Hotel Club Turmen ***

Club Turmen
5,4

Matig

30 reviews over Hotel Club Turmen in het Nederlands

Niet doen, slecht voor je maag en darmen

Foppe, 30-8-2010

Jaren geleden naar toe geweest voordat we wisten dan 3* AI in Turkijie betekend dat je naar een verdeld toilet gaat. Slechte kamers, veel lekkages. Nog slechter eten -> 85% gasten had voedselvergifitiging. Geen animatie alleen een paar barjongens die leuk proberen te doen. Enige echte voordeel was dat je aan begin van het centrum van Gumbet zit en dus direct naar de winkels en restaurants kunt lopen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

De Vries, 19-2-2006

Slecht hotel, eten niet lekker, airco deed het niet, net als warm water. Kamers klein en benauwd, wel schoon. De ligging was wel goed, dicht bij het centrum en de zee. Geen aanrader.
Gereisd anders in februari 2006

Brigitte, 5-10-2005

We zijn net terug van 2 weken Turmen we zijn al 5 keer in Turkije geweest maar dit was niet normaal er werd niet schoongemaakt lekkende wc en wastafel muziek bij het zwembad die veel te hard stond.Strand wel dicht bij maar het water stonkt en ik ben echt een strand mens en echt niet kies keurig maar dit was te erg.Het eten is voor een 3 sterren goed. Om de hoek had je de bars en winkels.Bediening er waren maar twee jongens aardig de rest was niks konden ook alleen maar turks.al met al wij gaan nooit meer naar Turmen.
Gereisd anders in oktober 2005

charles Campbell, 18-9-2005

charles & Yvonne

Net terug. Hotel niet erg bijzonder maar wat kun je verwachten voor 3 sterren. Het is een beetje uitgeleefd en is aan een opknapbeurt toe en ik heb gehoord van het personeel dat het volgend jaar in de planning zat. we hebben een geweldige tijd daar gehad en met het personeel is er niets mis. ze doen echt hun best om te communiceren en volgens mij gaat het engels hun beter af dan mijn turks. voor een korte goedkope vakantie is het uitstekend geschikt

loes en simon, 15-9-2005

Wij zijn net terug van dit hotel en vonden het goed. Het eten is goed het zwembad is lekker ruim...er is wel een aantal bedden aan vervanging toe (ook op het strandje)maar het is ook bijna einde seizoen. wij hebben ons er prima vermaakt het personeel krijgt binnenkort, volgens de restaurant manager, engelse les want zij kunnen bijna geen engels maar zijn wel heel lief....het is er schoon...toch heel belangrijk. al met al goed

Anno en Mark, 12-9-2005

12 dagen in Hotel Turmen doorgebracht.

Goede verzorging (eten, kamer schoonmaak). Eten is typisch turks, maar dat is nogal logisch als je in Turkije op vakantie gaat. Zwembad was oke en als er iets was werd het meteen verholpen. Alleen de muziek stond bij het zwembad vaak te hard en werden steeds de zelfde nummers gedraaid.

Afstand naar het strand was goed te doen, alleen waren er wat weinig strandbedjes. Ligging tov uitgaan etc is goed.

Personeel vriendelijk alleen moeten wel beter Engels gaan leren praten. Animatie was er niet vanwege na seizoen. AL met een prima hotel gezien de prijs kwaliteit verhouding.

jaap en jolanda, 19-8-2005

Wij zijn augustus 2005 naar dit hotel geweest en het is ons over het algemeen goed bevallen.Wij vonden het eten zeker niet slecht al klaagden sommige nederlanders alweer omdat er maar twee keer per week patat was.De ligging is uitstekend,de airco op onze kamer werkte prima en het was netjes.Het personeel spreekt slecht engels maar is wel vriendelijk en behulpzaam.Het zwemwater van het zwembad werd getest en toen het een keer niet goed was mocht er niet gezwommen worden tot het weer in orde was,goed dus.Er is altijd wel iets aan te merken,maar voor de prijs vonden wij het gewoon goed.

india, 17-8-2005

ik ben vandaag terug gekomen uit club turmen, en ik ben over bijna alles tevreden.

het eten is goed, ja het is turks eten en als je daar niet van houd kan je beter in nederland blijven. het personeel heeft zo zijn buien, maarja je kan niet alles hebben!

de ligging is heel goed, je zit midden in het centrum van gumbet, met winkeltjes en barren! 10 minuten van bodrum af waar je heel leuk uit kunt gaan!

onze kamer was heel netjes en de airco is top!

kort gezecht het was een hele leuke vakantie!

Leon, 10-8-2005

10/08/2005

Ik ben net vanmorgen terug gekomen van club/hotel Turmen en ik vond het zeker geen aanrader!

Voor jongeren is er niets te beleven...

Veel te harde eentonige muziek, bij de bar en bij het zwmembad die je 's ochtends wakker maakten.

Ze spreken geen engels daar, dus communiceren zit er nauwlijks bij.

Het eten is slecht, en de hygiene vond ik ook ver te zoeken.

Kortom, zoek maar iets anders...

Alain en Anita, 9-8-2005

Ben net een weekje terug. Wij raden dit hotel zeker aan niemand aan.

Zeer slechte service. eten eenzijdig. geen snacktijd. staat wel in de reisgids. personeel chagrijnig. veel te veel russen en roemenen. geen prettige mensen. groen zwemwater i.p.v. blauw. zeer smerig.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Turmen in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Turmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Turmen scoort een 5.43 uit 10 op basis van 30 reviews.