Hotel Yasemin

Uitstekend

15 reviews over Hotel Yasemin in het Nederlands

Het was geweldig.

Serife Bayram, 21-8-2016

Ligging direct aan het strand en goede service, personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers en bedden schoon.Het eten en ontbijt was goed.

Er is geen lift. Niet kind vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2016

Een fijn hotel met vriendelijk gastvrij personeel

SC van der Lelie, 30-5-2016

De sfeer onder het personeel was prima.

De gastvrijheid was ook prima.

Dagelijkse goede schoonmaak van de hotelkamer.

Goed verzorgde maaltijden.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch we komen zeker terug.

stiepke, 24-4-2016

Yasemin is een mooi hotel. Het personeel is erg aardig. Het eten is erg goed, tabuk guvec en div soorten vis zijn erg lekker. Kamers zijn erg leuk ingericht. Fethiye/calis is een schitterende plek voor mensen die van cultuur en natuur houden. Er zijn weinig disco's maar terrasjes zijn er genoeg.
Gereisd met partner in april 2016

Overgewaardeerd hotel

jeannette, 29-10-2015

Hotel Yasemin krijgt een veel te hoog waarderingscijfer.

De kamers zijn echt klein , wij kregen kamer 12 aangewezen en dat was n sombere kamer met een piepklein balkon met n triest uitzicht.

Met bijbetaling konden we gelukkig een kamer met zeezicht krijgen.

Het ontbijt was echt matig en de jongen aan de receptie was zeer stug.

Wij kunnen niet begrijpen dat dit hotel zonder zwembad ( met als enig voordeel het zicht op de mooie zonsondergang ) zo'n hoog cijfer krijgt.

Gereisd met partner in oktober 2015

prima prijs kwaliteit

Helga, 11-9-2015

Klein hotel, vriendelijk personeel, erg schoon, rechtstreeks aan de boulevard welke autovrij is. Kleine kamers en amper balkon maar wij slapen er alleen dus dan weinig nodig. Alles naar zijn prijs. Eenvoudig ontbijt maar wel lekker buiten met uitzicht op zee.
Gereisd met partner in augustus 2015

Hans, 4-8-2015

Een heerlijk hotel, rustig en schone kamers. Supervriendelijk personeel, en met kop en schouders steekt daar mikal boven uit. Wij hadden een kamer met zeezicht, en WOW wat voor een geweldig uitzicht. Wij hadden logies en ontbijt geboekt, maar geregeld in het hotel het diner genuttigd. De kok verstaat absoluut zijn vak, en met de visgerecht kan hij/zij toveren.

Een absolute aanrader, gaan hier zeker nog een keer naar terug.

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig hotel!

F. Jansen, 23-7-2015

Yasemin is een heerlijk hotel. Heel vriendelijke personeel. Prima keuken. Kamers iets aan de

kleine kant maar heel schoon. Werden dagelijks schoongemaakt. Wij (4 pers.) hadden kamers met zeezicht en een klein balkon. Heerlijk om even te zitten 's morgens en te genieten van het uitzicht over zee. Volgens ons waren de kamers zonder zeezicht iets ruimer.

Eten wordt geserveerd op het terras, en dat is ook 's avonds genieten, van het eten én van de zonsondergang. Ligging van het hotel is ook prima, lekker rustig maar binnen een paar minuten zit je midden in de drukte als je dat wilt.

Kortom was ons betreft is dit hotel een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Aan rustig stukje van de boulevard

gea, 14-7-2015

Yasemin is een gezellig kleinschalig familiehotelletje. Mijn moeder van 80 was ook mee en er is bijzondere en attente aandacht voor ouderen.
Gereisd met partner in juli 2015

Ontzettend leuk klein hotel met perfecte ligging

essie40, 29-7-2014

Het is een leuk hotel met maar 20 kamers.

De kamers zijn gerenoveerd en zien er mooi ,netjes en schoon uit.

Zijn niet zo heel groot maar je slaapt er toch alleen maar dus geen probleem. Op het balkon kan je ook gewoon lekker even zitten.

Het personeel is echt erg vriendelijk en doen alles voor je.

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastisch!

fred van der weijde, 5-7-2014

Yasemin Hotel bezorgde ons de meest romantische kamer met exclusief diner voor twee aan het strand van kns leven. Echt veel zorg van het personeel. Strand voor de deur kamer met uitzicht op zee. Parkeren direct achter het hotel. De beste zorg van het personeel die je maar kunt voorstellen.
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Yasemin bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yasemin in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yasemin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yasemin scoort een 9.18 uit 10 op basis van 15 reviews.