Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****

2 september 2014

Parkim Ayaz****
906 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****
Ayaz Str. No:20 Gumbet Beach, TR-48400, Gümbet (bij Bodrum)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Parkim Ayaz scoort een 8,2 uit 10, op basis van 906 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Parkim Ayaz**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 582 vakantiefoto's van Hotel Parkim Ayaz**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Parkim Ayaz**** met andere accommodaties in Gümbet (bij Bodrum).
Even geduld a.u.b.

8,1
7,4
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Ideale ligging"vertalen
M&M
10,0

09-07-2014 Het is een goed hotel, geen overbodige luxe. Schoon en netjes.
De kamers zijn niet groot , maar zijn prima, ruime opberg mogelijkheden van je spullen, koelkastje, genoeg stroompunten. Kleine douche ruimte , verder is de badkamer oke.
Je heb veel geluid van de omliggende openlucht discotheken, deur van het balkon dicht airco aan en dan is het goed te doen. Als de jeugd s,nachts thuiskomt van het stappen geeft dit nogal eens geluidsoverlast.,maar ze worden wel tot de orde geroepen. Hamman en massage in het hotel is zeer goed .Manicure ook prima , maar nagels lakken is waardeloos.
Goed eten voor ieder wat wils , koffie een zesje , en drinken is er voor ieder wat wils.

met vrienden, Juni 2014

met partner, Juni 2014
"Een heerlijke plek"vertalen
Andre
8,0

16-06-2014 Een lekker hotel in het centrum van Gumbet en direct aan het strand.
Het hotel bestaat uit twee complexen naast elkaar met elk een eigen zwembad en bar. Wij zaten niet in het hoofd complex, wat geen probleem was.
Onze (standaard)kamer was schoon, klein maar voldeed goed. vanaf ons balkonnetje keken wij op 2 blinde muren, hierdoor hadden wij geen last van harde muziek uit het centrum.
De animatie ('s avonds) stelde niet veel voor.
Het eten is gevarieerd, warm en goed. Gedurende de hele dag is er wel ergens een eetgelegenheid open.
Om 17.00 uur kon er ijs gegeten worden in de Cozzy bar.
De koffie uit de automaten was goed/redelijk te drinken.
Het meeste personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De Dolmus naar Bodrum stopt ieder kwartier voor de deur van het hotel.
Het strand voor het hotel wordt netjes schoon gehouden.
In en om het hotel is WIFI, niet snel maar voldoende om even met thuis te appen.

"Love it !! zeker weer"vertalen
naomi
10,0

01-06-2014 super fijn hotel met een mooie ligging in het centrum van gumbet.
zeer vriendelijk personeel war je snel een band mee schep, vooral het animatie team echt fantastische lui !!! het eten van het hotel is ook zeer goed. uitgaansgelegenheden zijn er met overvloed maar heel gezellig. de kamer zijn fijn alleen wel luidruchtig 's avonds hoor je wel alle muziek van buitenaf maar voor mij was dit geen probleem.

"Fantastische plek"vertalen
Bonica
8,0

25-05-2014 Hotel ligt op goede plek,in centrum Gumbet,aan het strand.
Personeel is vriendelijk,vooral de pizzaman Mehmet is grappig.
Volop keuze in eten, 3x per dag buffet,voor ieder wat wils.
De kamer word elke dag schoongemaakt . Dolmus stopt voor het hotel.
Elke avond een optreden ,alleen duurde het maar 30 minuten,beetje kort,verder weinig animatie. Drie zwembaden ,dus altijd wel plek.

"Top vakantie gehad"vertalen
lisanne
10,0

28-05-2014 Zeer goed hotel!!! Dat mensen hier op zetten dat er veel herrie is. Ja logisch ligt dichtbij de bar street maar als je volledoge rust wil kies dan niet dit hotel er staat dat het minden in het centum ligr dus vind niet dat je dan moet zeuren! Ga voor rust dan in een hutje op de hei zitten.
Wij vonden de kamers superrrr mooi! We hadden een delixe kamer is niet veel duurder dan standaard dus kies daar dan voor als je de kamers te min vond. Het eten vond ik erg lekker!! Voor iedereen is er wat vis vlees groenten soep gebakkenaardappeltjes. Dus je ken niet zeggen dat er niks tussen zit genoeg keus. Annimatie was matig maar het is ook vroeg in het seizoen nu. En het zwembad was ook schoon en werd goed gecontroleerd iedere keer net als het eten werd ook goed gecontroleerd op tempratuur enzo. En voor het hotel heb je peterpan watersport verhuur ook super goed geregelt.

Kortom ik snap niet dat mensen hier negetief over kunnen zijn. Wij hebben zeker weten een geweldige vakantie gehad

met vrienden, Mei 2014
"Goed."vertalen
ELVIRA
10,0

16-05-2014 zyn net terug15mei. 2de keer gumbet.parkim azyz.hotel veel beter al.zyn het aan het opwaarderen.doen hun best.wy waren zeer tevreden.3vriendinnen.er is altyd wel iets om over te zeuren.doen wy niet.vakantie moet je zelf maken.grt.

met partner, Mei 2014
"Niet snel nog een keer"vertalen
van leeuwe
6,0
2,0
5,0
4,0
7,0

21-05-2014 heel erg gehorig je wordt gek van alle herrie rondom je kamer kamers schoon maar basic personeel was over het algemeen chagrijnig en niet erg behulpzaam eten is wel erg goed en gevarieerd maar als je gaat om uit te rusten is er veel te veel lawaai

"Goed toeven"vertalen
Ab en Elly Mulder
3,0
7,0

14-05-2014 De kamers in Parkim Ayaz staan afgebeeld op foto's en zien er heel mooi uit. In werkelijkheid valt dit zwaar tegen. Erg gehorig, erg verouderd en zeker geen 4 sterren waard. Heel veel klachten hierover gehoord tijdens ons korte verblijf van een week. Volkomen terecht.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Top vakantie"vertalen
p dikisci
10,0

22-05-2014 Wij hebben een top vakantie gehad !! Eten was volop keus en super lekker !! A la Carte was ook top op het dak terras met uitzicht op zee !! vriendelijke mensen en alles was goed schoon !! Kamers zijn inderdaad klein maar vonden wij niet storend !!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?