Hotel Parkim Ayaz ****

8,4

1071 reviews over Hotel Parkim Ayaz in het Nederlands

Gezellig gastvrij hotel

Marinda, 1-9-2017

Gezellig gastvrij hotel, direct aan het strand gelegen. Volop keus bij het buffet. De kamer van ons was niet heel groot, maar netjes schoon. Schoonmaakster kwam elke dag, tevens dagelijks schone handdoeken. Balkon erg klein. Wel s'nachts rumoerig door barstreet en uitgaanspubliek wat weer komt. Aan de andere kant van het hotel beduidend minder lawaai, dus ligt echt aan de plek waar je kamer is. Personeel bijzonder gastvrij, en geen enkele moeite is teveel. De gratis Wifi was goed, zowel op de kamer als elders op het resort. Zwembaden netjes schoon en strand zeer dichtbij. Vele avonden doorgebracht op het terras bij het zwembad met de glijbaan, gezellige zitjes en leuk barpersoneel. Cocktails bij all in inbegrepen en zijn erg lekker. We hebben gebruik gemaakt van de Hammam en de pedicure, zeker een aanrader. Ook leuke activiteiten te doen op het strand. Parasailen was ook echt de moeite waard en niet duur. Ook een keertje met de dolmus naar Bodrum is een aanrader. Kortom, voor ons voor herhaling vatbaar!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een fantastische vakantie!!

Manon, 30-8-2017

De ligging van het hotel is heel goed. Alles was dichtbij en je kon s'avonds daardoor ook even makkelijk weg. Het hotel en personeel waren super. Animatie was er voor jong en oud. Wij zijn ook een aantal avonden met het animatie team op stap geweest in de zeer leuke barstreet. Echt een aanrader!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk hotel

Esmeralda, 30-8-2017

Leuk hotel kom er al voor de 10 de keer , lekker gevarieerd eten, dichtbij de barstreet en winkels en een leuk animatieteam
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fantastische animatie

Hoving, 29-8-2017

Zeer vriendelijk personeel, animatieteam geweldig zeker ugur, he let you feel as family. We zijn al drie keer geweest en gaan zeker volgend jaar weer terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Super gezellig

Vrienden uit brabant, 29-8-2017

Wat hebben we genoten van onze vakantie !

Ga eens eten bij dennys naast het zwembad,Overheerlijk en super aardige mensen.

Top Animatie wat hebben we gelachen en een prachtige tijd gehad met Ugur Kaazim Semih Mert en Ahmed.

Chapeau jongens wat was het leuk. En wat zijn jullie lief !!

Bwetje jammer dat de handdoek service en kluisjes niet mwer in de prijs inbegrepen waren. Eten was erg lekker iedere dag weer. Kortom 2 weken erg genoten !

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi plekje in Turkije!

Heidi en Aimy, 23-8-2017

We zijn er nu 9 dagen en nog 6 te gaan!

Tis heerlijk hier!

Zwembaden zijn mooi en schoon!

Kamers verouderd, klein en ons uitzicht is een muur!

Maar lekker rustig!

Eten is prima, variatie is aanwezig maar niet TOP.

Hygiene in t restaurant is minder! Vieze vloeren, tafels vaak vies. Schoonmaakdoeken en dweilen moeten in mijn opzicht vaker vervangen worden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prijskwaliteit perfect

EVA schilder, 21-8-2017

De 1e dag werden we op een vreselijke kamer gezet in de nacht. Die kamer was cijfer een 2 met stapelbed erin.super klein.Na 2 dgn gelukkig op een top kamer gezet. Het eten is vergeleken met een resort minder. Fitness was leuk boottocht een aanrader. Welness heerlijk en niet duur jammer dat de relax ruimte niet relax was. Voor niet zoveel geld toch een heerlijke vakantie direct aan het strand. In de nacht wel veel drukte.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

GEWELDIG!!!! Nu 3e keer en beslist weer

Ruta van Spanje, 12-8-2017

Personeel lief en behulpzaam, kamer goed en netjes, eten Grandioos! Strand,zwembaden goed en schoon. Gewoonweg een Prima Hotel!!!

Animatie aanwezig, voor als je er van houdt, maar.....na 3 jaar mag er wel een verandering in avondprogramma komen

Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel met romantisch uitzicht eetterras

E&R, 31-7-2017

Mooi strand, goed beveiligd, gevarieerde maaltijden.

3 zwembaden; ook in oktober nog animatie.

Wij hebben meteen weer geboekt!

Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijk hotel

Gee heuzen, 29-7-2017

Leuk hotel, heel vriendelijk personeel. Zwembaden maar ook een eigen strand. Eten zou iets meer variatie kunnen gebruiken, maar de kwaliteit was wel hheel erg goed. De kamers zijn klein, maar alles wat je nodig heb is er. Het enigste minpuntje vondd ik dat het heel erg gehorig is.

Wij gaan zeker nog een s terug naar dit hotel. Wij zijn in september geweest en vrienden in mei. Deze hebben het ook naar hun zin gehad.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parkim Ayaz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkim Ayaz scoort een 8.38 uit 10 op basis van 1082 reviews.