6,7

Matig

248 reviews over Hotel Rexene Resort in het Nederlands

Nooit meer

Ton, 19-9-2015

Om niet te negatief te beginnen het eten was goed. Verder heb ik slechts negatieve mededelingen: De gehele dag tot laat in de avond/nacht dance muziek op maximale sterkte, geen strand, vieze badkamer, overal loszittende betimmering en kapotte muren/plafonds. De frans sprekende gasten jeugd van rond de 35 jaar waren zo luidruchtig tot in de hele nacht, dat er zelfs van andere hotels klachten waren en zelfs de politie is gebeld. Daar gaat je nachtrust.In de ochtend zaten deze lui nog waterpijp rokend en gillend bij het terras. Het resort staat tegen de berg aan gebouwd en de paden zijn dan ook voor de gasten een hele klim elke dag.
Gereisd met partner in september 2015

Heel selcht. Dat was voor ons een Schok

Ceylan, 28-8-2015

Ik was er met mijn echtgenote en mijn Broer. Op Internet hadde ik Alleen positive reacties gelezen dus dacht ik dat het een mooie Hotel is. Als we ankwamen waren we kei boos. Heelemal anders Dan op Internet en de kamers waren voll met Schimmel en hebben gestonken. Altijd lawaii buiten, we hebben nooit goed geslapen. Die poetsvrouwen zijn heelemaal niet proper die hebben nooit de kamers goed gepoetst, de bed Lakens hebben die nooit gewisselt. Op de eerste dag hebben we twee aparte bedden gekregen. Ik hadde duppelkamer gereserveerd. Volgende dag hebben we een nieuwe kamer gekregen maar full met Schimmel in de badkamer. Altijd waren er Mensen in de receptie die reclamation gedaan hebben. Minus punt Men mag niet eten naar de Pool brengen. De personeel is heelemaal niet vriendelijk. Dus voor ons was het ongelooflijk slecht. Nooit meer naar rexene Hotel. Nooit nooit nooit.
Gereisd met partner in augustus 2015

Zeer slecht hotel

Gul, 20-8-2015

Ik kom nooit meer naar deze hotel!!!Zeker geen 4 sterren waard. In mijn ogen was niets goed in deze hotel!!! Eten slechr als je niet op tijd komt, dan zijn de meeste dingen al op!! Je wordt ook niet snel geholpen als je hulp nodig heb. Echt een slechte hotel bahhh
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Slecht

HG Tinnemans, 19-8-2015

Nu ik dit invul zie ik meer beoordelingen staan die ik herken. Voordat ik boekte stonden deze er helaas nog niet anders was ik hier niet naar toe gegaan. Samengevat: geen klachtgerichte receptie, keiharde muziek bij zwembad EN op het strand, die over het hele terrein galmt, vieze zure lucht bij de strandbar en een donkere kamer die vies was, schimmels had en oud was.Ligging is prachtig, daar was ik op gevallen. Lof voor de reisleidster van touroperator die geregeld heeft dat ik naar een andere plek kon.

Bij aankomst werden we bij de ingang afgezet en moesten met alle koffers en handbagage een steile helling af. Toen we een kamer kregen schrok ik en ben direct teruggegaan naar de receptie. Tomorrow was het antwoord. Weer terug op de kamer (inmiddels was het 1.00 uur) bleek er geen beddengoed te zijn op 1 bed. dag erna direct naar de receptie (tomorrow) was WEER het antwoord. Zeer onvriendelijke vrouw (gezette dame). Negeerde me gewoon, dolblij met omboeking naar Comca Manzara!!!

Gereisd familie in augustus 2015

zeer slecht

FamGeurts, 1-8-2015

Wij zijn geen zeur mensen al meerdere malen in turkijen geweest maar dit is echt heel slecht. De kamers zijn zeer vies , schimmel, vies matras, airco die niet werkt enz. meerder kamers gezien. Service kan geen engels of heel slecht en gooit de hoorn erop. Ook eten is koud behalve wat vers bereid wordt. Het resort ligt mooi en heeft veel potentie maar het is zeer slecht onderhouden en overal hangt een vieze lucht waardoor wij het benauwd kregen. Geen nederlander bijna te bekennen en wordt alleen keiharde turkse muziek gedraaid.Ben gewaarschuwd. Bij de touroperator een klacht ingediend want heb van tevore gebeld om aan tegeven dat wij astma patienten zijn, andere nederlanders werden wel gewaarschuwd en kregen ook geld terug omdat site van de touroperator niet klopt.
Gereisd familie in augustus 2015

Heeel slecht

Fam. Geurts, 31-7-2015

Al 5 keer in turkijen geweest en nog nooit zo slecht resort gehad. Heel vieze kamers en airco die niet werkt, douche wordt heel heet dat je verbrand. Spreken geen engels of enkeling slecht engels. Eten gewoon koud. Bijna alleen turken. Zwembad dreef vieze laag boven op. Weet dat sommige mensen denken daar heb je weer zo'n verwende nederlander maar geloof me dit is echt een heel slecht resort. Ben gewaarschuwd.
Gereisd familie in juli 2015

Meer verwacht

Kelly, 15-7-2015

Wij hadden een late vlucht en kwamen pas om 01u toe in het hotel. De receptioniste was alles behalve vriendelijk en kon met moeite frans of engels. We kregen een voorlopige kamer toegewezen. Geen uitleg over de All-in, geen drankje aangeboden of iets van eten.

Veel handdoek leggers zijn daar van de partij. Veel eten die hetzelfde is... De drank van de All-in staat niet allemaal op de kaart. veel turken, russen en Nederlanders. Het hotel is veel te snel gerenoveerd geweest waardoor er nu veel gebreken zichtbaar zijn. Hotel is geen aanrader voor mensen die minder sportief zijn want wij hadden al moeite met de helling naar de receptie.

Ik zou dit hotel nooit meer boeken het is zeker geen 4* waard, eerder een 2*...

Gereisd met partner in juli 2015

Tegenvaller, geen 4 sterren waard!

chantal roskam, 14-7-2015

Net terug van 8 dagen Rexene Resort met een vriendin. Bij aankomst werden we al in een een kamer gestopt die niet was schoongemaakt, gelukkig kregen we meteen een nieuwe kamer. De kamer die we uiteindelijk kregen was erg klein, het 2persoonsbed had meer weg van een twijfelaar. Daarnaast hadden wij geen kluisje in onze kamer, deze hebben we de volgende dag geregeld en voor moeten betalen. De werknemers spreken geen Engels...moesten soms iets 5x uitleggen voor ze het begrepen. Wij kwamen 's avonds rond 11uur aan bij het hotel en kregen niks meer te drinken of te eten, wat normaal wel zo is bij goede hotels. De sfeer in de het hotel viel ons ook erg tegen, animatie begroette je niet. 's avonds staat de muziek erg hard bij de beachbar wat je helemaal bij de receptie kunt horen. Voor 12uur kan je niet gaan slapen vanwege de herrie en de gehorigheid op de kamers. het eten stelde ook niet zoveel voor, weinig keus, gril en toetjes waren wel erg lekker. Kortom in onze ogen geen 4 sterren waard!
Gereisd met vrienden in juli 2015

nooit meer

jan nedermeijer, 18-6-2015

hotel rexene resort ligt onder aan de heuvel iets wat niet in de omschrijving stond anders hadden we dit hotel nooit gekozen. Op het resort is de receptie boven. restaurant,bar en zwembad en strand liggen allemaal beneden alleen maar te bereiken door heel steile hellingen of door moeilijk begaanbare uitgehakte traptreden. kamer heel klein, armoedig, oud, douche lekt lijkt wel mini zwembad als hij gebruikt is. Bed 130x190cm vreselijk matras ipv 2 aparte bedden.bushalte op 50 meter alleen door nog weer een hele steile helling naar boven . Muziek bij de bar over hele resort te horen keihard lijkt wel een disco kunt jezelf niet verstaan maar dat is niet erg je kunt toch met niemand praten alleen russen en turken geen belgen, nederlanders, duitsers of belgen. Personeel spreekt ook alleen turks of russisch. Kortom geen hotel voor nederlanders en zeker niet als je boven de 50 of niet zo fit meer bent. Het eten is verder prima uitgebreid buffet, koks buiten heel goed
Gereisd met partner in juni 2015

Prima plek

Hans de Vries, 6-6-2015

Goede ligging aan een baai. Echter, resort is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Dit i.v.m. hoogteverschillen. Goed divers eten maar soms lauw als je er niet tijdig bij bent.

Ergernis: gasten die te veel eten meenemen van het buffet omdat ze meer dan de helft onaangeroerd laten. Laat de voedselbank het niet horen!

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rexene Resort in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rexene Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rexene Resort scoort een 6.71 uit 10 op basis van 251 reviews.