Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****

24 april 2014

Parkim Ayaz****
880 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****
Ayaz Str. No:20 Gumbet Beach, TR-48400, Gümbet (bij Bodrum)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Parkim Ayaz scoort een 8,2 uit 10, op basis van 880 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Parkim Ayaz**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 582 vakantiefoto's van Hotel Parkim Ayaz**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Parkim Ayaz**** met andere accommodaties in Gümbet (bij Bodrum).
Even geduld a.u.b.

8,1
7,4
7,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2013
"Goed voor 1 keer!"vertalen
Karel & Christine
1,0

10-11-2013 Het hotel heeft volgens mij een ster te veel. De kamers zijn dringend aan vernieuwing toe! Zeker de badkamers, door de ouderdom zijn ze zeer vies. Nog nooit zoveel vakantiegasten gezien die op de dag van aankomst/de dag nadien een andere kamer zijn gaan vragen en dit om diverse redenen. Ook wij zijn verhuisd, uiteindelijk was de 3de kamer een kamer die je onder de noemer standaardkamer kon plaatsen. De enigste mooie kamers die ze hebben zijn de luxekamers, zeker deze kamer boeken als je voor dit hotel kiest. Let wel op, een paar van deze kamers liggen rechtover de uitgansbuurt met muziek tot 4u! De touroperator zou zeker een melding moeten maken dat de standaardkamers oud en pover zijn. Ik zou ze nog geen 2* geven. Mensen die slecht te been zijn opletten, er is geen lift met veel trappen tot gevolg. Wat een geluk dat wij een fikse korting hadden want wie dit hotel (standaardkamer) volle pot beta

"Twitter beoordelingen"
17-7-2013 @_NickyAnthony @AnnettoCornetto hotel parkim ayaz, all inclusive, bodrum-Gümbet, het isbecht een top hotel, heerlijk eten, goede service en zwembaden^^ --- Bron: https://twitter.com/_NickyAnthony/status/357568110389248000
met een groep, Okt. 2013
"Prima Hotel voor mensen die van uitgaan houden!"vertalen
hiemstra_1
8,0

28-12-2013 Voor de prijs die wij hebben betaald was het een goed hotel.Het eten is prima!Mooie zwembaden helaas zoals bij alle hotels in Oktober ijskoud.Mooi stuk strand wel veel honden die als je niet uitkijkt tegen je strandstoel pissen.Ligging perfect je loopt zo de stad in.sàvond wel veel muziek overlast en de standaard kamers zijn echt oud.Bier vonden de mannen ook niet altijd lekker ze tappen niet de hele tijd Effes maar ook merkloos bier.Entertainment stelt niets voor overdag doen ze niks s`avond een lullig showtje en om 24.00 is alles donker

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Geweldig hotel, service en omgeving"vertalen
R.Helthuis
9,0

28-10-2013 Net terug van oktober vakantie. De service is uitstekend en klantvriendelijkheid top.
De ligging is meteen aan zee dus met een geweldig uitzicht. Kamer is goed maar uitzicht was minder, dit vonden wij geen probleem. Meerdere drinkgelegenheden en vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader!!

met partner, Okt. 2013
"Geweldige vakantie in parkim ayaz"vertalen
angelina
9,0

5-11-2013 Hebben een geweldige vakantie gehad in hotel parkim ayaz.
Na alle negatieve berichten die er te lezen waren hier waren we toch wel een beetje huiverig.
Maar dit is voor 100% meegevallen.
Mensen die klagen over dit hotel kwa eten die eten thuis alleen biefstuk of caviaar.
Het aan bod was groot en als er iets niet was en je vroeg erom dan kwam het er ook.
De laatste dagen was er iets minder keuze omdat het hotel dicht ging per 1 november.
De kamer waar we zaten 1934 was wel een kleine renovatie nodig.
Maar hadden een groot balkon en uitzicht op het zwembad.
Verder ook geen last van lawaai gehad.
Op het strand is het heerlijk vertoeven bedden genoeg.
De biedining was ontzettend vriendelijk op 1 persoon na die in de snackbar stond.
Die vrouw had zeker geen plezier in d,r werk.
Hotel is zeker een aanrader,ook het centum van bodrum moet je zeker bezocht hebben.
Met de dolmus kost dat 3 turkse lira.
gaan zeker nog een keer naar dit hotel

"Super Hotel!!"vertalen
Roxanne
8,0

1-11-2013 Wij zijn 8dagen in dit hotel geweest en het was echt super..
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.. Ze zijn ook lief voor de kinderen..
Als je iets hebt ga je naar de receptie en word het meteen opgelost..
Het eten is zeer goed en gevarieerd, ik snap niet dat sommige mensen hier over klagen..
3 zwembaden, zit vast aan het strand, een bar buiten, een terras/bar bij het strand, eet gedeelte binnen en buiten..
Als je het hotel uit loopt zit je al in een winkel straat, verschillende cafe's in de buurt..
Aan het strand is ook van alles te doen..
En met de dolmus kun je voor €1,50 naar het centrum in Bodrum..
1 min punt is de kamer.. de bedden zijn hard en de badkamer is wel aan renovatie toe.. daar in tegen hadden we wel een groot balkon met uitzicht op het zwembad..
Al met al een Goed hotel en zeker aan te raden..

met vrienden, Okt. 2013
"Super vakantie"vertalen
Hans Sleutjes
8,0

4-11-2013 Door de ligging en de kwaliteit van dit hotel hebben wij een super vakantie gehad.
Het hotel ligt centraal in het centrum met leuke winkeltjes, en aan de achterzijde direct aan de zee, hierdoor kun je lekker eten met een prachtig uitzicht.

Het enige minpuntje in het najaar is dat s'avonds alle activiteiten buiten plaats vinden en dit is door de tijd van het jaar soms te koud.

Verder wat ons betreft een echte aanrader.

Groetjes Hans en Miranda

"Leuk hotel"vertalen
fransencorina
8,0

30-10-2013 parkim ayaz is een leuk hotel voor een weekje in het na seizoen we hadden een club kamer klein maar wel gezellig en goed schoon gemaakt eten was lekker en het personeel vriendelijk

"Redelijk hotel"vertalen
M.J.
5,0

22-10-2013 Hotel is gelegen aan drukke barstreet, waardoor een deel van de hotelkamers erg onhandig gelegen zijn. Direct van kamer gewisseld, geen doen met die herrie tot 3 uur 's nachts.

Hotelkamers zijn niet luxe maar wel ruim.
Ligging hotel aan zee is top. Eten en drinken genoeg aanwezig, volop variatie.

Prima prijs / kwaliteit verhouding. Maar niet te vergelijken met hotels te Lara en Belek.

met partner, 2013
"Fantastische Plek !!"vertalen
gerryo
10,0

21-10-2013 Super vakantie gehad !! week 41/42. Begrijp werkelijk niet waarom mensen zo klagen over dit hotel. Niets is me tekort gekomen, aardig personeel en prijs/kwaliteit is gewoon goed. Bij ons waren de kamers gerenoveerd en zag er netjes uit. Wij gaan zeker nog eens terug!

met partner, Okt. 2013
"Slechtste hotel ooit bezocht in turkije"vertalen
vantomme marc
4,0
1,0
5,0

21-10-2013 Dit hotel is zeer slecht gelegen vlakbij barstreet. De standaard kamers zijn zeer klein, beschimmeld en stinken. Hebben bij aankomst keuze gehad tussen 3 kamers, maar die waren alle 3 erbarmelijk. Eten in het restaurant is niet lekker (spaghetti koud) en zeer veel kip in alle varianten. Dit is een zeer verouderd hotel die nog goed genoeg is voor de sloop.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?