Appartement Dost

Dost
6,3

4 reviews over Appartement Dost in het Nederlands

Gumbetliefhebber uit Enschede, 3-5-2005

Voor iemand die van eenvoudig en niet al teveel luxe houdt is dit een prima aanrader.Is ook niet duur natuurlijk!! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam in alle opzichten. De ligging is niet echt gunstig, beetje uit het centrum,in een verlaten stukje.(was in augustus 2003)Appartement en zwembad is zeer schoon!!Mijn ervaring is OK!
    Gereisd anders in mei 2005

namarah, 8-4-2005

dit app. is echt een aanrader de mensen zijn heel aardig(rambo en hamit).als je iets vraagt doen ze het meteen. vallen je niet lastig en het is er gewoon heel leuk. dit jaar ga ik zeker weten terug.
      Gereisd anders in april 2005

Johan, 7-6-2004

Wij hebben hier een zeer prettige vakantie gehad. De service was erg goed. Ok,; we hadden wel last van mieren, maar na een melding daarvan bij de receptie kwam er meteen iemand om dat te verhelpen. Daarna geen last meer gehad. Aanrader!
        Gereisd anders in juni 2004

J. Hopman, 8-10-2003

Wij hebben nog nooit zo'n slecht appartement gehad. Het is er smerig en goor. De muren van de douche en de slaapkamer waren beschimmeld. Het water druppelde op je hoofd als je op het toilet zat. Het is net een Engelse achterbuurt met al die zuipende en luidruchtige engelsen. Buiten dat is de omgeving Bodrum in 2003 wel ontzettend duur geworden. Niet alleen in het dorp maar ook bij dit armoedige apparttement betaalde we voor een biertje 300 mil. fl 4,50. Als de Turken zo doorgaan zijn ze gauw uit de markt.
          Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dost in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dost scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.