Hotel Magnific ***

7,4

36 tips over Magnific

Leon en Therry, 27-5-2015

Oordopjes mee nemen .

Boot tochtje is wel leuk .

Je kunt lekker wandelen zo wat langs het strand .

Bus stopt recht voor het hotel richting bodrum waar je naar de grote overdekte markt kunt en daarna richting de jachthaven met leuke winkeltjes en iets verder lunchen op het strand .

Julia, 11-5-2015
In verschillende winkeltjes of bij de reisorganisatie is de mogelijkheid om een dag naar Kos te boeken, wij hebben dit ook gedaan en dit raad ik iedereen aan. Je bent even onderweg, maar krijgt er een topdag voor terug. (Als je dit 'op straat' koopt, wel goed informeren over trasfer, retour etc.)
Jan, 5-11-2014
Houdt rekening met gewijzigde vluchttijden als u via Corendon boekt. Kan zomaar een hele vakantiedag schelen, zoals in ons geval. De zorgvuldig uitgekozen terugvlucht van 18.30 uur werd doodleuk gewijzigd in 7.00 uur 's morgens. Dus weg dag vakantie en ook nog een verstoorde nachtrust, want we werden al om 3.40 uur vanaf het hotel opgehaald. Onze reclamatie en klacht werd direct hautain van de hand gewezen. Corendon vindt deze gang van zaken heel gewoon. .

peggy073, 1-10-2014
voor excursies zijn wij goed geholpen bij bleu dream die zit schuin tegenover het hotel en bij adams pup kun je gezellig en goed eten vriendelijke jongen die ook nog eens optreden en alles doen om het je naar de zin te maken.
Tiny, 15-9-2014
ga niet voor kamer 46/47 of voor de kamers die tegen barstreet aan liggen
Tımothy der kınderen, 10-8-2014
van de herrıe afgezıen ıs het hotel echt geweldıg en de lıggıng ıs hellemaal super !

Fam. Kok, 29-7-2014
De kamers bij het zwembad hebben minder tot geen last van de muziek, als je aan de Barstreet zit heb je daar veel last van.
Annie Selten, 24-6-2014
Oordoppen en kamers ver van de barstreet
Bob, 9-6-2014

De zwerfkatten vond ik persoonlijk een groot minpunt en al helemaal toen een kater mijn vriendin over de voeten sproeiden. Hier MOET wat aan gedaan worden. Want het is erg storend.

Het helpt als je een plens water bij een kat in de nek gooit, dan blijven ze mooi bij je uit te buurt! En mensen voer die beesten niet, want het word zo alleen maar erger.

Na 0:00 is het leuk om naar Roy' s palce te gaan twee restaurantje verder op, een erg gezellige karoke bar. En de manager spreekt Nederlands

Els, 9-6-2014

Pak ook met een gerust hart de Dolmus die om de vijf minuten voor het hotel stopt naar bv Bodrum. Vaste prijs gegarandeerd en prima taxibusje!