Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****

1 oktober 2014

Parkim Ayaz****
911 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****
Ayaz Str. No:20 Gumbet Beach, TR-48400, Gümbet (bij Bodrum)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Parkim Ayaz scoort een 8,2 uit 10, op basis van 911 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Parkim Ayaz**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 620 vakantiefoto's van Hotel Parkim Ayaz**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Parkim Ayaz**** met andere accommodaties in Gümbet (bij Bodrum).
Even geduld a.u.b.

8,1
7,4
7,8
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Sept. 2014
"Erg fijn hotel!!!"vertalen
Els
6,0
8,0

21-09-2014 Prima hotel waar het eten erg goed is. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ondanks de lange dagen wat zij moeten draaien. Hotel ligt direct aan het (schone) kiezelstrand. Waterschoentjes zijn geen overbodige luxe!! Sommige kamers zijn wat klein ( met een kleine douche). Zwembaden leuk!! Worden ook goed onderhouden en regelmatig wordt de waterkwaliteit gecontroleerd. De straat voor het hotel is inderdaad erg druk, maar wij vonden dat wel gezellig.
Kortom een prima vakantieplek, wij vinden het een aanrader!!!

"Twitter beoordelingen"
17-07-2013 @_NickyAnthony @AnnettoCornetto hotel parkim ayaz, all inclusive, bodrum-Gümbet, het isbecht een top hotel, heerlijk eten, goede service en zwembaden^^ --- Bron: https://twitter.com/_NickyAnthony/status/357568110389248000
met partner, Sept. 2014
"Fijn hotel!"vertalen
Dave
8,0

23-09-2014 De eerste indruk was niet zo best. Toen we aankwamen aan de voorkant viel het een beetje tegen. Maar toen we eenmaal ingecheckt waren en naar onze hotelkamer liepen werden we steeds positiever. De kamer was prima (standaardkamer) douche, toilet, tv, tweepersoonsbed, kleine koelkast en een groot balkon. Oké, de kamer was gedateerd maar voldeed verder aan alle eisen. Het personeel vond ik overigens niet zo aardig, er zaten er een paar tussen die wel vriendelijk waren, maar die kon je op 1 hand tellen. Verder was het eten prima! En hebben we nauwelijks geluidsoverlast gehad. Wat betreft de boulevard, deze vonden wij wel tegenvallen. Heel smal en weinig te beleven. Voor ons was het een leuke vakantie (7 dagen). Maar 7 dagen is lang zat! Mocht je nieuwsgierig zijn naar de kamer en het hotel? Ik heb een aantal foto's geplaatst!

met partner, Sept. 2014
"Super hotel! Echt een aanrader!"vertalen
Zoë
10,0
10,0

27-09-2014 Het park ligt super centraal in het centrum. Je stapt naar buiten en hebt winkeltjes en de barstreet is op loopafstand. (En echt op loopafstand want ik hou niet van ver lopen) Kamers zijn super schoon met een nieuwe badkamer. Er word elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Voor ons (jongeren) is er een super gezellig zwembad met heel de dag animatie die allerlei dingen organiseert zoals watervolley, bierpong etc. en hele leuke muziek. Voor gezinnen en ouderen zijn er 2 rustigere zwembaden. Eten is prima, er zit altijd wel iets bij wat je lust en vooral buiten waar ze voor je neus van alles vers bereiden. Barpersoneel bij de Cozzy bar is ook super aardig! Complimenten aan Semih en Remzi! Ook animatie is echt gezellig en nemen je mee opstap. Al met al, een super vakantie gehad in een top hotel!

met partner, Aug. 2014
"Een echte aanrader !"vertalen
Sandra
9,0

15-09-2014 Dit Resort is perfect, mede door de verschillende plekken qua zwembaden en barretjes waar je kunt vertoeven, het strand is niet breed maar wel heel lekker! Het eten is heel goed, voor ieder wat wils en uitgebreid. Kamers zijn klein maar schoon en alles is aanwezig. Personeel is heel vriendelijk, doen allemaal vreselijk hun best! Boottrip aan te raden en te boeken bij lokaal bureau gelijk op de boulevard bij het hotel! Via reisorganisatie duurder en minder ! Al met al goed dus!

"Genieten!"vertalen
Linda Knol
9,0

19-08-2014 Een fantastisch hotel. We zijn er dit jaar voor de 3de keer, 3 weken geweest. Wij boeken altijd een standaard kamer. Prima, niet heel groot. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Het eten is warm en erg smaakvol. ook wordt vis en vlees direct bereidt waar je bij staat. Heerlijke saladebar, altijd diverse soorten vers fruit en de Toetjes overmatig. Vwb het geluid, wij hebben er tot nu toe nog geen last van gehad, zoals mensen hier op Zoover schrijven. Wel hebben we dat jongeren die terugkomen van stappen overlast kunnen bezorgen. Maar dat zal in elk Hotel zo zijn. Die jongeren houden gewoon geen rekening met de mensen die slapen.

met vrienden, Juli 2014
"Prima hotel, zeker als je uit wilt gaan"vertalen
Anouk
8,0

23-07-2014 Goed hotel. Meteen aan het strand, dicht bij de clubs. Kamers zijn helemaal ok en het eten is goed :)

"Super vakantie"vertalen
Chris Oltmanns
9,0

02-08-2014 Nog 3 dagen dan gaan we weer naar huis. Prima hotel. Schoon, netjes, ruim. Het is hoogseizoen maar qua drukte goed te doen, dit omdat het ern groot complex is met 3 zwembaden en direct aan het strand. Personeel vriendelijk. Eten is goed. Kamer 1816 is prima. Geen last van geluidsoverlast Kinderen hebben het erg goed naar hun zin. Veel vriendjes gemaakt in 15 dagen. Aquapark geweest, naar Kos geweest, boottrip gedaan. Bodrum ook erg leuk stadje. Al met al heerlijke vakantie en gaan nog paar dagen genieten voor we weer naar huis gaan.

met partner, Juli 2014
"Zeer goed hotel"vertalen
Angela
9,0

24-07-2014 Algehele indruk: geweldig. Het eten is lekker en ook veel keuze. Er is voor ieder wat wils. Alles wordt voor je neus vers klaargemaakt, super! Qua herrie is het me reuze meegevallen. Goed geslapen in mijn kamertje. Goede badhanddoekenservice. Je komt daar niks tekort. Geweldige vakantie gehad met mijn partner.

"Super vakantie gehad"vertalen
R. Miedema
8,0

28-07-2014 Wij zijn hier geweest van 8 juli t/m 22 juli 2014.
Erg leuk hotel voor ieder wat wils. Rustig gedeelte iets drukker bij de glijbaan en dan bij Gozzy bar zwembad rond 14.30 uur druk. het ligt aan het strand dus wij gingen na de lunch aan het strand liggen. Al het personeel is heel vriendelijk. En het word allemaal goed schoon gehouden. Onze zoon van 11 heeft het ook heel leuk gehad.

met oudere kinderen, Juli 2014
"1x Parkim Ayaz is genoeg"vertalen
Renee
6,0
7,0

16-07-2014 Het is een erg groot complex en in hoogseizoen is het topdrukte, met vooral veel jongeren, Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 rustig in een afgelegen hoek, 1 waar je alleen maar tegen de glijbaan aan zit te kijken en 1 populair zwembad, waar je 's nachts je handdoek al klaar moet leggen en waar het 's middags vol zit met drinkende jeugd. Animatie is een groot woord, er lopen er 2 of 3 rond, maar die doen bar weinig.
Het eten is op zich redelijk, maar weinig afwisseling, vooral veel rijst, kip en friet. Kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. Hamam is ook aan te raden. Doordat het hotel midden in het centrum ligt is er weinig nachtrust vanwege de herrie.
Al bij al een fijne vakantie gehad, maar 1x Parkim Ayaz is toch echt genoeg!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?