Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****

25 juli 2014

Parkim Ayaz****
902 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Parkim Ayaz****
Ayaz Str. No:20 Gumbet Beach, TR-48400, Gümbet (bij Bodrum)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Parkim Ayaz scoort een 8,3 uit 10, op basis van 902 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz**** in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Parkim Ayaz**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 582 vakantiefoto's van Hotel Parkim Ayaz**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Parkim Ayaz**** met andere accommodaties in Gümbet (bij Bodrum).
Even geduld a.u.b.

8,1
7,4
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Juli 2014
"Prima hotel, zeker als je uit wilt gaan"vertalen
Anouk
8,0

23-07-2014 Goed hotel. Meteen aan het strand, dicht bij de clubs. Kamers zijn helemaal ok en het eten is goed :)

"Twitter beoordelingen"
17-07-2013 @_NickyAnthony @AnnettoCornetto hotel parkim ayaz, all inclusive, bodrum-Gümbet, het isbecht een top hotel, heerlijk eten, goede service en zwembaden^^ --- Bron: https://twitter.com/_NickyAnthony/status/357568110389248000
met partner, Juli 2014
"Zeer goed hotel"vertalen
Angela
9,0

24-07-2014 Algehele indruk: geweldig. Het eten is lekker en ook veel keuze. Er is voor ieder wat wils. Alles wordt voor je neus vers klaargemaakt, super! Qua herrie is het me reuze meegevallen. Goed geslapen in mijn kamertje. Goede badhanddoekenservice. Je komt daar niks tekort. Geweldige vakantie gehad met mijn partner.

met oudere kinderen, Juli 2014
"1x Parkim Ayaz is genoeg"vertalen
Renee
6,0
7,0

16-07-2014 Het is een erg groot complex en in hoogseizoen is het topdrukte, met vooral veel jongeren, Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 rustig in een afgelegen hoek, 1 waar je alleen maar tegen de glijbaan aan zit te kijken en 1 populair zwembad, waar je 's nachts je handdoek al klaar moet leggen en waar het 's middags vol zit met drinkende jeugd. Animatie is een groot woord, er lopen er 2 of 3 rond, maar die doen bar weinig.
Het eten is op zich redelijk, maar weinig afwisseling, vooral veel rijst, kip en friet. Kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. Hamam is ook aan te raden. Doordat het hotel midden in het centrum ligt is er weinig nachtrust vanwege de herrie.
Al bij al een fijne vakantie gehad, maar 1x Parkim Ayaz is toch echt genoeg!

"Super hotel"vertalen
audreypeters
8,0

21-07-2014 We zijn hier in juni geweest, dus nog niet super druk wat wij erg prettig vonden. Het hotel heeft een ideale locatie, meteen aan het strand en leuke boulevard. Midden in het centrum, natuurlijk hoor je 's avonds wat muziek, maar wij vonden het meevallen. De oordoppen waren niet nodig. Wij hadden een standaard kamer en dat was echt prima. Je bent er toch alleen maar om te douchen en te slapen. Wat wij het beste vonden aan het hotel was toch echt het eten. Er was zo enorm veel keuze en ook nog lekker! Natuurlijk heeft iedereen een andere smaak, maar ik kan niet begrijpen als mensen schrijven dat het eten niet goed is. Er is voor ieder wat wils. Dit hotel is echt een aanrader!

met partner, 2014
"Een paradijs!"vertalen
Jos
10,0

20-06-2014 Wij zijn net terug van een geweldige vakantie bij Parkim Ayaz.
We hadden er niet super veel van verwacht, maar dit hotel is echt super! Veel beter dan de indruk die je krijgt op de foto's van internet.
Het complex is groot, gezellige sfeer en netjes verzorgd.
Er zijn 3 zwembaden verspreid over het complex, 1 zwembad is net een stukje verder via de boulevard bij Cozzy Bar, waar s'avonds leuke dingen georganiseerd worden.
Het personeel is heel vriendelijk, het aanbod van eten is goed, lekker en er is genoeg keuze.
De kamers zien er keurig uit en worden elke dag verschoond.
Voor een echt vakantiegevoel zou ik sowieso de boottocht aanraden via lokale gids(hij staat elke dag bij de watersport activiteiten tegenover het hotel) Op de boot kun je op matrassen lekker zonnen en je krijgt veel mooie plekken van Turkije te zien.Touroperator biedt ook allerlei excursies aan, maar deze kun je beter buiten de deur reserveren, want dan betaal je veel minder voor dezelfde activiteiten. zwembaden schoon

"Mooi hotel"vertalen
Ingrid
7,0

18-06-2014 Hotel ligt prima als je maar geen kamer hebt aan straatkant. Als je zelf van stappen tot 3 uur houdt is er niks aan de hand. En denk niet dat het een beetje geluid overlast geeft neeeee je hoort zelfs de airco niet meer. Adviseer hotel dan ook hier alleen maar jeugd in te zetten. Kamer wissel kan wel maar let op ze proberen je dan een duurdere kamer aan te smeren. Hotel ligt mooi aan strand en eten is erg smaakvol.

met vrienden, Juni 2014
"Wow, volgend jaar weer!"vertalen
Cindy
9,0

26-06-2014 Hoe kunnen er over dit hotel negatieve reacties op internet staan? Ik snap het niet hoor .. Het hotel is echt top! Het heeft een geweldige ligging! De kamers zijn supernetjes, er zijn diverse zwembaden, het eten is echt uitstekend en er is voor ieder wat wils! Ook is het er zeer schoon, alles wordt met handschoentjes gedaan en als er ergens iets is geknoeid wordt dit gelijk schoongemaakt .. Als je van stappen houdt, de barstreet is zo'n 2 minuten lopen! En verder zit je gewoon pal aan de boulevard, dus je kijkt de hele dag uit over zee! Voor een echt vakantie gevoel; ga naar Parkim Ayaz!

"Ideale ligging"vertalen
M&M
10,0

09-07-2014 Het is een goed hotel, geen overbodige luxe. Schoon en netjes.
De kamers zijn niet groot , maar zijn prima, ruime opberg mogelijkheden van je spullen, koelkastje, genoeg stroompunten. Kleine douche ruimte , verder is de badkamer oke.
Je heb veel geluid van de omliggende openlucht discotheken, deur van het balkon dicht airco aan en dan is het goed te doen. Als de jeugd s,nachts thuiskomt van het stappen geeft dit nogal eens geluidsoverlast.,maar ze worden wel tot de orde geroepen. Hamman en massage in het hotel is zeer goed .Manicure ook prima , maar nagels lakken is waardeloos.
Goed eten voor ieder wat wils , koffie een zesje , en drinken is er voor ieder wat wils.

met vrienden, Juni 2014
"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
jolanda
6,0

04-07-2014 boek wel een kamer aan zeezijde minder geluidsoverlast

"Een heerlijke plek"vertalen
Andre
8,0

16-06-2014 Een lekker hotel in het centrum van Gumbet en direct aan het strand.
Het hotel bestaat uit twee complexen naast elkaar met elk een eigen zwembad en bar. Wij zaten niet in het hoofd complex, wat geen probleem was.
Onze (standaard)kamer was schoon, klein maar voldeed goed. vanaf ons balkonnetje keken wij op 2 blinde muren, hierdoor hadden wij geen last van harde muziek uit het centrum.
De animatie ('s avonds) stelde niet veel voor.
Het eten is gevarieerd, warm en goed. Gedurende de hele dag is er wel ergens een eetgelegenheid open.
Om 17.00 uur kon er ijs gegeten worden in de Cozzy bar.
De koffie uit de automaten was goed/redelijk te drinken.
Het meeste personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De Dolmus naar Bodrum stopt ieder kwartier voor de deur van het hotel.
Het strand voor het hotel wordt netjes schoon gehouden.
In en om het hotel is WIFI, niet snel maar voldoende om even met thuis te appen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?