Appartement Ozukara II ***

7,1

56 reviews over Appartement Ozukara II in het Nederlands

NOOIT MEER

Claudia, 8-8-2017

Aardige mensen bij de bar/ontbijt-lunch-dinerzaal. Appartement voor 4 personen met 2 slaapkamers lag verborgen (waardoor je ik weet niet hoeveel trappen af moest (en op)) kamer was vies en stonk er was bijv geen douchgordijn. Andere kamer gekregen helaas met 1 slaapkamer. Kamer was beter maar niet super. Wel een douchegordijn (30 cm van de grond ) Het was het allemaal net niet. Lakens passen niet om te matrassen, houtrot, stoelen kapot en oud. Kabel van het kookplaatje zat met tape vast. Schoonmaak was ook niet echt super (misschien omdat het heel warm was) We kregen ook last van onze ogen (virus) in het zwembad die met een schuurspons werd schoongemaakt ???? Ontbijt: we hebben er 10 dagen gezeten en je kreeg iedere dag hetzelfde 2 stukjes kaas komkommer tomaat olijven en een stukje worst en stokbrood. Na een paar dagen kwam het ontbijt je neus uit. Voor de rest hebben we een leuke vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch! Aanrader

Lisa, 17-6-2017

Ik ben vorige zomer met een vriendin naar ozukara 2 geweest. Deze plek kende ik al van 3 jaar geleden. Dus vandaar die keuze. Ik kom er nu al 5 jaar (gumbet). Ozukara ligt heel mooi gelegen. Je kan over gumbet kijken vanuit het zwembad. Het personeel is heel beleefd en heel gezellig. Ook omdat wij jonge meiden waren, waren ze ook bezorgd. Dus zodra we 'thuis' kwamen van een avondje stappen, waren ze ook meteen gerust gesteld. Het eten is daar heerlijk. We hebben ook bijna elke avond daar gegeten. (Lasagna is een aanrader om die te eten bij Ozukara 2)

Smorgens aten we er elke dag voor een heerlijke sandwich.

Er werd ook heel goed gepoetst. Handdoeken snel aangevuld, hele ruimtes dweilen elke dag, en als het nodig is het bed ook meteen verschonen ipv. om de dag.

Er zijn ook regelmatig shows aanwezig dus vervelen doe je daar zeker niet.

Dit jaar ga ik in een all in hotel, maar ga ik daar zeker langs voor het eten en het personeel!

Goede ervaring dus zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2016

voor ons niet meer

Sylvia, 11-8-2016

appartement ligt echt op een steile berg en met 40 graden is dat geen pretje. Dolmus gaat ook de berg niet op maar zet je onderaan eruit. Ze lieten ons ook zelf met de koffers alle trappen op en af lopen. Er wordt wel iedere dag schoon gemaakt.

2 pits stelletje zit met tape aan een draad vastgeplakt. zwembad werd goed onderhouden. Voor de eerste keer een drie sterren app. gedaan. We hebben wel heerlijk gegeten aan het strand bij Russ.(veel restaurants waren gewoon leeg) Ligbedden en parasols zijn overal gratis als je maar wat te drinken en eten bestelt.

Voor 20 euro kun je een boottocht doen, maar verwacht niet de grotten te zien zoals wordt gezegd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ozukara II bij:

Top plek ! Ik ga in Juli weer daarheen.

L. Linders, 6-6-2016

Erg vriendelijk, heerlijke ligging , mooie kamer gehad. Ook erg fijn dat er een supermarkt bij zit. Het eten smaakt Heerlijk. Ook niet al te duur.

Ik ben er in 2014 geweest met ons huishouden en het was geweldig. Ik ga dit jaar weer terug nu ik meer op mezelf ben. Ben er helemaal happy over!

Gereisd anders in augustus 2014

Prima verblijf

Tessa, 7-9-2015

Met mijn vriend hier 13 dagen verbleven, eind augustus.

Prima verblijf gehad in een 2 kamer appartement.

Wij hadden een erg groot balkon, maar jammer genoeg is er geen buitenmeubilair. Toen maar de (slaap)bank van binnen naar buiten gesleept, werkte prima.

Woonkamer is groot.

WC - douche werkt prima (goede straal!).

Het keukenpitje is rot, koken is lastig met maar 2 pitjes die half werken.

Koelkast deed het ook prima, alleen geen vriesvak?!

Airco werkt goed, je kan hem gewoon aan laten staan als je het appartement verlaat.

Zwembad is schoon, geen last gehad van handdoekjesleggers.

Alleen jammer dat het 'verboden' is om je eigen drinken mee te nemen naar het zwembad.

Afstand naar het strand is goed te doen. Zo'n 5 a 10 minuten.

Afstand centrum 1 minuut, maar geen last gehad van herrie vanuit het centrum.

Complex ligt op een heuvel dus je moet wel stijl naar beneden/omhoog.

Al met al een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik zat hier voor een prikkie en heb het naar me zin gehad :)

Gereisd met partner in augustus 2015

Voor fitte mensen, veel trappen en berg op-berg af

Jolanda, 13-6-2015

Let op als je Economy boekt (wij bij touroperator), dan kan je een appartement niet alleen zonder balkon of terras krijgen maar ook met met ramen met uitzicht op blinde muren! Géén daglicht dus. Kamer 402 is er 1
    Gereisd met partner in juni 2015

Aanrader

Paulina de Greeuw, 21-6-2014

Het zwembad is redelijk groot; het complex heeft een prachtige tuin. Het uitzicht hangt erg af van welk appartement je hebt.

Het is een 3-sterren appartement en verwacht dat dus ook. Ik heb in ons appartement geen loszittende stekkers en/of snoeren gezien. We kregen elke dag schone handdoeken en regelmatig schoon beddengoed. De badkamer was vrij klein. Vriendelijk personeel en niet opdringerig.

We betaalden € 20 voor het kluisje op de kamer voor 10 dagen en € 20 borg.

Het strand is op 10 minuten loopafstand langs de winkeltjes, die om de hoek zijn. De route langs de molen is niet zo steil. Het laatste kleine stukje naar het appartement vanaf het centrum bij de molen is wel steil,

De supermarkt en het pinapparaat zijn om de hoek. .

Met het OV (de dolmus) ben je snel in Bodrum voor 3 lira (€ 1) en die stopt voor de ingang van het appartement.

Volop uitgaangsgelegenheden vlak om de hoek. Wij hadden geen geluidsoverlast.

Kortom: wij vonden het prima voor een 3* appartement.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Top vakantie

Soraya, 10-10-2013

Mijn indruk op Ouzukara was geweldig, Ik heb er een super leuke tijd gehad en de mensen waren erg vriendelijk
    Gereisd met vrienden in september 2013

Dit nooit meer!

Moniek, 17-9-2013

Appartement heeft op ons slechte indruk achter gelaten. Snoeren van de apparaten waren op meerdere plaatsen doorgebrand. Het witte douchegordijn was zwart van de schimmel en de douchekop spoot omhoog zodat het water over het douchegordijn door de hele badkamer ging (incl. onbeveiligd stopcontact). Personeel was ook niet erg vriendelijk, om 5 voor 6 werd je als laatste gasten al bij het zwembad weggestuurd, omdat men wou schoonmaken (terwijl ze het verder absoluut niet druk hadden). Regelmatig vlekken en gaten in het beddengoed, de handdoeken waren oud en versleten. Uitzicht was muur, muur en nog eens een muur, alsof je in een bunker zit. Dit was blijkbaar een zogenaamde voordeelkamer hoewel op de website alleen aangegeven stond dat er geen balkon of terras bij zat. Beetje jammer... Schoonmaak gaat ook met de Franse slag. Binnen 5 minuten maken ze je hele appartement 'schoon'. Tandpasta dat op dag 6 in de wasbak zat, zat er op dag 13 helaas nog steeds. Absoluut geen aanrader dus!
    Gereisd met partner in augustus 2013

Goed appartement

Mi_Mi, 20-7-2013

Ons verblijf in Özükara II was zeer aangenaam. Het appartement was ruim en schoon, werd dagelijks schoongemaakt. Alle benodigde faciliteiten waren aanwezig.

Een nadeel was de airco, deze hing in de slaapkamer en had niet voldoende capaciteit om ook de woonkamer te koelen. Met alle ramen en deuren open was het nog enigszins uit te houden maar een betere/extra airco was geen overbodige luxe geweest. Verder waren de handdoeken vrij hard. Ook was er in de keuken maar een stopcontact aanwezig voor de waterkoker en het fornuis.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het zwembad was schoon, makkelijk toegankelijk en niet druk. Nadeel hierbij was dat het maar tot 18.00 geopend is en dat je zelf meegebracht eten/drinken mag nuttigen.

De ligging van het appartement was net buiten de drukke hoofdstraat waardoor er geen sprake was van geluidsoverlast. Het strand was op loopafstand. Het appartement ligt aan een zeer steile weg waar redelijk wat verkeer langskomt en geen voetpad aanwezig is.

Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ozukara II bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ozukara II in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ozukara II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ozukara II scoort een 7.05 uit 10 op basis van 57 reviews.