Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****

29 november 2014

Parkim Ayaz****
922 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****
Ayaz Str. No:20 Gumbet Beach, TR-48400, Gümbet (bij Bodrum)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Parkim Ayaz scoort een 8,2 uit 10, op basis van 922 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Parkim Ayaz**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 627 vakantiefoto's van Hotel Parkim Ayaz**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Parkim Ayaz**** met andere accommodaties in Gümbet (bij Bodrum).
Even geduld a.u.b.

8,1
7,4
7,7
8,5
Toon score en beoordelingen van:
Alleenreizend, Okt. 2014
"Aanrader!"vertalen
Ingrid
9,0

25-10-2014 Hele aardige en behulpzame medewerkers, bij de receptie, bij de salon en special thanks to Harem en Remzi for showing me a good time :). Eten is prima, niet geweldig, maar keuze genoeg en ook wel afwisseling. Het ligt aan de winkelstraat. Ik had een kamer bij het rustige zwembad (Bubble Bath) en helemaal geen geluidsoverlast (en best en groot balkom, maar dat verschilt per kamer). Bij het andere zwembad heb je een glijbaan en bij het zwembad bij Cozzybar muziek en entertainment. Het ligt ook aan het strand. Voor €3,- ga je heen en terug met een dolmus naar het centrum van Bodrum.

"Twitter beoordelingen"
17-07-2013 @_NickyAnthony @AnnettoCornetto hotel parkim ayaz, all inclusive, bodrum-Gümbet, het isbecht een top hotel, heerlijk eten, goede service en zwembaden^^ --- Bron: https://twitter.com/_NickyAnthony/status/357568110389248000
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Gumbet: teveel lawaai tot diep in de nacht"vertalen
Aletta
8,0

20-10-2014 Voor de eerste keer dit hotel bezocht. Op zich een leuk hotel maar de locatie viel ons tegen. De drukte en het lawaai van Gumbet was erg hinderlijk. Slapen was tot laat in de avond niet mogelijk vanwege de harde muziek aan de overkant. Dat is met een klein kind er bij niet prettig. De kamer (standaard) was in orde, schoon en steeds voorzien van schone lakens en handdoeken. Het eten was erg Engels georiënteerd en viel bij ons niet zo in de smaak. Lange rijen voor de grillgerechten maken het er niet beter op. Het personeel was soms wat onvriendelijk en deed net of ze ons niet begrepen.
Het handdoekje leggen bij de zwembaden blijft natuurlijk een probleem, als je iets later komt heb je alleen een schaduwplekje .
De entertainment, met name 's avonds was prima. Wij hebben leuke shows gezien.
Wifi was gratis maar alleen goed bij de receptie. Al met al een redelijk hotel maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wij kiezen volgend jaar weer voor ons oude vertrouwde hotel in Bodrum.

Met vrienden, Okt. 2014
"Geweldig"vertalen
Petra

16-10-2014 7 oktober.
Een geweldige vakantie gehad met een vriendin op Parkim Ayaz hotel Gümbet.
Ik was 5 maanden geleden ook al heen geweest, het was mij zo goed bevallen dat ik weer terug wilde.
Eten is erg lekker, locatie is perfect (strand, leuke winkeltjes, restaurantjes, boulevard). Het is allemaal op loopafstand.
Verder is het personeel erg aardig en klantvriendelijk. Even mijn complimenten speciaal aan dj Mami (Muhammet Ülker). Geweldige dj, ik houd echt van zijn muziek. Hij is ook nog erg leuk, sociaal en aardig! Ik hoop dat hij volgend jaar er weer is, want ik kom zeker terug!!

Met partner, Okt. 2014
"Vier sterren te veel gewardeerd voor dit hotel"vertalen
meneer Langemeijer
6,0

20-10-2014 Kamer en douche veel te klein. Douche aan opknapbeurt (schimmel en riool lucht). Eten te veel maar matig. Heel veel lawaai (tot +/- 4 uur tot in de ochtend) bij de overkant van het hotel.

Met partner, Okt. 2014
"Niet meer"vertalen
G.Kramer
8,0

01-11-2014 Prima ligging, privé strand, goede zonnebedden. Eten goed. Maar die katten verschrikkelijk. Lopen over de tafels buiten en de bar en in het restaurant en keuken, eet en drink smakelijk. De gasten voeren ze ook nog. Kinderen spelen ermee. Onbegrijpelijk, die katten zijn echt niet ingeënt, heb kinderen gezien die een haal kregen.hoop dat ze niet ziek worden die kinderen.

Met partner, Sept. 2014
"Gezellig maar gedateerd."vertalen
Eric Schepers
5,0
5,0
4,0
7,0

14-10-2014 Bij aankomst pas de 3e kamer geaccepteerd. Schimmel in de kitvoegen, plankjes aan de muur kapot, gordijnen smerig en als klapper een schoon opgemaakt bed met 2 vlekken. Vreemd aan dit hotel is dat er tussen de 2 gebouwen een restaurant zit wat tevens eigendom is van het hotel. Hier kun je tegen betaling eten met 30% korting. Ook is de lobbybar boven niet meer in gebruik en is de inpandige bar aan de voorzijde met terras aan de straatzijde alleen tegen betaling van de drank toegankelijk. Vreemd voor een all inclusive concept.Wat ons opviel aan het strand was dat het personeel van het betaal restaurant stoelen reserveerde voor betalende gasten van buitenaf. Dit deden zij door hier handdoeken op te leggen. Ps vindt je honden leuk dan is dit zeker de plaats om heen te gaan. Meer dan 10 honden tussen de strandbedjes achter een loopse teef aan heel de dag. Bonus honden plasje tegen ligstoel!!! 'sNachts harde muziek van disco overzijde straat. Helaas eens maar geen tweede keer meer.

Met een groep, Sept. 2014
"Volgend jaar weer"vertalen
johan van beurden
10,0

15-10-2014 het is een superhotel.ik ben nu 2 weken thuis van dit hotel.

Met vrienden, Sept. 2014
"Super hotel!!1"vertalen
melissa smits
8,0

02-10-2014 dit was mijn 2de keer in parkim ayaz.
Ik ga nooit meer ergens anders naar toe. vriendelijk personeel,lekker eten en een perfecte ligging voor jongeren!! kortom geweldig.

Met vrienden, Sept. 2014
"Erg fijn hotel!!!"vertalen
Els
8,0

21-09-2014 Prima hotel waar het eten erg goed is. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ondanks de lange dagen wat zij moeten draaien. Hotel ligt direct aan het (schone) kiezelstrand. Waterschoentjes zijn geen overbodige luxe!! Sommige kamers zijn wat klein ( met een kleine douche). Zwembaden leuk!! Worden ook goed onderhouden en regelmatig wordt de waterkwaliteit gecontroleerd. De straat voor het hotel is inderdaad erg druk, maar wij vonden dat wel gezellig.
Kortom een prima vakantieplek, wij vinden het een aanrader!!!

Met partner, Sept. 2014
"Fijn hotel!"vertalen
Dave
8,0

23-09-2014 De eerste indruk was niet zo best. Toen we aankwamen aan de voorkant viel het een beetje tegen. Maar toen we eenmaal ingecheckt waren en naar onze hotelkamer liepen werden we steeds positiever. De kamer was prima (standaardkamer) douche, toilet, tv, tweepersoonsbed, kleine koelkast en een groot balkon. Oké, de kamer was gedateerd maar voldeed verder aan alle eisen. Het personeel vond ik overigens niet zo aardig, er zaten er een paar tussen die wel vriendelijk waren, maar die kon je op 1 hand tellen. Verder was het eten prima! En hebben we nauwelijks geluidsoverlast gehad. Wat betreft de boulevard, deze vonden wij wel tegenvallen. Heel smal en weinig te beleven. Voor ons was het een leuke vakantie (7 dagen). Maar 7 dagen is lang zat! Mocht je nieuwsgierig zijn naar de kamer en het hotel? Ik heb een aantal foto's geplaatst!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?