Beoordelingen Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas)

8,8
8,2
9,4
Het weer

32  °C

2 september 2014

Resort Sunset Hill (Aygervillas)
8 beoordelingen
Beoordelingen Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas)
Fethiye (en Calis)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas) in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas) in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas), zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas) de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 42 vakantiefoto's van Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas) vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Villa Resort Sunset Hill (Aygervillas) met andere accommodaties in Fethiye (en Calis).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

8 beoordelingen over Resort Sunset Hill (Aygervillas)

8 beoordelingen
8,8
8,2
9,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Aug. 2010
"Mooi huis, prachtig zwembad,"vertalen
G. Bank
6,0
7,0

18-08-2010 We hebben het erg naar ons zin gehad
Huis en zwembad waren prima
evenals de omgeving : mooi uitzicht
airco's deden het niet allemaal en dat was een gemis in de hitte
Eigenaar heeft geprobeerd het goed op te lossen
Zwembad werd elke dag goed bijgehouden
erg netjes en schoon !!

met jonge kinderen, Juni 2010
"Ideale vakantieplek"vertalen
Busschaert
9,0

05-07-2010 Het was de eerste keer dat we dergelijke formule uitprobeerden en wisten dus ook niet goed wat te verwachten. Reizen met 2 kleine kinderen of met z'n 2 rondtrekken met de rugzak is iets helemaal anders. Eerder toevallig kwamen we via het internet op Aygervillas terecht. We hebben ontzettend genoten van de rust, de prachtige wandelingen, de mooie uitstappen (ook al moet je soms lang rijden), de kikker -en schildpadden zoektochten, de supergastvrije bevolking en zo veel meer. De villa (Altas) zelf is comfortabel ingericht en heeft een ruim terras rondom dat perfect afsluitbaar is (ideaal voor kleine kinderen) en een heel mooi uitzicht biedt op de omgeving. Ayhan levert echt schitterend werk. Bij hem kan je met al je vragen terecht. Problemen worden binnen de kortste keren verholpen.
Een auto huren is een must (de bakker is enkele km verder en ook voor dagdagelijkse boodschappen moet je al direct een heel eind stappen).

met partner, Juni 2010
"Heerlijke vakantie gehad."vertalen
Kees en Aly
10,0

27-08-2010 Wij zijn in juni 2 weken in "Aygervilla" geweest, een heerlijke plek in de natuur. Huis was van alle gemakken voorzien inclusief zwembad en jacuzzi. We hebben prachtige wandelingen gemaakt,onderweg alleen maar vriendelijke mensen die je allemaal thee aanbieden .Een boekje "Wat en hoe in het turks " komt daar wel van pas, ook als je gaat eten bij de restaurantjes op weg naar Saklikent heb je dat nodig. Prima plek om te verblijven, wij hebben genoten.De manager Ayhan is erg vriendelijk en je kunt bij hem met al je vragen terecht. Wil je een relaxte vakantie in Turkije dan is dit de aangewezen plek!

met partner, Mei 2010
"Resort Sunset Hill (Aygervillas)"vertalen
Kees koeleman
7,0
9,0

03-07-2010 Wandelen, fietsen, leuke relax- en vakantiedrukke plekken, winkels, goed eten, leuke bezienswaardigheden en contact met de lokale mensen. Villa Altas is een heerlijke villa met alles er-op-en-er-aan. Ayhan, de beheerder, die altijd met raad en daad voor je klaar staat. Je voelt je de koning te rijk als de schemering valt en het dal inkijkt..wat een uitzicht. Op onze wandeltochten vergezelde onze “vakantiehond” Baboeş ons en hij voerde ons langs de mooiste plekken. Gastvrije en vriendelijke mensen uit het dorp. Bij Eminem en haar buren gezellig çai drinken, alsof het oude vrienden zijn. Turks leren wordt de stok achter de deur. Onze eerste trip naar Kaduköy heeft ons enthousiast gemaakt. We zijn nog lang niet uitgekeken en van het mooie huis, eigen zwembad en de tuin (lees voor mij “de vruchten in de tuin” (de druiven waren nog niet eetbaar en wat mis ik de moerbeien) willen we wederom genieten.

Familie Koeleman.

met jonge kinderen
"Paradijselijk mooi "vertalen
fam Huisman
9,0

27-08-2009 Ayger Villas bij Saklikent /Fethiye. Prachtige villa gehuurd bij Ayger Villas. Zeer schoon en ruim en een eigen prive tuin met prive zwembad en zelfs hadden we Jaguzzi. Leuk management team in het park. Auto huren is wel raadzaam. Maar zo bijzonder mooie omgeving!

met oudere kinderen
"Prachtige villa/zwembad, Turkse gastvrijheid! "vertalen
fam. van Dijk
8,0

27-08-2009 Prachtige villa(Ayger) met zwembad en jaguzzi. Geweldig uitzicht op de bergen. Het dorpje in 5 min. met auto bereikbaar. (Auto aanbevolen) Typisch Turkse winkeltjes. Volop gelegenheid voor excursies. Zeer vriendelijke beheerders, staan altijd klaar. Ayhan spreekt goed engels en Ineke (indien aanwezig) nederlands. In het huis zijn DVD's, spelletjes. Zeer aanbevolen!

Fam. met oudere kinderen, Mei 2008 21-6-2009 Gemiddelde score 8,7 Algemene indruk 8,0 Ligging 10,0 Service 10,0 Prijs / kwaliteit 8,0 Kindvriendelijk 8,0 Inrichting 8,0 Hoeveelheid ruimte 9,0
Bekijk foto's paradijselijk mooi

met oudere kinderen, Juli 2009
"Prachtige villa/zwembad, Turkse gastvrijheid!"vertalen
Fam. J. van Dijk
9,0

25-08-2009 Prachtige villa(Ayger) met zwembad en jaguzzi, net buiten het Turkse gastvrije dorpje Kadiköy gelegen. Geweldig uitzicht op de bergen met mooie zonsondergangen.
Het dorpje is in ca. 5 min. met de auto bereikbaar. (Auto echt aanbevolen). Typisch Turkse winkeltjes en marktje op maandag. Volop gelegenheid voor excursies (bijv. Tlos, Yakapark, Saklikent, Patara, Dalyan, Fethyie, Öludeniz, Kayaköy=de verlaten stad enz.) Het eten in een Turks restaurantje aan de weg naar Saklikent is een bijzonder ervaring. Zeer vriendelijke beheerders, staan altijd klaar. Ayhan spreekt goed engels en Ineke (indien aanwezig) nederlands. In het huis zijn DVD's, spelletjes, BVN ontvangst op de tv. Zeer aanbevolen!

met oudere kinderen, Mei 2008
"Paradijselijk mooi"vertalen

9,0

21-06-2009 Ayger Villas bij Saklikent /Fethiye. Prachtige villa gehuurd bij Ayger Villas. Zeer schoon en ruim en een eigen prive tuin met prive zwembad en zelfs hadden we Jaguzzi. Leuk management team in het park. Auto huren is wel raadzaam. Maar zo bijzonder mooie omgeving!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?