7,3

31 reviews over Hotel Eskicesme in het Nederlands

Prima hotel

T+J+P+M, 25-8-2008

Wij zijn deze zomer met zijn vieren in dit hotelletje verbleven. Echt een prima hotel wat door een familie gedraait wordt. Elke dag wordt er schoon gemaakt, als je dat ten mintste wilt en elke dag schone handdoeken wanneer je deze op de grond gooit. Echt een prima prijs kwaliteit verhouding. Wij verwachtten van een 2-sterren hotel een stuk minder!
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Redelijk

Anoniem, 13-8-2008

Het hotel ziet er opzich goed uit.

Maar de kamers zijn wel heel eenvoudig. Op het balkon kan je net staan. Airco was ook erg duur; en ze laten ook iedereen een ander bedrag betalen!

Het ligt in een rustig stukje van Bodrum; maar de dolmus stopt ervoor. En de winkels etc zijn op nog geen 5 minuten afstand. Aan de overkant zit ook een restaurant; Cocos. Bij Cocos heb je hele aardige mensen, en het eten is erg lekker, daar het in het hotel veel te wensen over laat!

Heb inclusieve ontbijt stelt niets voor. En 's middags als we een broodje bestelde moesten we altijd erg lang wachten, vaak moest er zelfs nog brood gekocht worden!

Maar verder hebben we er een hele leuke tijd gehad!

Het personeel is erg jong, erg vriendelijk. Maar spreken nauwelijks engels.

Er logeren voornamelijk Nederlanders in het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2008

Mooi hotel voor een aangenaam prijsje!

H. C., 1-8-2008

Toen we aankwamen waren we aangenaam verrast. We hadden namelijk slechter verwacht van een 2-sterren hotel. Echter ziet het hotel er van buiten erg gezellig uit. De kamers zijn redelijk te noemen, niet ruim maar genoeg om in te slapen. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Lakens en handdoeken worden 2x per week vervangen, maar als je vraagt krijg je zo nieuwe handdoeken mee. Personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is matig, maar we sliepen meestal sowieso het ontbijt voorbij. Ligging is uitstekend te noemen, de Dolmus naar Bodrum vertrekt voor het hotel. De barstreet is en strand zijn beide 300m lopen. Al met al een aanrader voor mensen die een goedkoop maar degelijk hotel willen boeken.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Super vakantie gehad..

Songul & Ferhat, 31-7-2008

De kamer: Onze kamer was superschoon, voldoende handdoeken en erg ruim. Toilet en Douche ook erg schoon.

( Wil je schone handdoeken, lakens, etc etc, hang dan je sleutel op, en het word gedaan )

Het zwembad: 1 woord, HEERLIJK!

Personeel: Vriendelijk, grappig en zeer gezellig! ( kunnen helaas niet veel engels, alleen het barmeisje Sibel een klein beetje ) Wij spreken zelf turks :)

Eten: Güven ( de kok ) maakt heerlijke eten en mis het nu al. ( Vraag maar een keer naar Menemen als ontbijt mmmm )

Kosten: Hotel eten en drinken is wel prijzig.

Omgeving: Alles is op een korte loopafstand ( strand en winkels. Bodrum kleine 10 min met Dolmus

Aanrader: Millenium Restaurant en 01 ADANA.. niet duur en heerlijk!

Wij hebben het kortom reuze naar onze zin gehad, ook veel leuke mensen ontmoet! Alles was naar onze wens, alleen om daar vakantie te houden moet je geld hebben! Best prijzig alles.

touroperator organiseert ook touren, zeker doen! Kroegentocht,Boottocht,Hamam etc.

Gereisd met partner in juli 2008

Sharon, 27-2-2008

Het was echt een heel smerig hotel.

Je wil niet weten wat er allemaal in het doucheputje zat. Trouwens je moest de douchekop vasthouden want je kon hem niet ophangen. Een douchegordijn met poep. Wij hadden uitzicht op het zwembad vanaf ons balkon....als je de deuren open deed dan was dat het je kon niet buiten zitten daar was een ruimte voor.

Het personeel was wel vriendelijk. Ik zou hier nooit met een kind heen gaan.

Gereisd met partner in februari 2008

stephanie G, 30-10-2007

Ik ben hier op vakantie geweest ,mensen niet doen!!!!!Ik werd gedropt door de hostes en verder moest ik t maar uitzoeken.Ik was alleen in t hotel en er was geen warm water en ik kreeg ook geen ontbijt waar ik voor geboekt had.ook de kamer werd niet schoongemaakt.Ik heb 10 dagen ergens anders gedouched en t was griezelig om te weten dat je helemaal alleen in t hotel was..Maar als klap op de vuurpijl is mijn terugvlucht omgeboekt maar omdat er niemand in t hotel aan wezig was is dit ook niet aan mij doorgegeven.Dus kwam er op de dag van vertrek,ik zou s avonds gaan vliegen, iemand naar me toe en duwde een briefje in mn hand er stond in dat ik die morgen al om 7 uur had moeten vertrekken. dus vlucht gemist .Touroperator/luchtvaartmaatschappij hielpen mij niet en ik kon t zelf uitzoeken ,maar ik was niet de enige,er waren nog 6 mensen uit andere hotels die niets te horen hadden gekregen ,met als gevolg dat ik 5 dagen langer daar heb gezeten en een hoop extra geld kwijt ben..!!!!!!! BEDANKT
Gereisd alleenreizend in oktober 2007

jeroen en nelleke, 8-10-2007

prima hotel! lekker en schoon zwembad. kamer was simpel en schoon. en werd, als je sleutel inlevert, schoongemaakt. ontbijt elke dag zelfde, da's een beetje jammer. we hebben zelf maar in de supermarkt een pot nutella gekocht. goede prijs/kwaliteit verhouding!! lastminute geboekt, dus weinig betaald. gezien zwembad, hygiene en uitstraling had t hotel best 3* mogen hebben!
    Gereisd met partner in september 2007
    ?

Dap, 8-9-2007

ik had dit hotel 3 dagen voor vertrek geboekt. ik heb alleen in dit hotel geslapen en gedouched. als je nieuwe handoeken wilde dan moest je je sleuten bij de bar ophangen. dit heb ik niet gedaan, omdat ik dit niet wist. ben op 1 dagen naar een van de jongens gegaan en kreeg meteen nieuwe handdoeken en toiletpapier.

er was geen telefoon, tv en minibar in de kamer.

op de dag van vertrek wilde ik nog even gebruik maken van de telefoon en hoefde niks te betalen.

ik had bij fastminute geboekt.

Gereisd alleenreizend in september 2007

Nathalie en Gertrude, 8-9-2007

Wat een waardeloos hotel!

Het personeel spreekt geen engels, het ontbijt is echt heel slecht, de airco maakt continu kortsluiting, je breekt je nek over de gladde vloer, het is bij lange na geen 300 meter naar het strand, de kamers zijn vies en vol met ongedierte.

Kortom je kunt beter iets meer uitgeven, want dit is echt zonde van je geld.

Gereisd met partner in september 2007

Claudia, 4-9-2007

In één woord Geweldig! Een prachtige accommodatie, een heel fyne sfeer, alles is top.. Mensen die te klagen hebben zijn niet wijs! Ik zou zeker nog eens willen terug gaan..
    Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eskicesme in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eskicesme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eskicesme scoort een 7.3 uit 10 op basis van 31 reviews.