Hotel Destan **

Hotel Destan **

2 reviews over Hotel Destan in het Nederlands

Elise, 1-5-2006

ben hier echt vaak geweest ze kennen ons hier nou ook al en het is een heel mooi hotel alleen de kamers zijn wt klein maar verder echt top we willen dit jaar weer terug
Gereisd anders in mei 2006

Sander, 4-8-2005

27 juli tot 3 aug 2005 hier geweest. Voor de prijs is het een prima hotelletje, voor niet te veeleisende jongeren (waartoe ik ook behoor). Effe buiten het centrum van Gumbet (snap ook niet waarom het onder Bodrum staat), wel verder van het strand dan de 600 meter in de omschrijving. Kamers van benedenverdieping direct aan het zwembad is ideaal. Eten en drinken is er vrij prijzig. Airco moet je 50 Euro voor bijlappen, maar je kunt ook de afstandbediening van de buren lenen.. Tip: ga eten (ook ontbijten) in de toko direct rechts van het hotel: twee keer zo goedkoop en ook zeer goeie pizza's! Al met al prima vermaakt. Uitgaanstips: inpilzen in de Cornerpub en, voor wat minder R&B (die je overal hoort) de Escape.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Destan in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Destan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Destan scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.