Hotel Park im Palas ***

Park im Palas

6 reviews over Hotel Park im Palas in het Nederlands

Geweldig, uitstekend

Johan, 9-12-2010

In een winkelstraat gelegen met uitzicht op zee en strand.

Vanuit het hotel loop je zo het strand op aan de achterkant en aan de voorkant loop je zo de winkelstraat in.

Winkels zijn open van s'morgens 7 tot s'nachts 4 uur.

Van het geluid van de winkelstraat heb je totaal geen last, wij hadden een kamer aan de voorkant maar als je het raam dichtdoet is het geluid gedempt.

Zeler voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2006

Super vakantie!

Tahnee, 20-1-2010

Hotel Parkim Palas is een hotel dat in het gezellige, sfeervolle centrum van Gumbet ligt. De achterzijde van het hotel kijkt uit over de baai.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2005

Prima hotel, zeker aan te raden!

Haarsma, 10-8-2009

Wij zijn van 18 t/m 28 juli in Gumbet geweest. We hebben het erg naar ons gehad. Het hotel ligt ideaal, dichtbij het strand en dichtbij het centrum. Verder was het eten prima, niet heel bijzonder maar wel lekker. Omdat het animatieteam net ontslagen was, was er niet heel veel te doen voor de kinderen. Wel is er een grote glijbaan en een groot zwembad. Personeel was ook vriendelijk.

De kamers zijn over het algemeen prima, wij hadden wel een erg kleine kamer. Tegen betaling kun je in een andere kamer. Hebben we niet gedaan, je bent toch bijna nooit op de kamer.

Ga er zeker nog eens naar toe!

Gereisd met partner in juli 2009

Jessy, 24-6-2008

Prima hotel,

van een 3-sterrenhotel in Turkije mag je normaal niet teveel verwachten, maar dit hotel is echt netjes en gezellig. Het eten was ook goed en zeer centrale ligging. Het personeel doet er alles aan het je naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Cor & Elleke, 8-6-2008

Wij hebben er 15 dagen doorgebracht en het is daar geweldig, voor ons was het de 5 keer om daar vakantie te vieren.

Het eten is gericht op de engelse keuken niet veel keus maar wel heel goed en lekker.

Hotel is zeer goed,2 zwembaden 1 met waterglijbaan.Winkel straat + bars zeer gezellig,het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.In sep- gaan we zeker weer terug.

Gereisd met partner in mei 2008

Laura, 24-2-2008

De mentaliteit van de mensen was zeer goed! De bediening bij het eten was ook zeer goed.

Op het strand werd je bediend.

Als ik ca. 20 meter liep vanaf mijn kamer stond ik al op het strand. Als je uit de ingang liep dan stond je midden in een winkelstraat. Alles was dichtbij voorzien. Je kan makkelijk met een doelbus naar Bodrum dat duurt ongeveer 10 minuutjes (trouwens ook niet duur ik geloof 50 cent ofzo)

Kortom het was een leuke ervaring en ik ga er graag vaker naar terug

Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park im Palas in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park im Palas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park im Palas scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.