Appartement Green House

8,7

9 reviews over Appartement Green House in het Nederlands

Gezellige, klantvriendelijke hotel

Patricia, 21-8-2016

Het hotel is midden in het centrum gelegen en lekker dichtbij het strand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en er heerst een informele warme sfeer. Er zijn veel touropties die je ook kunt boeken zoals dagje naar de dolfijnen, safaritour en hammam of een dagje naar Datça met een erg mooie en schone strand. Kortom, topvakantie met heel zon zee strand en natuurlijk ideaal verblijf in een mooie hotel.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Aanrader!

J. Balk, 9-8-2015

Wij zijn net terug van een verblijf van 10 dagen in Green House. Wat een fantastische vakantie. Het personeel is geweldig, altijd vriendelijk en doen alles voor je. De kamer was ook prima, niets op aan te merken. Wij hebben bijna iedere avond in t restaurant gegeten en dat was ook top. Heel goedkoop en super lekker. Als je iets anders wilde dan op de kaart stond, was dat ook geen probleem. De ligging is perfect : overal dichtbij maar toch rustig. Wij zouden iedereen aanraden te verblijven in Green House, met of zonder kinderen.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Geweldig genoten

Sanne, 14-3-2013

Eenvoudig maar wel compleet, dichtbij zee.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Aletta, 8-11-2007

Leuk complex, vriendelijke eigenaar en personeel. De service was uitstekend en wisseling handdoeken en linnen zoals beloofd. Zwembad ligt in de middag in de schaduw, maar ik zie dat niet als een probleem.

Gezellige bar voor de avonden, eten was er ook prima.

Gereisd familie in november 2007

mark en cindy, 16-2-2006

wij hebben het erg naar ons zin gehad in dit appartement. Alleen hadden wij een kleine kamer met 2 bedden, een ijskast en een douche. Het balkon was ook niet groot.In de reisgids stond dat het appartement veel groter zou zijn. Wij hadden dit meteen nagevraagd bij de receptie en reisorganisatie. Na 3 dagen konden we in het grotere appartement. Hier kon je boven slapen en er was een groter balkon. Bij het strand en het centrum was je binnen 10 minuten. Het centrum van bodrum vonden we minder gezellig.
    Gereisd anders in februari 2006

marretje, 12-9-2005

De appartementen zien er goed en netjes uit. Elke dag werd alles opgeruimt. Verder kregen wij om de drie dagen schone handoeken ets. Jammer alleen dat het de balkonnetjes klein is en het zwembad in de middag in de schaduw komt te liggen. Verder aardig personeel en een goede bediening. De ligging is ook goed je zit lekker dichtbij de winkeltjes. Alleen een als je naar een grotere supermarkt wil moet je wel een busje nemen. Een aanrader voor een leuke vakantie.
      Gereisd anders in september 2005

Heidi & Gerco, 1-9-2005

Wij zijn van 3 t/m 17 augustus hier op vakantie geweest en we vonden het echt super! Het complex zag er echt uit als een paradijsje, heel gezellig! Het personeel was ook heel erg vriendelijk. We hadden wel een andere verwachting van de kamer, maar ach, dat weet je met reisgidsen-plaatjes toch? De badkamer was ook prima, niet altijd warm water, maar je had het toch al warm genoeg! En vergeet niet: als je geen lach geeft, krijg je (ook in anderen landen) geen lach terug. Kortom, je moet er zelf ook het leukste van maken, maar met Green House ben je al een heeeeeeeel eind weg! Echt een aanrader dus!

Groetjes!

Gereisd anders in september 2005

sue, 24-1-2005

Ben afgelopen jaar in Appartement Green House geweest en vond het helemaal top.

Alleen op een paar vervelende engelse kinderen na, hebben we nergens last van gehad, gezellige mensen, schoon en de badkamer was klein, maar zeker niet te klein. Je hoeft toch ook geen uren per dag op de badkamer door te brengen....en de ligging was ook perfect, weet niet naar welk strand jeroen de groot is gelopen, maar als je zo'n verwende NL bent, moet je maar wat meer centjes neertellen mag je dit soort commentaar geven.

Gereisd anders in januari 2005

dory, 19-8-2004

Ben van 15 juli t/m 6 augustus in app. Green House geweest. App. was top, erg schoon, vriendelijke mensen, genoeg warm water en gezellig. Strand en centrum dichtbij, maar indd geen herrie, behalve af en toe van ons...Heb weer een top vakantie gehad in Gumbet! J&E moeten niet zo zeuren.
            Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Green House bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Green House in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Green House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Green House scoort een 8.68 uit 10 op basis van 9 reviews.