Hotel Taurus ***

Taurus

15 reviews over Hotel Taurus in het Nederlands

Goed hotel, leuk familair personeel

M. Leendertse, 1-9-2009

We werden goed onthaald door de medewerkers. De eigenaar is ook heel vriendelijk en maakt zo nu en dan een praatje met je. Een fijne, ongedwongen sfeer die je op vakantie wenst.

Onze kamer was ook mooi groot, met airco. Geen televisie, maar die heb je hier niet nodig. Er zijn namelijk diverse winkels en een boulevard op loopafstand en een goedkope en leuke watertaxi om de hoek om de oude binnenstad van Fetyie te bezoeken.

Al met al een goede vakantie gehad in dit hotel!

Gereisd met partner in september 2009

Voor herhaling vatbaar.

Frans Jan ter Hoeve, 2-8-2009

Wij zijn voor de vijfde keer naar dit voor ons vriendelijk hotel op vakantie gegaan. Vriendelijk zowel van de eigenaar als van het personeel. Het eten is eenvoudig maar lekker. Kamers zijn eenvoudig maar schoon en wordt dagelijks schoongemaakt. We zijn hoe dan ook zeer tevreden met Hotel Taurus en zullen dan ook vaker naar dit hotel op vakantie gaan.
Gereisd alleenreizend in augustus 2009

K. Bonekamp, 12-5-2008

de vac. is goed bevallen en het onbijt was goed maar het avond vonden wij niet goed.

kamers netjes iedere dag opgeruimd.

naar het strand moest je 10 min lopen , het was goed te doen , en je kon een busje paken wat regelmatig langs kwam. De mensen waren zeer gastvrij. Kortom het is aan te bevelen zonder avond eten.

Gereisd familie in mei 2008

Wil, 30-10-2007

Voor de 2e keer dit hotel bezocht. Eenvoudig basic hotel met redelijk zwembad. Kamers zijn eenvoudig, sommige met te klein balkon, of in de basement. Receptie met TV/Satelite. Eten gezellig naast het zwembad. 3 x per dag. Weinig variatie in voedsel, wel genoeg én turks, maar mbt hoofdgerecht weinig keus. Personeel is over het algemeen goed gemutst en altijd bereidwillig, als je er maar om vraagt ! Beztting: 50% Polen, die geen all-in hebben en daarom gedurende de dag niet aanwezig, rest nederlands, duits en engels. Geen disco of drukte later in de avond (na 22:00 uur géén all-in meer!) Naar dorpje (boulevard) en (matig) strand is ca. 15 minuten wandelen. Je moet van een dergelijke ambiance houden dan kun je je best vermaken. Geen locatie om de hele dag te verblijven. Prijs is daar vtenslotte ook naar. Prima uitvalsbasis voor Fethye stad en 'n mooi stukje Lycië.
Gereisd familie in september 2007

A. Lachan, 29-10-2007

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!

Kamers zijn netjes en worden goed schoongehouden. Zeker de moeite waard om nogmaals terug te gaan.

Gereisd alleenreizend in oktober 2007

Rini Vervuren, 16-10-2007

pluspunten: vriendelijk personeel, service, prijs/ kwaliteit is goed (524 euro voor 2 weken pp), dodo de hond, ontbijt was goed, badlakkens vergeten maar van het hotel nieuwe gekregen

minpunten: Verouderde kamers, geen vacantie gevoel in dit hotel,zeer harde bedden, hotel in woonwijk dus veel lawaai van honden auto's, vuilnisman etc, all inclusive op gezet om gasten aan te trekken (raki moet je betalen 5 lira) avond eten ééntoonig, kamer wordt slecht schoon gemaakt en als je geen geld neer legt dan geen schone handoeken.

Ps aan het strand zit een beachclub (sat) links achterin waar het goed vertoeven is en je een echt vakantie gevoel krijgt, het gevoel wat je bij taurus mist.

Gereisd met partner in oktober 2007

7-10-2007

Grote gezellige receptie op en vriendelijke ontvangst..helaas werden we in een veuls te kleine kamer gestopt van naastgelegen complex, wat er eigenlijk niet bijhoorde ( soort bezemkast de-luxe )met een 2 pers bed en een 1 pers voor ons balkondeur (kast kon ook niet helemaal open)en een wc met douche en wastafel in een ruimte van 1x1m..na 1 dag werd ons een zelfde kamer aangeboden, een verdieping hoger en een bed minder maar nog steeds 1x1 m douchen,toileteren enz. we besluiten in de kamer beneden te blijven tot ze ons iets in Hotel Taurus aanbieden en dit gebeurde 5 dagen later maar een hele mooie ruime kamer!!! Echter wel verouderd, balkondeur die niet sluit, kitranden beschimmeld en kapot enz.. Hotel is Pools georiënteerd, vooal eten was gaarkeukenachtig. De allinclusive formule liet ook te wensen over, maar tot 22 uur (wel vroeg lekker rustig) en bv wodka-cola zit er niet in, rode wijn niet te drinken, spiritusachtig(pools?) personeel is wel ok, jammer dat men bijna geen engels kan.
Gereisd met partner in september 2007

Marion en Hans van der Helm, 3-10-2007

Wij zijn voor de vierde keer in Taurus Hotel geweest en ondanks de negatieve beoordelingen hieronder hebben wij het weer prima naar ons zin gehad. Wij beschouwen het als een goed uitgangspunt voor allerlei uitstapjes in de omgeving. Boek dit hotel dus niet voor een strandvakantie want het is 20/30 minuten lopen naar het strand en het hotel heeft er geen faciliteiten. De all-in-formule mag inderdaad wel meer gespecificeerd omschreven worden. Bier en wijn is wél inbegrepen van 8 tot 22 uur. Geen speeltuintje of andere voorzieningen voor kinderen, wel animatie in de zomer. Nogmaals: gewoon een goede prijs-kwaliteitsverhouding voor een simpel ***-hotel. We gaan zeker in mei 2008 weer terug!

Gereisd familie in oktober 2007

M@rion en H@ns van der Helm, 2-10-2007

In aansluiting aan onze eerdere beoordelingen hieronder raden wij aan om altijd even bij het reisbureau de Toeristiek te raadplegen. Deze geeft een goede omschrijving van de accomodatie voor wat betreft de ligging, afmetingen van de kamers, badkamers, balcons en wat dies meer zij. Bij Taurus Hotel is er inderdaad veel verschil in de grootte van de kamers/balcons/badkamers en het aantal bedden per kamer: (2 eenpersoonsbedden,

1 tweepersoonsbed of zelfs 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed). Wij hebben het dus getroffen met een ruime kamer en een terras aan de achterkant waar we uitkeken op een grasveld en op het naastgelgen Hotel Harman. En de "ramadan schapen" hebben daar gezellig lopen grazen maar zijn er niet ritueel geslacht. De internationale regel voor het uitchecken in hotels houdt nu eenmaal in dat je op de dag van vertrek om 12 uur moet uitchecken en men dus geen gebruik meer kunt maken van de faciliteiten van het hotel, ongeacht hoe laat de terugvlucht is. Het zij zo.

Gereisd familie in september 2007

H.G. Tersteeg, 24-9-2007

Op site staat COMFORTABEL en 7.8 gemiddelde beoordeling, dat was de reden om dit te boeken.

douche/wc 1.5 m² opp inc wasbak en prullenmand.

schimmel ruim aanwezig maar geen fohne, en om de 3dgn 2 schone handdoeken met ruzie,bedlinnen 1xp/wk ondanks iedere ochtend 1€ op het kussen na 7 dgn mee gestopt. Strand is v/d gemeente en geen ligbedkussen te huren en dus ook niemand v/h hotel met een hapje of een drankje .All inc vermelding op site moet duidelijker.Bij aankomst s'nachts om 4.00 uur nog geen kop koffie, overdag tussen 8uur en 22 .00 uur alleen de frisdrank en water gratis, koffie/thee/lokale drank dus gewoon betalen,Eten was van prima kwaliteit(Kok gaat weg omdat hij te krap gehouden word in z'n vak) maar beperkt van keuze o.a alleen witte brood.als er vis was pech geen ander vlees, lust je geen kippelever weer pech ,toetjes alleen rode en/of witte meloen;.Voor ramadan werden er zichtbaar in de verste tuinhoek 2 schapen geslacht. Dus géén COMFORTABELE vacantie ondanks overleg.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taurus in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taurus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Taurus scoort een 7 uit 10 op basis van 20 reviews.