Appartement Oba ***

Oba

2 reviews over Appartement Oba in het Nederlands

Anita Pluim, 20-8-2007

We zijn nu 3 dagen terug van een 8-daagse reis en verbleven in Oba appartementen. Het is ons zeer goed bevallen.

De ligging is vlakbij het centrum en strand, de service is uitstekend, zwembad is groot genoeg en wordt iedere dag schoongemaakt, net zoals de kamers.

Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, waren niet weg te slaan bij het zwembad.

Wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog eens terug.

Gereisd familie in augustus 2007

Evelien, 11-8-2007

Net terug van een weekje Turkije. We verbleven in Oba Apart in Gumbet. Een aanrader! De ligging is prima, vlakbij het strand, de winkeltjes, restaurantjes en de barstreet. Alles is lopend te doen.

Op de hoek van de straat komen elke 5 minuten Dolmusjes naar Bodrum langs. Het appartementencomplex is kleinschalig (32 appartementen) Deze zijn rondom een binnenplaats gebouwd. Middenin ligt een zwembad. Ook is er een bar met muziek, de muziek is niet te hard en overheersend. Verder kan er allerlei fast food besteld worden.

De appartementen zijn eenvoudig maar functioneel ingericht, elke dag worden de kamers schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk. De prijs/kwaliteitverhouding is goed.

We waren met een groep vrienden en hebben ons goed vermaakt in Gumbet. Overdag veel gezwommen in het zwembad.

Ook voor kinderen is Oba prettig, het is er vrij rustig en er is een mooi zwembad met pierenbadje. Verder staan er genoeg ligbedden langs de rand.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oba in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Oba scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.