Aparthotel Perdikia Hill ****

Aparthotel Perdikia Hill
Perdikia Hill
7,8

8 reviews over Aparthotel Perdikia Hill in het Nederlands

Goede accomodatie met zeer matig eten

P. van Asten, 5-10-2013

Buiten het eten is de algemene indruk goed.

Ligging op een heuvel op ca. 300 meter buiten Ovacik.

Het personeel is niet erg klantvriendelijk maar op verzoek word wel goed gereageerd.

De eetgelegenheid is sober.

Het eten is matig van kwaliteit met weinig variatie.

Hygiëne is ook niet altijd op het niveau van een 4 sterren accommodatie.

Goed verzorgd kleinschalig hotel

Lies Bleijswijk, 27-9-2013

Perdikia Hill ligt mooi gelegen maar wel op een heuvel. Wij waren daar in de 3e week van september; ;s-morgens om 11.00 uur was het zwembad bezet met 5 gasten, dus bedden genoeg en geen handdoekje leggen.

Prima keuken voor wat betreft ontbijt, lunch en diner. Kamer werd dagelijks schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken. De douche lekte maar na vermelding hiervan direct gerepareerd.

Bus naar het strand reed op tijd; zowel heen als terug.

Super mooie omgeving

Romy92, 11-9-2013

Prijs kwaliteit verhouding zit zeker goed. De all-in formule hebben wij er niet uitgehaald wegens uitstappen.

Het personeel is erg vriendelijk. Eerst hadden we een enorm kleine kamer, we zijn toen gaan klagen en hebben daarna een nieuwe kamer gekregen. Kamers zijn piek fijn inorde !

Het ontbijt was heel Engels gericht, maar lekker. Voor ieders wat wils. De rest van de maaltijden zijn steeds wat eentonig.

De omgeving is SUPER ! mooi in de bergen, vlakbij Fethiye en Öludinez.

Het animatieteam is klein ( 2 man), ze zijn heel opdringerig en onbeschoft zelfs.

Algemeen: super hotel, alleen jammer van het 'eentonige' eten.

Voldoende, maar niets bijzonders

Roel, 21-8-2013

Bij aankomst was hotel overbooked en werden wij voor 1 nacht in een slecht hotel ondergebracht. Geen woord van excuus van de manager en geen vergoeding voor betaalde maaltijd. Ook van onze travel agent geen woord.

Plus punten:

Aangename ligging op een heuvel

Vriendelijke receptie

Mooie grote kamers

Min punten:

Veel te klen zwembad voor het aantal gasten. Om 8 uur liggen al overal handdoeken op stoelen. Drie rijen dik! Bovendien mag er van alles het zwembad in, luchtbedden, ballen, banden etc. Wij hebben in 15 dagen niet een keer van het zwembad gebruik gemaakt, maar namen dagelijks het busje van Billy's Beach aan de Blue Lagoon. Busservice van Billy's is gratis. Je betaalt voor de bedjes en parasols ongeveer 3 euro

Vaak lichte rioollucht op het terras van het restaurant.

Bij opening van het restaurant om 19.30 uur, grote rij voor het halen van drankjes.

Een service punt (bij het zwembad) voor drankjes, als restaurant dicht is, is te weinig.

All-in stopt om 23.00 uur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fantastisch resort

Bujar N, 26-8-2012

We zijn net terug van onze 10 daagse vakantie in Perdikia Hill. Vanaf de eerste glimlach van Susan (bij de receptie) tot de laatste momenten voor het verlaten van het resort (chatten met Erkan) voelden we als in het paradijs. Heerlijk eten, perfecte faciliteiten, fantastische entertainer (Burak) en een geweldige service op de bar (speciaal Fahri, Shafak en Hasan). We zullen waarschijnlijk terugkomen naar Perdikia Hill.
Gereisd met partner in augustus 2012

Zeer net en vriendelijk

Julian, 9-7-2009

Eind juni 2009 hebben wij (2 personen) hier 8 dagen met veel plezier doorgebracht. De appartementen van Perdikia Hill zijn in 2007 gebouwd en zijn in perfecte staat. De gehele accommodatie heeft een luxe en vooral vriendelijke uitstraling. Het complex is kleinschalig maar heeft wel alle voorzieningen. Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig en geeft ook persoonlijke aandacht (zonder opdringerig te zijn). Weliswaar niet dicht bij het strand (zo'n 8 a 10 euro met de taxi of elke ochtend gratis met de shuttle-bus) maar door ligging op een heuvel 's avonds een stuk koeler en vooral lekker rustig.

Perdikia Hill is (ook) voor gezinnen met jonge kinderen een prettige omgeving: Klein overzichtelijk zwembad (ongeveer 15 x 20 meter) zonder glijbanen maar met voldoende ligplekken en parasols.

Eten kan in het restaurant maar is redelijk sober.

Meeste gasten (90%) zijn Engels.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Geweldige appartementen en Villa's

Stoker, 23-2-2009

In 2008 2 weken verbleven in een 3 kamerappartement van Perdikia Hill. Voor de gehele periode hebben we een auto gehuurd wat wel nodig is aangezien het complex op een heuvel ligt en niet alles om de hoek is. Het complex is rustig gelegen. Dus zoek je meet vertier en veel animaite e.d. dan is dit niet het juiste complex. Dochterhotel Perdikia ligt in Ölüdeniz. je mag daar ook gebruik maken van de faciliteiten. We zijn er moet onze jongens van 2 en 4 geweest. We hebben veel tripjes gemaakt. Naar het strand van ölüdeniz, Gemilerbeach, wandelen in het bos, Ruïne stadje Kayaköy, de stad Fethiye, etc. Al met al een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Frederik, 26-4-2007

Wij waren hier enkel op doorreis voor 1 overnachting. Toen wij hier waren (midden april 2007) was het hotel (eigenlijk appartement/hotel) nog maar net open. Wij waren de enige gasten. alles zag er heel netjes en verzorgd uit. Het is misschien wel wat afgelegen maar je heb wel een prachtig uitzicht op de bergen. Wat de service betreft was deze perfect. Maar we hebben er dan ook maar 1 nacht geslapen en kunnen dus verder weinig zeggen over dit complex.
      Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Perdikia Hill bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Perdikia Hill in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Perdikia Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Perdikia Hill scoort een 7.83 uit 10 op basis van 15 reviews.