7,2

125 reviews over Aparthotel Club Olea in het Nederlands

nooit weer echt een slecht hotel

grietje, 9-11-2008

we zijn er afgelopen zomer heen geweest en het was echt niks. De kamers waren vies, alleen als je de schoonmaakster geld gaf maakte ze redelijk schoon. De ligging is wel mooi. Ook is het zwembad niet super.

Het personeel was wel vriendelijk, maar Engels konden ze (bijna) niet.

Kortom geen aanrader!

Gereisd anders in november 2008

Ali Baba + 40 rovers, 10-7-2008

net zijn we trug van vacantie in Turkieje. In Olea, daar krijg je een vakantiecompleks van, wat een teringsooi zech, het eten was wel lekker, lunch kip met rijst, diner rijst met kip als je de russen foor was want die laadden hun borden vol meer dan ze opkunne en gaan ook op je plaats zitten en pakken je borden weg en gaan er opziten je stoel,keiharde musiek de gotganse dag en zwerfbeeste.

Zwembad lekker warm, misschien kindjespis, geen last van gloor. Kamer vies. wc vies, schoonmaak, laat schoon maar weg, schimmel (is geen paard) op vloer en legbad en does.

Op bord stont aminaties, nooit gezien, soms waterspeletjes, niet altijd.Wij zijn hier voor eens en nooit meer trug. Sterren staan in de lucht, niet in Olea noch geen 3 waart..Het kost niks maar is ook niks

Gereisd met vrienden in juli 2008

Dennis en Desiree, 19-9-2007

Wij zijn 3 september 2007 aangekomen in dit hotel, toen wij aankwamen was er geen water of wat dan ook aanwezig in de kamer, de deur kon niet goed dicht, bij de receptie staan jongens van een jaar of 18 die totaal geen engels spreken. De volgende dag gingen we naar het ontbijt dat om half 9 begon wij kwamen daar om 9 uur en toen was er alleen nog maar oud/droog brood. Diezelfde ochtend hadden wij een informatie bijeenkomst van de touroperator, dus wij met 10 anderen die dezelfde dag aan zijn gekomen daarheen gegaan om te klagen over het hotel. De hostess schrok van onze verhalen, dus ging proberen om ons over te boeken in een ander hotel. S'middags om half 5 kwam ze aan bij ons hotel met het goede nieuws dat we naar het Guler Resort,super hotel, perfect eten, mooie/schone kamers.Inmiddels hebben wij gehoord dat Club Olea per 15 september gesloten is.
Gereisd met vrienden in september 2007

Patricia, 19-9-2007

Onze aankomst bij club olea ws al niet goed, de kamers waren niet choongemaakt, een colonie mieren liep over het bed en de schimmel hing aan de muren , ook de badkamer was te vies voor woorden. na alle reacties gelezen te hebben hadden we alsnog wel goede moed, maar dit sloeg alles, 12 nlanders smen beklag gedaan, overgeplaatst naar guler resort, prima. 2 dagen later kregen wij te horen dat club olea failliet is verklaard en zijn deuren gaat sluiten. Als je te loaat bij het ontbijt kwam was er niets meer en had je pech, noem maar op te erg voor woorden. Ook het nlandse barmeisje w88 alleen op haar geld en ging dan ook naar huis, er was een groot geld gebrek in olea, zelfs het kluisgeld wat we terug moesten krijgen moest elders geleend worden, niet normaal!!! maar het vervangende hotel wat super geregeld was door hostess Jachinta!!!! hier toch nog een leuke vakantie gehad. Maar blij dat door ons beklas hotel club olea gesloten is dit voorkomt een hoop klagen. gr Patries
Gereisd met partner in september 2007

robert en leonie, 23-8-2007

Tja, helaas moeten we ons aansluiten bij de voorgaande beoordelingen

Van 3 augustus t/m 17 augustus streng op dieet geweest (kip en rijst 2x per dag). Ook de kinderen moesten tot hun spijt deze dieetvoeding tot zich nemen. Niets is in orde, alleen het plekje waar dit ooit ongetwijfeld leuke hotel is neergezet, deugd.

Ik zal niet nog eens alles opnoemen. Goed toch maar een paar zaken dan;

-niets voor de kinderen te doen (familiehotel?)

-eentonige maaltijden

-koude / lauwe maaltijden

-geen melk

-geen all inclusive; drinken vaker niet dan wel aanwezig

-extreem achterstallig onderhoud overal

-slechte schoonmaak

Fam. Welp, 21-8-2007

Wij + zoon 13, dochter 16 zijn hier 15 dagen (te lang) geweest. Zou gezellig familiehotel zijn. Dus niet he! Uitsluitend Turks eten, geen patatje gezien, slecht schoongemaakt, vanaf 11.00 uur 's morgens (tering)muziek tot 's nachts 01.00-02.00 uur aan toe. Animatie uitsluitend gericht op jongeren, overdag + 'savonds, totaal niet op kinderen. Regelmatig bier/cola etc. overdag al op, of frisdrankpomp stuk. Droge, dorre boel, werd nooit gesproeid. Kamers slecht schoongemaakt, handdoeken altijd wel 1 of 2 tekort. Airco waar je snotverkouden van werd. Personeel (Sanne, Kobi, Hassan en Raul) zeer aardig. Hebben klachtenbrief van 6 kantjes geschreven naar touroperator om geld o.i.d. terug te eisen, totaal niet gekregen waarvoor we betaald hebben (3.500 euro). Schandalig! Komen hier nooit meer terug. Dus gezinnen met kinderen, ga hier absoluut niet heen. Zonde van je vakantiegeld!!

M.Gijzen, 14-8-2007

Onze touroperator moet zich schamen om deze accomodatie te promoten. wij hebben nog nooit zo'n slechte vakantie gehad. alles was beneden nul. wij zullen dan ook stappen ondernemen om ons geld terug te krijgen. (familie Gijzen)

Familie de Pan, 14-8-2007

Wij zijn eind juli 12 dagen naar club olea geweest en werkelijk waar nog nooit naar zo'n slecht hotel geweest!! Eten was elke middag en avond hetzelfde (rijst met kip). Vaak werd het slecht aagevuld waardoor je dus echt stipt op tijd moest zijn. Personeel was wel vriendelijk vooral de jongens van de bar en Sanne en Pablo. Wil je geen zuipvakantie dan is dit hotel dus echt NIET aan te raden. Animatie was ZEER SLECHT. Bijna alle animatie had te maken met zuipen. Kamers werden heel slecht schoongemaakt (als dat al gedaan werd). Bedden nauwelijks verschoond en schone handdoeken wat zijn dat??!!

Nee, ga hier dus ECHT NIET heen!!

Fam.Schutte, 8-8-2007

Wij zijn verleden week 12 dagen in Olea geweest.Wij waren hier met 4 volwassenen en 3 kinderen.Nu wisten wij dat het een 3*hotel was en niet op te veel luxe moesten rekenen,maar wat zonde dat ze het zo verknoeien.Eten was gewoon ZEER slecht.Een manager die je uitlacht als het vlees op is.De kinderen hebben 12 dgn op brood met meloen geleefd!!Dan maar uit eten,maar daar boek je geen all-inclusive voor!!Familie kamers zijn wel o.k.,alleen zaten wij boven de disco ?!?Nee onze conclusie is;NOOIT meer!!Jammer!Zonde van dit hotel.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Schutte / Boogaard / Rotterdam., 6-8-2007

Ja,het word een beetje eentonig,maar ook wij waren niet tevreden.Hoe krijg je het voor elkaar om een discotheek onder de familie kamers te maken.Dan heb je als manager of eigenaar de boot gemist!Dan de kinderen de volgende dag maar aan het annimatie team toevertrouwen,oh nee die zag je s,middags pas om 3 uur.De rest van de dag lag je bij het zwembad je gehoor te beschadigen.De muziek stond soms zo hard dat wij met elkaar moesten gillen.En dan het eten,dit was soms echt te ranzig.Onze kinderen hebben 12 dagen op stokbrood met watermeloen geleefd,en nu weet ik ook huis wel dat het een drie sterren hotel was,maar een patatje of hamburger lijkt me niet zo moeilijk voor de kok.Ook het drinken aan de bar was vaak op.(geen cola licht,sinas e,d)Raoul was een van de weinigen die zijn best deed,al werden we af en toe een beetje gek van zijn"every thing allright yes,no problems no".

Dus onze conclusie;kijk even verder,ik kan dit ondanks de zeer mooie ligging niemand aan bevelen.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Olea in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Olea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Olea scoort een 7.2 uit 10 op basis van 127 reviews.