Aparthotel Dilek **

Dilek

6 reviews over Aparthotel Dilek in het Nederlands

rina, 10-12-2005

goed onder houden, vriendelijk personeel,goed eten, nadeel tot in de kleine uurtjes veel te harde muziek en het valt voor nederlanders alleen nog maar rechtstreeks te boeken bij sanjo .r
Gereisd anders in december 2005

Edwin, 6-7-2005

hele toffe tijd gehad, met 4 vrienden heen geweest! uitgaan was top. eten was top. personeel was heel aardig, vooral "Smiley"!! die is zelfs nog paar mee op stap geweest! er worden ook veel dingen georganiseerd vanuit het complex zelf. aquapark, boottrip, openlucht discotheek enz enz
Gereisd anders in juli 2005

Rina Siedsma, 30-1-2005

Wij zijn afgelopen zomer (2004) hier geweest. Prettig appartament. Eenvoudig maar keurig.Wij hebben niet bij het zwembad gelegen omdat wij het strand zo'n 200 meter lopen ontzettend gezellig vonden. Ligging is prima net even buiten het drukke gedeelte. Personeel van het appartament was ontzettend vriendelijk. Ik heb nl nog nooit meegemaakt dat men de afwas voor je doet in je appartement. Je gaat je er bijna verwend door voelen.
Gereisd anders in januari 2005

CDSV, 29-12-2004

Ik ben samen met een vriendin afgelopen zomer in dit hotel geweest en we hebben een TOP vakantie gehad! Het personeel is enorm aardig en niets is ze teveel! Verder hebben we alleen een minpuntje over de bedden; ik hou van harde bedden, maar dit was wel erg hard. Gelukkig vergaten we dit snel door alle andere super dingen!! We gaan dit jaar zeker terug naar Gumbet!
Gereisd anders in december 2004

Dorothea, 4-8-2004

Geweldig.aardig personeel en de ligging is net ietsjes uit het centrum, waardoor je weinig (geluids)overlast hebt. gemakkelijk te bereiken en het zwembad is ook goed. een topvakantie was het!
Gereisd anders in augustus 2004

Linda, 5-5-2004

top hotel. Ik ga er in juli weer heen(dat word dat de negende keer)zegt genoeg denk ik..................... boek dit hotel en je krijgt zeker weten een GEWELDIGE VAKANTIE!!
Gereisd anders in mei 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dilek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dilek in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dilek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Dilek scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.