Hotel Phokaia ****

Hotel Phokaia
Phokaia
8,6

189 reviews over Hotel Phokaia in het Nederlands

Een vakantie om te herinneren

Denise, 20-8-2011

Hotel Phokaia heb ik samen met 7 familieleden in 2004 bezocht. Wij hebben allen een erg fijn verblijf gehad. Ikzelf en de destijds andere drie kinderen hadden erg veel te doen. Een zwembad, een strand met gratis kanohuur, 's avonds een disco en veel animatie. Doordat wij ons vermaakten, hebben de volwassenen ook een zorgeloze vakantie gehad. Voor hen was er overigens ook genoeg animatie. Het park waarin het hotel zich bevindt is ontzettend mooi. De kamers zijn prima. Badkamer wel een beetje aan de kleine kant. Het eten was prima. Heel erg veel keuze! Jammer waren wel de vele (soms agressieve) zwerfkatten. Ook de ligging was jammer. Het dorpje is per taxi wel bereikbaar. Je kan daar hier en daar wat bekijken en een boottocht maken, maar meer niet. Veel is er niet in de buurt. Hotel Phokaia is zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in oktober 2004

Prima hotel

Landeweerd, 19-10-2010

Een aantal jaren geleden waren wij te gast in Phokaia. Een prima hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Foca zelf is een klein rustig visserdorpje waar je te voet (langs de grote weg) naar toe kunt. Uiteraard kun je ook met de dolmus.

Het eten is prima en de zonsondergang is werkelijk spectaculair te noemen. Mooi verzorgde tuinen. Ruime kamers, schoon strand. Alles zoals je hoopt dat het zal zijn. Helaas is dit hotel overgegaan in Engelse handen en dus uitsluitend nog via een Engelse touroperator te boeken.

Gereisd met partner in juni 2006

Zeker voor herhaling vatbaar!

Bruins, 26-8-2010

Wij zijn er voor een paar jaar terug geweest. Onze kamer, een villa was overboekt. In plaats daarvan hebben we een suite toegeweze gekregen, en alles was perfect tot in de puntjes geregeld!
Gereisd met vrienden in januari 2003

chantal, 6-9-2007

Ik ben van 4/10/2005 - 15/10/2005 in het hotel geweest en ik vond het echt super.

alleen het animatieteam was minder en een van die jongens was heel opdringerig.

het personeel was verder heel aardig!

de villa's waren heel mooi en schoon van binnen. Ik zou graag nog eens terug willen naar foça!

Gereisd familie in september 2007

yvonne, 3-8-2006

wij zijn in de villa's geweest met 2 volwassenen en 2 kinderen. nou dan heb je pas ruimte er passen wel 10 mensen in
Gereisd anders in augustus 2006

Marijke, 20-3-2006

Ton, Marijke, Peter en Marijke,

Wij zijn in september 2005 hier geweest, een geweldige vakantie gehad, kamers schoon, eten goed, strand geweldig.Echt een schat die ANNE,daar zou Touroperator er meer van moeten hebben.Ons heeft ze voortreffelijk geholpen,ze kan de andere nog wel wat leren,misschien een idee vooor Touroeprator,een leidinggevende functie voor ANNE.Wat we wel erg jammer vonden dat de Fransen en de Engelsen de overhand hebben in dit Hotel, hij staat ook niet meer in de Touroperator-gids, erg jammer want wij wilden er graag naartoe terug, we hadden een gezellige ploeg Nederlanders om ons heen, zoals Fatima en Helga en de Villagepeople (Fatima weet jij soms waar je dit hotel nog wel kunt boeken?)en natuurlijk niet vergeten Dirkie, Marian en Ruud en hun ouders.Een TOP vakantie dus

(Fatima als je dit nog leest, wie is nu toch die Mien zeik)

Gereisd anders in maart 2006

Sjmeagel, 12-3-2006

Wij zijn in Augustus naar Foca geweest, en het was helemaal geweldig! Ontzettend lief en behulpzaam personeel.Super animatie team ( waar we nu nog steeds contact mee hebben)en het eten was heerlijk!Zoveel keuze.Het zwembad was perfect verzorgt en er waren verschillende activiteiten.Onder in het winkeltje kon je rustig rondkijken en werd je goed geholpen.

Het enige minpuntje was dat er veel fransen waren en die hadden geen respect voor het personeel en dat vonden we schandalig.Super hotel volgende jaar gaan we zeker weer!!!!

Gereisd anders in maart 2006

Nel Smol, 28-12-2005

Dit hotel kan je niet meer boeken , het is uit de gidsen genomen ! dachten we wel we hadden zo'n gerucht gehoord in oktober , gaat nu over in Engelse handen , zal het personeel blij mee zijn met die stug drinkende Engelsen !

Jammer we hadden al een voorboeking gedaan en nu op zoek naar iets gelijkwaardigs ! iemand een tip ????

Gereisd met partner in oktober 2005

Tjaard Doornbos, 23-12-2005

Jammer dat je club Phokaia in 2006 niet meer bij OAD kunt boeken!! Weet iemand misschien iets dergelijks in Turkije of Griekenland?
        Gereisd met partner in december 2005

lotte, 21-12-2005

ik ben van de zomer in phokaia geweest en heb er een SUPPER vakantie gehad, was er erg gezellig en lieve mensen, vooral het annimatie team was erg leuk, ben veel met ze opgetrokken.

ik snap niet dat mensen zo negatief zijn, terwijl het een supper hotel is met alles er op en er aan.

ik ga volgend jaar zeker terug

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phokaia in Foça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phokaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Phokaia scoort een 8.57 uit 10 op basis van 190 reviews.