Villa Poyraz ***

Poyraz
7,4

5 reviews over Villa Poyraz in het Nederlands

T. van der Duin, 11-9-2005

Ruime appartementen met alles wat je nodig hebt om lekker te genieten. Een mooi zwembad en leuke mensen die erg gastvrij zijn.Inderdaad het lenen van de fiets voor naar de winkel was geen probleem. het is wel een stukje lopen naar calis maar je hebt vakantie he! Van de dieren geen last gehad en er waren toen ook al geen overgordijnen maar dat was niet echt storend.Lekker eten aan het strand van calis of aan de haven van Fethiye. Fethiye goed bereikbaar per bus of boot.
    Gereisd anders in september 2005

anna lisztwan, 14-7-2005

Hartstikke leuk gehad daar, voor Turkse begrippen enorme ruime vakantie-accomodatie. Catharina en Bulent ontzettend aardig, doen er inderdaad alles aan om het je naar de zin te maken. Wij kregen door hun manier van klantbehandeling het gevoel echt welkom te zijn.

Dat er dieren rondlopen staat in de folder; dus daar moet je achteraf niet over zeuren.

Een auto huren is ook een optie; de omgeving is sschitterend; Patara, Oludeniz etc.

Gereisd anders in juli 2005

Janneke, 16-8-2004

De appartementen zijn ruim en hebben voor Turkse begrippen behoorlijk wat meubilair. Helaas hingen er geen overgordijnen voor de slaapkamerramen. Deze waren ons de 2e dag beloofd, maar we hebben ze de hele vakantie niet gezien. Helaas geen airco. Het was een ergenis om 's ochtends in alle vroegte 05.30 uur door krijsende dieren te worden gewekt. Met name Bulent doet veel moeite voor zijn gasten. Het eten in het restaurant is prima en wordt zelfs op verzoek in het appartement geserveerd. Wij hebben er een prima vakantie gehad, maar het haalt het niet bij onze afgelopen vakantie in Side waar gezelligheid en volop vertier was.
        Gereisd anders in augustus 2004

Kim Valo, 10-8-2004

Het is denk ik 20 minuten lopen naar de boulevard. En ik kan het weten want ik heb 2 weken in de Sky Bar gewerkt. Die je trouwens echt eens moet bezoeken. Hele gezellige en aardige mensen daar. Het appartement vond ik wat minder vooral de service. Ze komen je bed maar 1x per week verschonen en het is verre weg gewoon echt saai. Maar ik heb dan nog enig geluk dat ik in de Sky bar heb gewerkt 2 weken lang. Van smorgens tot midden in de nacht.
          Gereisd anders in augustus 2004

Thierry en Laurens, 12-1-2004

Leuke appartementen, alleen jammer genoeg ver weg van enig vertier (ongeveer 30 minuten lopen en dat is in die hitte heel wat). Service is perfect. Zeker Bullent en Catharina zijn zeer geschikte lui. Eten en drinken in Villa Poyraz is goed. (zie eerdere berichtjes) Vervelend is dat ze je op de boulevard (bij de restaurantjes in Calis)lastig vallen en je als klant naar binnen trekken. Lamachun ( in restaurant t.o. Villa) is echt perfect en niet duur. (=aanrader).
            Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Poyraz in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Poyraz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Poyraz scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.