5,4

Matig

8 reviews over Aparthotel Lemon Tree in het Nederlands

Super vakantie

Vermeulen, 11-7-2016

Al een paar jaar geleden geweest en zou zo teruggaan. Enigste nadeel is dat het op een steile berg ligt wat met kleine kinderen of mensen die slecht ter been zijn niet te doen is.

Elke morgen werd voor ons vers brood gehaald zonder te vragen, kamers netjes gepoets. Bbq avond vonden wij goed en redelijk qua prijs... vis was lekker.

Als wij geen kindje hadden van een jaar gingen we zeker terug

Gereisd met partner in juli 2011

Dit nooit meer.

Van den Berg, 23-9-2015

Het app ligt gelegen aan een doorgaande weg dit vonden we niet erg, uitzicht was naar de bergen dus dat was prma. Er lopen zwerfhonden die wel blaffen in de nacht dus oordopjes zijn aan te bevelen.

Bedden waren vreselijk je voelde de spiralen in je rug. Onze dochter van 19 lag op de bank en die sliep wel aardig. De kamers zien erop het oog netjes uit maar is als je goed kijkt is het toch wel vies. Een app kan je het bijna niet noemen er staat weinig in de keuken om te koken.

De eigenaar is vriendelijk zolang je bij hem eet en drinkt en als je zoals ons wat meer weg bent dan gaat hij je negeren. Hij had een bbq avond georganiseerd, hier zijn we geweest maar dit is een lokkertje om bij hem te eten. Hij heeft ons geen gedag gezegd toen we weggingen.

Wij zijn helemaal niet moeilijk maar dit app raad ik niemand aan of je moet het heerlijk vinden om de hele dag bij het app aan het mooie zwembad liggen en daar te eten en te drinken dan heb je daar een fantastische vakantie.

Gereisd familie in september 2015

dit nooit meer

n.roor, 16-10-2012

Bij binnenkomst hhet app. erg smerig, stoffig, douche vuil, waaronder haren in het putje, de pendaalemmer voor het closet papier was onder de urine-vlekken. de slaapkamer was de vloer vuil, matras was slecht, de veren staken in je rug.

De keuken was geen gelegenheid om te koken, electrische plaatje was er aangekoekt, en smerig.

Alles werd schoongemaakt door een jongen van 25 die stage liept, en de rest van de fam. zat alleen maar. Ontbijten was duur ten opzichte van de restaurants aan het strand. toen we niet meer kwamen eten werden we genegeerd, er kon geen goedemorgen meer af.

Elke dag werden we gecontroleerd door de eigenaar als we weggingen, en vroeg waar we naar toegingen. er was een dag dat we naar Kos gingen, en vroeg hij of we belastingvrije drank voor hem meenamen.

We werden gek van het geblaf en gemiauw van de zwerf katten en honden.

Lemon tree ligt aan de doorgaande weg, met 24 u. p. dag verkeer.

Als toetje werden we smorgens wakker gemaakt door zeker 20 hanen-gekraai.

Gereisd familie in oktober 2012

Prima hotel!

Evelien Heemskerk, 1-10-2010

Wij hebben een heel toffe vakantie gehad in dit hotel!

De kamers zijn heel ruim en mooi ingericht. Er is een mooie zwembad met zonnebedden.

Er is mogelijkheid om te eten in het restaurant, dit is niet zo duur en smaakt goed, echter niet zo veel keuze.

De familie die het hotel runt zijn ontzettend gastvrije mensen, die altijd voor je klaar staan.

Qua ligging vonden wij goed te doen. Gumbet ligt op loopafstand, en bodrum is makkelijk te bereiken met een busje. In Gumbet zijn ook veel leuke barretjes en cafés. In bodrum is het ook heel gezellig vertoeven in de avond uren.

Er is veel mogelijkheid om uitstapjes te maken in de buurt, best kun je dit doen met de reisorganisatie (dit is een stukje veiliger dan bij de aanbiedingen die je tegen komt op straat).

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Heel gezellig

H. van Bottenburg, 7-9-2010

Voor echte kampeerders die iets anders wilden was dit een gezellige optie. Wel heel jammer dat er geen pannetje was om iets op te warmen of te maken (een kampingsetje meenemen zou ik absoluut doen). Het eten bij het complex was goed en hebben we ook veel gedaan. Door de plek kun je kiezen naar welk strand je gaat: Bitez of Gumbet. Bitez had onze voorkeur. Iets meer turks. We hebben erg genoten van de gastvrijheid!
Gereisd familie in augustus 2010

Klein maar fijn aparthotel

Sharina, 7-8-2010

Het aparthotel staat er net 5 mnd heb ik me laten vertellen door de fam die het run.

Het is er dan ook netjes wij hadden een apartment voor 5 personen alleen de slaapbank sliep minder. Airco alleen in een slaapkamer van het appartement ook er nadelig. Een eitje bakken s'morgens zit er niet in want je hebt geen keuken gerei, wel een kookplaat strange. Het strand is echt niet op vijf minuten loop afstand wat ze beweren maar wel meer. Verder moet je tien minuten lopen de heuvel af om bij de winkels in gumbet te komen.Dat val opzicht wel mee en met een dolbusje ben je zo in bodrum. De barbeque raad ik af veelste duur voor wat ze serveren.Verder is het een prima apartotel die wat verder weg is van de drukte.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Voor een keer is het wel te doen

farah, 7-8-2010

Leuk en nette appartement op een heuvel .Wat ik toch wel minder vond omdat het best een steile heuvel is die je op en neer moet wil je bij de barstreet komen. Het strand ligt veelste ver weg er jammer want het zwembad is best klein en raakt snel vol. Als je de pool tafel gebruikt hou de tijd dan in de gaten want voor een uur reken ze zo drie uur. Je kan er niet koken wat je wel verwacht van een appartement geen keuken spullen. Dit vind ik het grootste min punt van het appartement.
Gereisd familie in juli 2010

Knus familie bedrijf

G.c VAN HET ENDE, 4-8-2010

Kleinschalige complex op een heuvel tussen Bitez en Gumbet, wel ver genoeg van de luidruchtige Gumbet, maar toch te ver van Strand voor gezinnen met erg kleine kinderen. Zwembad is aan de kleine kant maar er is altijd plek genoeg om te liggen. Eten bij het Restaurant is goed, en is open 24 uur per dag dit geldt ook voor het Bar. Water en fris drank kan te plekke gekocht worden, er is ook een winkel vlak bij de complex. Geen mogelijkheden om te koken, en weinig keuken gerei, wel een min punt!
Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lemon Tree in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lemon Tree zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Lemon Tree scoort een 5.38 uit 10 op basis van 8 reviews.