7,1

10 reviews over Hotel Peda Sun Club in het Nederlands

Prima Hotel

Anne, 26-1-2011

Prima hotel en lekker kleinschalig.

Aan de achterkant van het hotel sta je binnen 2 stappen op het strand en aan de voorkant van het hotel zit je direct in de bar street. Als je niet van het stappen bent is het raadzaam om een kamer achterin het resort te vragen zodat je niet al te veel last hebt van de muziek.

Het eten was niet heel bijzonder, maar zeker niet vies. Ik ben er 2 weken verbleven en heb er weinig over te klagen gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Goede plek echter eten moet je uit huis doen

Harry en Sophie, 30-9-2010

Het management van dit hotel is niet zichtbaar, personeel werkt maar wordt niet gestuurd management is bezig met hun eigen zaken.

Het eten wordt een 1/2 uur voor dat het restaurant open gaat al klaar gezet en dat betekend koud eten, en vlees hebben ze nog nooit van gehoord. Ben 9 x in turkye geweest dit hotel doet Turkye geen eer aan. En als ik me Sun Club noem moet ik ook als all incl hotel dit uitdragen maar daar heeft dat management nooit van gehoord alleen maar geld vangen en zo weinig mogelijk doen.

Dus nooit meer !!!!!!!!!

Gereisd met partner in september 2010

NOOIT EN NOOIT MEER

SUN CLUB BODRUM, 4-8-2010

ZIE EERDERE BERICHT!

Hotel bevat 60 / 70 % Lokale Turken. Niks mis mee maar het was niet gezellig met hun. Wat ik ook heel raar vond en heel onbeleefd.

Personeel mog niet met gasten praten als ze betrapt werden door hun baas dan haalde hij 100 lira van hun loon af ongeveer 55 euro dus dan kan je nagaan dat er geen sfeer en geen entertainment. Dit is eerte keer in Turkije dat ik zo iets heb meegemaakt.

Betreft met ligging van het hotel vonden wij heel goed aan ene kant strand echt twee stappen dan was je op het strand

en hoofdingang lag tegen over discotheken en als je daar een kamer hebt kan ik je vertellen dat je tussen 12 en 4 niet kan slapen je moet dus kamer hebben bij het zwembad aan zee kant.

Mensen ik ben echt geen zeikerd ik ga ieder jaar naar Turkije 3 tot 4 sterren hottels

Maar zo slecht hotel heb ik nooit meegemaakt.

Gereisd met partner in juli 2010

NOOIT EN NOOIT MEER

Vakantie Sun club Bodrum, 4-8-2010

Hallo beste mensen.

Wij waren van 24-07-2010 t/m 03-08-2010.

Mijn eerste indruk was goed tot op het moment dat we gingen eten. Eerste avondmaaltijd was koud. Tweede avondmaaltijd was ook koud.

derde vier tot op mijn laatste dag was eten koud!!!! En dat was ik niet gewend van Turkije.

Er was ook vrij weinig variatie in de keuken.

Snack wat ze kenden was (Pide) dat is deeg met kaas of vlees. (Knakworsten) of (Spaghetti)elke dag weer.

Dus geen pizza geen hamburgers of andere dingen die je kon bestellen, behalve als je dan ging betalen. Na een week waren wij helemaal klaar mee. Niet dat ik van Turks eten hou ik ben zelf ook turks maar dit was gewoon slecht echt slecht!!!. Tijdens het tee tijd waren keekjes en koekjes, maar dan moest je wel snel wezen want het was zo op. Dat kwam door lokale Turken die ook in hotel waren, ze pakken gewoon 2 borden vol in eenkeer asociaal gewoon.

Gereisd met partner in juli 2010

J & J, 21-4-2005

we zijn vorig jaa geweest en hadden niet zon geweldige kamer(later bleek dat we in het oude deel zaten) voorin waren de kamers wel netjes, er werd niet elke dag en niet grondig gepoetst, het eten was niet erg varierend, en het personeel was heel onbehulpzaam als het ze niet uitkwam, ze gingen dan doen alsof ze je niet meer verstonden. we werden de hele nacht gebeld vanuit de receptie, maar bij klachten daarover deden ze nix. een aantal van de obers in het restaurant kwamen met onzedelijke voorstellen en bij een nee-antwoord daarop wilden ze ons niet meer bedienen. verder ligging perfect!
      Gereisd anders in april 2005

Lois (Opheusden), 8-4-2005

Een zeer goed hotel, goede locatie. Het personeel is heel goed en gast vrij. heb me daar prima vermaakt. toen wij weer naar huis gingen hadden de mensen achter de bar de tranen in de ogen. Waar maak je dat nog mee?
      Gereisd anders in april 2005

Chloé, 31-12-2004

Ben vorig jaar eind juni 2004 voor 10 dagen geweest en heb er zeer goede herinneringen aan. Het was geen typisch groot hoog hotel met een lift in de midden het lag meer naar achter, in bungalowvorm. Mooie verzorgde natuur en paadjes. Comfortabele en verzorgde kamers! Het hotel was vlak in het centrum gelegen en aan het strand wat ideaal was. Op ongeveer 10 min was je in bodrum! Het personeel was er zo vriendelijk, ze werken elke dag heel hard en lang, toch bleven ze ons bedienen met een glimlach elke dag! Veel animatie was er wel niet, ik weet niet of dat aan de periode lag want de laatste dagen was er ineens buikdansen en typisch turkse dans gepland, soms speelde er een live bandje. Het was in ieder geval leuk en een aanrader voor anderen!!
      Gereisd anders in december 2004

Marijke, 25-9-2004

ideale ligging, mooie kamers. alleen beetje bemoeierig personeel, ze weten altijd wanneer je weg bent en waar je geweest bent...
      Gereisd anders in september 2004

May, 3-9-2004

Goed hotel met mooie grote kamers met minibar, airco (zelf regelbaar), t.v. en eigen safe op de kamer.

Goede ligging direct aan zee en direct in het centrum van Gumbet.

Mooi zwembad en goed van eten en drinken.

Weinig nederlandse gasten dus als je niet jan en piet wil tegen komen is dit een perfect hotel.

Ben in augustus 2004 geweest.

Gereisd anders in september 2004

monica, 29-12-2003

Sunclub ligt echt in de zee gewoon, zo relaxed aan het strand! Een mooi zwembad, leuke bediening, goed restaurant waar je lekker kunt eten! Aan de ene kant heb je de zee... Aan de andere kant lig je midden in het uitgaans centrum... Dus het is maar waar je van houdt! ik heb het hier naar mijn zin gehad!
      Gereisd anders in december 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Peda Sun Club*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peda Sun Club in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peda Sun Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peda Sun Club scoort een 7.09 uit 10 op basis van 11 reviews.