Hotel Sempatik Günes **

Sempatik Günes
7,3

4 reviews over Hotel Sempatik Günes in het Nederlands

Martin, 25-10-2006

uitstekend klein hotelletje op loopafstand van het centrum, kamers zijn klein maar goed. Zeer gastvrije eigenaar.
Gereisd met partner in juli 2003

Henny van Gils, 14-7-2005

Wij ( Broer, zus met aanhang) waren hier ook een aantal keren, tot het overlijden van Turgut.

Onze ervaring was zeer positief, zowel Turgut als Gunes deden alles voor hun gasten.

Wij hopen er nog eens terug te komen.

Gereisd anders in juli 2005

grambii, 6-7-2005

Wij zijn hier al in 1993 geweest, de eigenaar turgut had de zaak die genoemd was naar zijn vrouw toen net geopend, nadat hij jaren in Duitsland had gewerkt. Ik vond het toen een leuk hotel, met uitstekende service, ook van Gunes. De kamers waren klein maar fijn en werden goed gepoetst. Het plaatsje Foca is me vooral bijgebleven door de kleinschaligheid van het toerisme. En de grote legerbasis aan de rand van het plaatsje.
Gereisd anders in juli 2005

Jasper, 17-1-2004

De baas is vaak dronken en zijn vrouw een beetje een bitch. Toch loopt alles op rolletjes en de jongens die er werken zijn meestal ontzettend aardig.
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sempatik Günes in Foça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sempatik Günes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sempatik Günes scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.