Appartement Apartium **

Appartement Apartium
Apartium

3 reviews over Appartement Apartium in het Nederlands

Fam. Luyting, 4-8-2005

Appartement is ongeschikt voor de mensen die een rustige vakantie willen.

Het gebouw is erg gehorig en de eigenaar niet echt meelevend.

Het wordt wel erg netjes schoongehouden en

het ligt op een gezellige lokatie. Onze ervaring was in het begin erg negatief maar naar een klacht bij 'seesun husk' werd er overdreven aardig tegen ons gedaan

hoewel we bij terugkeer naar huis nog wel werden opgelicht met de rekening 'zaken die we niet besteld hadden werden

op onze rekening gezet.

Heb geen medelijden met de eigenaar naast die appartement heeft hij ook een juweleerzaak en deze hadelaar krijgt zijn centen dus wel binnen.

Gereisd anders in augustus 2005

Esther, 3-9-2004

Ik heb samen met mijn beste vriendin een week gelogeerd in Apartium. Aan het appartement zelf heb ik weinig op- of aanmerkingen. Over het personeel zijn wij echter minder positief en met name over de eigenaar (Sonar?). Tenminste zo heeft hij zich aan ons voorgesteld. Dit valt ook niet na te vragen daar hij het enige personeelslid was dat engels sprak. Om een lang verhaal kort te maken heeft hij mijn vriendin half ten huwelijk gevraagd op de tweede dag van ons verblijf. Toen zij hier afwijzend op heeft gereageerd heeft hij er vervolgens alles aangedaan om onze vakantie zo onplezierig mogelijk te laten verlopen. We hebben ons de hele vakantie angstig gevoeld en konden elkaar niet 1 seconde uit het oog verliezen. Ik zou deze accomodatie zeker niet aanbevelen aan twee jonge meiden omdat ik bang ben dat deze zielige man ook hun vakantie zal verpesten.
      Gereisd anders in september 2004

F. Verhoef, 2-10-2003

Erg leuk en gezellig familieappartement. er zijn maar weining kamers, waardoor het lekker rustig is.
        Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apartium in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apartium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apartium scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.