Hotel Prens **

7,4

75 reviews over Hotel Prens in het Nederlands

prima, goedkoop hotel

Stella en Ton, 14-7-2009

Wij hebben 2 wk bij prens gezeten in 2005 en het hartstikke leuk gehad. Aardige mensen. Eens per wk een BBQ die prima was en een standaard Turks ontbijt. Als je dat niet wilt moet je niet naar Turkije gaan. Prijs/kwaliteitverh. goed. Goedkoop dus wat kan je verwachten? Bedden waren wel wat matig, maar voor de rest hoor je ons niet klagen.
Gereisd met partner in juli 2009

Niet best

andre bakker, 21-9-2008

GEEN AANRADER!!!!

niet een al te best hotel, kwamen een keer uit het centrum en tot onze verbazing was onze kamer open.na een hoop gevraag kwamen we er achter dat een medewerker stroom nodig had. dezefde medewerker kwam 2 dagen later ongevraagd binnen , op het moment dat ik intiem met mijn vriendin was. ook het eten was niet best (ontbijt, avond)personeel ook niet al te vrolijk.ben al 6 keer in turkije geweest, en altijd tevreden, maar dit hotel was het een van de duurste, en veruit het slechts.

Gereisd met partner in september 2008

Bezoeker, 2-7-2008

Hotel prens is geen goed hotel.

Wij hadden een onderkamer, en je kon alles van je bovenburen horen.

Als wij eten mee wilden nemen moesten we het afgeven bij de receptie. Wij aten nooit in het hotel, dus we werden met de nek aangeken. Dit las ik ook al bij andere gasten.

Ik vind dit hotel absoluut geen aanrader. Tja als je je geld wil vergooien wel ja.

Gereisd anders in juli 2008

Sabine, 6-5-2008

Een leuk hotel bij binnekomst. Wijn zijn geen mensen die de hele dag bij het hotel blijven en daar waren wij later zeer blij om. Wanneer je niet voldoende besteld en nuttigt in dit hotel wordt je op zijn best genegeerd. De muziek rond het zwembad was onaangenaam hard. Iet te eten of drinken meenemen naar de kamer was verboden. Tenzij je besteld bij het eigen hotel, dan mag het wel weer.Tot zover de reden hygiëne. Kamers zijn vreselijk klein en smoezelig. De reis koste weinig en dat is dan ook wat je krijgt in Prens. Weinig!
Gereisd met partner in mei 2008

Kees van Grevenbroek, 24-2-2008

Om er even uit te zijn hebben we een paar jaar geleden Prens geboekt, niet wetende wat te verwachten.

Ongelooflijk wat een ontvangst, Keet die ons meteen opving en alles uitlegde, een chefkok die mij meteen uit begon te schelden op z'n Turks, niet wetende dat ik hem verstond en hem ook meteen in het water heb gegooid.

enkele jaren later waren we weer in Prens, met mijn verjaardag, wat een gastvrijheid, hele kamer versierd, een champagneontbijt, alle gasten s'avonds samen aan tafel, allemaal verzorgd door Prens.

Weer een paar jaar later werden we door Irfan (die kok) opgezocht met een verzoek, hij ging verloven en of ik zijn getuige (ringman) heet dat daar wilde zijn.

Dus uitgenodigd in Izmir, die verloving meegemaakt bij hun ouders thuis, wat een gastvrijheid. Hos geldenis geldt zeker voor deze mensen.

Dit jaar ben ik weer in Prens, en zeker niet voor de laatste keer

Gereisd met partner in februari 2008

Kimberley Hooi, 30-1-2008

We zijn er lekker tot rust gekomen en hebben plezier gehad. MIjn dochtertje werd op handen gedragen. Zodra we weer kunnen gaan we lekker weer naar het Prens hotel. Het is een gezellig warm hotel gastvrijheid spreekt heel erg aan.
Gereisd familie in mei 2006

ton en emmy, 22-1-2008

een prima hotel, goede bediening, kwaliteit/prijsverhouding zeer gunstig,

kortom een aanrader.

dit jaar weer!!

Gereisd met partner in oktober 2007

yocee, 17-10-2007

wij hebben genoten in dit schattig hotelletje;

( alle waar naar zijn geld )

mensen met kritiek, ( veelal juist personen die niets gewend zijn ) willen voor een dubbeltje op de 1e rij,

Gereisd met partner in oktober 2006

Robin en Claire, 27-7-2007

Tijdens het ontbijt(enkele plakjes taai oud stokbrood)probeerde het personeel ons steeds excursies aan te smeren. We waren hierin niet geinteresseerd, aangezien de prijzen voor dezelfde excursies op het strand slechts de helft bedroegen. Na een aantal dingen afgewezen te hebben, werden we volledig genegeerd.

Verder was het verboden om eten en drinken (zelfs flessen water) mee te nemen naar de hotelkamer, zogenaamd ivm de hygiene. Verder ontbraken er na het schoonmaken een keer een aantal kledingstukken.

Bij het zwembad geldt een hele waslijst aan regels. Als je gaat zwemmen, wordt je zeer goed in de gaten gehouden. Wij denken dat het een leuk hotel kan zijn als je er heel veel consumeert en niet om privacy geeft. Als je echter van plan bent je hotel voornamelijk als slaapplaats te gebruiken, moet je hier absoluut niet heen gaan.

Gumbet is echter wel een heel leuke plaats.

Gereisd met partner in juli 2007

annemieke reniers, 2-7-2007

wij zijn afgelopen juni voor de 2e keer naar hotel prens gegaan en het was weer super.

zegt ook al wat als je voor de 2e keer gaat

3 jaar geleden zijn we er geweest en toen was het er wel wat drukker nu waren we alleen met een paar turkse families die je bijna niet zag.

we hebben weer een super tijd gehad in prens en in gumbet

aanrader is de liquid cocktail bar en de roxy bar en x bar. allemaal heel leuk personeel en bij de liquid bar kent de eigenaar zlefs nederlands omdat hij in de winter in belgie woont.

het personeel bij prens was ook weer super dit keer wel bijna allemaal andere mensen dan 3 jaar geleden maar des te gezelliger. gingen ook met ons naar barretjes in de omgeving en we hebben ons rot gelachen met ze. een echte aanrader. ook al staan er maar 2 sterren voor bij de site van kras.

het is gewoon netjes maar simpel.

Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prens in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prens scoort een 7.37 uit 10 op basis van 76 reviews.