Hotel Aster **

7,8

12 reviews over Hotel Aster in het Nederlands

Jasper & Eline, 25-9-2005

Fantastisch,

Dit gezellige klein en goed onderhouden appartement is heerlijk als je van rustige vakanties houdt. Elke dag schone handoeken, schoon zwembad en de goede service van Uzgur en Husyin. Wij hebben hier twee heerlijke weken gehad. Goede gesprekkem met onze vrienden Uzgur en Husyin. Bedankt voor deze onvergetelijke heerlijke vakantie.

Jasper & Eline

Gereisd anders in september 2005

fam J., 11-9-2005

tis 2 Jaar geleden dat we bij Ozgur zijn geweest in het appartement,

maar wij hebben t tOen erg naar ons zin gehad !!

de baas is superaardig en probeert met iedereen contact te leggen, er zijn maar 10 appartementjes en het zwembad is niet zo heel groot maar dat heb je dan ook niet nodig, tis gewoon een super mooi knus en gezellig appartementen complex !!

Gereisd anders in september 2005

Sean & Marleen, 4-7-2005

Wij zijn afgelopen weekend teruggekomen uit Turkije. Wij hebben voor 8 dagen een appartement gehuurd in Aster en dat is ons geweldig bevallen. Het zijn niet al te grote appartementen maar ze zijn schoon. Elke dag krijg je schone handoeken en je bedje wordt weer netjes opgemaakt :). Het zwembad ziet er ook erg netjes uit met gezellig muziek en ligbedden. Het is allemaal erg knus en gezellig!! Uzgur (de eigenaar) is erg vriendelijk. Af en toe ff gezellig een babbeltje maken in het Engels. Hij heeft zelf !! Het appartement ligt lekker rustig maar als je 100 meter de straat uitloopt sta je in de winkelstraat. 5 minuten lopen naar het strand en de Dolmus stopt voor de deur en brengt je overal heen voor 1.5 Lira.
Gereisd anders in juli 2005

G.v.vliet, 6-6-2005

Gerard en Annemiek

Tijdens onze vakantie hebben we bizonder

genoten van ons verblijf in Aster

Het personeel was erg vriendelijk en de appartementen werden dagelijks schoon gemaakt. mooi zwembad gezellige bar dus wat wil je nog meer

Het enige minpunt,als we savonds uit eten gingen werd je bij elk restaurant

bij het lezen van de menukaart bijna naar binnen getrokken vreselijk vervelend,voor de rest prima

Gereisd anders in juni 2005

Fred, 29-10-2004

Ten tijde dat we er verbleven was de service was prima. De appartementen zijn niet zo groot, maar toch redelijk te noemen. De maaltijden in het complex waren zeer goed en daar genoten we van. Al met al is het ons heel goed bevallen.
Gereisd anders in oktober 2004

Marleen&Matthieu, 22-8-2004

Leuk gezellig appartement niet te grootschalig, met een mooi zwembad. Goed gelegen t.o.v. het centrum geen overlast (wij zijn wel in oktober geweest). Leuk personeel vriendelijk en behulpzaam.

fam. E.R. Wolfgang, 13-8-2004

onze indruk is prima,het is zeker de bedoeling om terug te komen. Ze hebben een uitstekende kok het zwembad is lekker dichtbij. De bediening is perfect en de mensen zijn gastvrij. De baas doet zijn uiterste best om nederlands te praten maar men moet zich realiseren dat men wel in turkije is.

Maurice & Ilona, 12-8-2004

Mijn vriendin en ik hebben 8 dagen doorgebracht in dit complex. We hebben het er erg naar ons zin gehad!! Prima bediening, zeer aardige eigenaar. Het complex is klein en hierdoor heel gezellig en persoonlijk. De ligging is perfect want je zit net buiten het drukke gedeelte van Gumbet (loopafstand). De kamers zijn niet zo groot maar het is ook niet de bedoeling hier heel de dag te zitten vinden wij. Daar slaap je, en daar voldoet het aan alle wensen. Kortom, een prima complex!

Alphons & Chantal, 26-7-2004

Leuk appartementen complex. Doordat het niet groot is, maakt het sfeervol. Heerlijk zwembad met lekkere zonnebedden en genoeg parasols om lekker in de schaduw te kunnen zitten als je de zon ff zat bent. De service was goed en het personeel wil alles doen om het naar je zin te maken, een gezellige sfeer. Goede koffie, wat niet overal te vinden is in Turkije. Dichtbij het centrum en strand. De minibus om naar Bodrum te gaan stopt voor de deur, ideaal dus. Wij hebben enorm genoten van de vakantie!!
Gereisd anders in juli 2004

chris en hilde, 24-7-2004

we hebben een heerlijke vakantie gehad in dit appartementencomplex !

personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

kamers waren netjes verzorgd en werden elke dag schoongemaakt.

zwembad was heerlijk en de ligbedden eromheen zalig!

aan de bar was het altijd gezellig vertoeven door het vriendelijke personeel en de muziek die gedraaid werd.

het complex lag rustig gelegen maar toch dicht bij centrum en strand.

doordat het kleinschalig was erg gemoedelijk en persoonlijk!

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aster in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aster scoort een 7.83 uit 10 op basis van 12 reviews.