Appartement Talasoglu ***

Talasoglu
9,4

7 reviews over Appartement Talasoglu in het Nederlands

Tante, 15-8-2007

Net terug gekomen van talasoglu geweldige week gehad Serkan is een schat en alles kan en mag er is niets teveel gezegd.

Veel plezier gehad met de andere gasten, het is just one big familie.

Gereisd familie in augustus 2007

Jill, 12-4-2007

wij zijn nou 1 keer bij serkan geweest en we vonden het echt helemaal super! Aankomende zomer gaan we weer voor 3 weken!Het is daar echt super leuk en we hebben het allemaal goed naar onze zin gehad! Serkan is echt een hele lieve man en maakt het je altijd helemaal naar je zin!

Gereisd anders in april 2007

kelly, 4-1-2006

Ik ben nu al 2 keer bij serkan en de kok ali babba geweest. Het zijn hele mooie schone appartementen met grote kamers en ook ruime balkonnen. Eigenaar serkan is hartstikke goed voor iedereen. Met hem in de buurt is het altijd een feest daar heb je geen annimatie voor nodig.

Het is een rustig buurtje. Je kan met een dolmus naar het strand chalis en het is zelfs te lopen. Fethiye zelf is heel leuk. Een eindje verderop ligt oludinez met een prachtig bleu lagoon strand.

Een vakantie bij serkan en zijn broer Mustafa is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in januari 2006

Thalia, 21-7-2004

mooi groot appartement,vriendelijke mensen,goed eten van ali babba,serkan helpt je overal mee,gezellige sfeer,met de dolmus kan je overal heen bv. naar fethiye of naar het strand van calis
        Gereisd anders in juli 2004

W.Seinen, 13-3-2004

Prima vakantie oord.
          Gereisd anders in maart 2004

Jeanny en Bert, 1-11-2003

We hebben een heerlijke vakantie gehad,en zijn voornemens om volgend jaar terug te komen.Het appartement is gezellig ingericht,schoon en erg ruim. Schitterende tuin en prachtig zwembad.Ideale plaats om te onthaasten.
            Gereisd anders in november 2003

Maria, 11-9-2003

Geweldig grote, schone appartementen. Wat achteraf gelegen, tussen woonhuizen en kleinschalige appartementcomplexen en hotels. Dolmus naar stad en strand stopt echter voor de deur. Heerlijk zwembad. Erg kindvriendelijk. Een feest om te gast te zijn bij eigenaar Serkan, die geen moeite teveel is om het zijn gasten naar de zin te maken. Helaas maken sommige gasten - m.n. Engelsen- hier misbruik van en denken het beheer van het appartementen complex in eigen hand te kunnen nemen.

Kok Ali kookt heerlijk.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Talasoglu in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Talasoglu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Talasoglu scoort een 9.43 uit 10 op basis van 7 reviews.