hotel dicht was. Maar wat een heerlijk hotel! Fijne omgeving, goed eten, fijn personeel. Er is voor iedereen wat wils ! Een hotel wat wij zeker aanraden.
Gereisd met partner in juni 2017

geweldig

leo, 26-5-2017

goede all inn,goede ligging
Gereisd met partner in september 2016

Heel fijn hotel

Sara, 4-5-2017

Erg fijn hotel. Perfecte locatie en mooie, schone kamers. Het eten is ook prima. Goede service!
Gereisd met partner in januari 2017

Erg achteruit gegaan!

Mimi, 29-1-2017

Na verschillende jaren achter elkaar in dit hotel te zijn geweest is het in mei de laatste keer geweest.

Het is niet meer wat het geweest is. Kamers, eten, personeel, alles was veel minder dan voorheen.

Gumbet is wel erg leuk! Dus zijn wij in september naar de WOW geweest, dit was geweldig! In ieder geval waar voor je geld, heerlijk eten, vriendelijk personeel, leuke animatie, gewoon top! Een wereld van verschil!

Gereisd met partner in mei 2016

Gaat sterk achteruit.

Jan Quist, 25-10-2016

Na 7 keer toch wel de laatste keer als het hotel zo verder gaat.11 to 18 oktober voor de tweede keer dit jaar. In mei merkten we al dat het hotel achteruit ging, toch hebben we het aangedurfd om nogmaals terug te gaan. Na de zoveelste wisseling van het management is het hotel echt achteruitgegaan. Geen faciliteiten tot je beschikking, alle a la carte restaurants dicht, Wellness dicht, meeste bars dicht. Geen brood bij ontbijt of zeer oud brood. Zeer beperkt ontbijt en lunch. Dit kan echt niet voor een 5* hotel. Ik kan begrijpen dat aan het einde van het seizoen met weinig gasten niet alle faciliteiten open zijn of ter beschikking staan, maar dit was niet leuk. Personeel deed zijn best, de receptie deed zijn best maar dit is volgens mij puur een management kwestie door te besparen over de rug van de gasten die wel komen. Laatste twee dagen gewoon buiten de deur wezen eten. De tweede dag van onze vakantie werden de vuilnisbakken, de strandbedden gewoon weggehaald. Ik hoop echt dat er verbetering komt anders toch maar een ander hotel gaan zoeken in Bodrum/Gumbet.

Jan Quist.

Gereisd met partner in oktober 2016

kwaliteit loopt terug

Humme, 23-10-2016

Wij komen al ruim 8 jaar in dit hotel 2 tot 3 x per jaar de vakantie vorig jaar is voor de zoveelste keer het management vervangen wat het hotel niet te goede komt er wordt niet echt onderhoud meer gepleegd kamers zijn verouderd desondanks worden deze wel goed schoongemaakt, de bars in het hotel worden niet goed schoongemaakt het personeel over het algemeen spreekt geen Engels en vinden hun mobieltje belangrijker dan de gasten uiteraard zijn er uitzonderingen, ieder seizoen is er veel wisseling van personeel en het goede personeel verdwijnt, jammer dit was een hotel met veel terug kerende gasten ook dat zie je steeds minder de laatste keer dat wij er waren voor 17 dagen in september werd er steeds meer gesloten de bar bij het strand ging 4 dagen na onze aankomst dicht en na 13 dagen bij het zwembad waardoor wij ons water,koffie en drankjes bij de receptie moesten halen. Het eten was ook veel minder gevarieerd dan voorgaande jaren. Kortom wij begrijpen dat de hotels het moeilijk hebben maar wij betalen gemiddeld ruim €1800,00 tot €2000,00 en dat is voor dit hotel nu echt teveel.
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Asarlik Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Asarlik Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Asarlik Beach scoort een 8.05 uit 10 op basis van 817 reviews.