8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Manaspark Oludeniz*** bij :

9 reviews over Hotel Manaspark Oludeniz in het Nederlands

Geweldig hotel

Fatma, 17-1-2016

Heerlijk hotel, fijn personeel en heerlijk eten. Voor een 3* all inclusive ruime keus aan eten. Voordeel van dit hotel is de leuke variaties aan "zitjes". Zowel op de dag als 's avonds kun je hier heelijk realxt zitten op de schommelstoelen, loungesets, zitzakken of een gewone stoel. Kamers zijn ook prima . Voor ons een hotel om zeker weer terug te gaan.
Gereisd familie in september 2015

Gezellig Hotel

René Steijger, 20-10-2015

Unieke ligging, vanuit je kamer(zee-zicht), het restaurant, zwembad en het park een geweldig uitzicht naar het dal en de zee van Olüdeniz. Dit komt door de mooie maar steile ligging op de helling van het dal. Het steile vonden wij wel fijn, voor de broodnodige lichaamsbeweging tjdens een luie vakantie maar maakt het minder goed geschikt voor senioren die slecht ter been zijn. Eten is goed tot zeer goed, maar iets minder keuze dan de veel grotere Hotels in Belek of Antalya.

De Animatie is grappig, maar niet grootschalig! Doe leuk en grapig terug, met de juiste interactie valt er nog veel te lachen hier. (wij werden daardoor uitvoerig uitgezwaaid).

Personeel doet echt zijn best, de Engelse taal loopt een klein beetje achter, maar gaat op zich heel goed. Wat te denken aan: je drankjes geserveert In Glas, aan de rand van het zwembad, jaja, dat gebeurt hier! De koffie is van iets mindere kwaliteit, wij vonden de Rosé, meer dan prima. Tuborg Bier in plaats van Efes, is goede keuze hier!

Gereisd met partner in september 2015

Wij wilde nog langer blijven !!

Angelique, 6-8-2015

Vanaf aankomst bij Manaspark voelde het voor ons als thuis komen, zulke lieve mensen allemaal. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, we hebben veel bewondering voor hen. Door het kleinschalige van dit hotel krijg je leuke ongedwongen contacten met zowel het personeel als je mede gasten, wat wij erg gezellig vinden. Het hotel heeft veel uitwegen voor iedereen; op de dag bedrijvigheid bij het zwembad ( met Erol en Garfield) , rust in de tuin, strand op loopafstand ( door de gezellige winkelstraat van Oludiniz) of s’morgens met het busje naar de Bleu Lagoon. S’avonds is er in de tuin altijd wel een optreden of een andere bezigheid ( ook weer met Erol en Garfield) , heel gezellig ! Of Oludiniz zelf in, leuke barretjes met een gezellige sfeer. Het eten in het hotel is super, veel keus alle 3 de eetmomenten. Nooit gaan wij terug naar waar wij ooit zijn geweest met vakantie, volgend jaar gaan 3 weken naar Turkije waarvan we de 3e week weer in Manspark willen verblijven.
Gereisd familie in juli 2015

weer een geweldige tijd gehad

Ruud en Yvonne, 28-10-2014

wat een rust en toch ook gezellig. Dit jaar meer Nederlanders en minder Engelsen. geen Russen. het gratis busje naar sunset city-beach is een aanrader. de superieurkamer is heerlijk met een tuintje en hagedissen op 4 meter afstand. het eten is prima, ruime keus, dus niet zeuren, want thuis heb je dit niet......

geen disco-lawaai vanuit het dorp van op-de-bar-dansende jonge mannen. vanuit het dorp

Gereisd met partner in september 2014

Boven verwachting goed voor deze prijs

Riccardo Balk, 14-9-2014

Hotel is zeer schoon en alles werkt goed. Service is goed en men komt niks te kort hier. Eten is goed en de koks proberen elke dag de mensen met iets nieuws te verassen. Drinken en eten kan je de hele dag. Zwembad is keurig netjes schoon en in zeer goede staat. Personeel is super vriendelijk spreekt engels. Kamers netjes schoon. minibar die elke dag wordt aangevuld (gratis). Kluis op de kamer(gratis). Elke dag schone kamer en schone handdoeken. Shuttle bus van het hotel dagelijks naar het strand. Handdoek service bij het zwembad.Gasten in hotel zijn voornamelijk nu nog Engels. Er waren maar een paar Russische/Poolse stellen, maar wel het betere volk niet van die vervelende. Ook komen er veel Turkse stellen, dit alles geeft een hele leuke gezellige mix van mensen. Animatie van Erol was echt leuk, hij is vastberaden en probeerde een leuke en hilarische sfeer er van te maken.

Voor deze prijs een super vakantie. Uitzicht is trouwens perfect, alle kamers uitzicht op zee.

Gereisd met partner in september 2014

geweldige vakantie

ettes, 18-8-2014

prachtig gelegen van alle gemakken voorzien. het uitzicht vanaf het park is prachtig. personeel werkt hard en is vriendelijk. het eten is gevarrieerd en ruim aanwezig.de kamers zijn goed, een tweede airco in de familiekamer had aanwezig mogen zijn daar de enige aanwezige wel erg hard moest werken en daarom lang moest aanstaan om de twee kamers beide behaaglijk te krijgen wat overigens wel lukt. kinderen hebben hier niet veel te zoeken. vanaf een jaar of 10 prima. de animatie, vooral Erol is fantastisch.
Gereisd familie in augustus 2014

Fijne week in Oludeniz gehad.

Patrick&Renata, 28-6-2014

We zijn heel laat aangekomen in het hotel ( na 24 uur) toch nog mogelijkheid om soep of frietje te eten , voor het personeel van het hotel was echt niets te veel , ze doen echt alles voor de gasten .

Zeer vriendelijk en behulpzaam zijn ze en dat allemaal voor een salaris van 900 lira .

Het eten was heel lekker , en geen enkele dag zelfde diner gehad.

Wil je activiteiten gaan doen dan niet in het hotel boeken , op straat is het de helft van je geld en je ziet hetzelfde .

Voor ons was het eerste keer in Turkije maar zeker niet de laatste!

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de zwembad bij het hotel omdat de Blue Lagoon ons hartje heeft gestolen, ben je in Oludeniz dan MOET je naar de strand van B.Lagoon! Je wordt verliefd .

Voor ons zeker volgende keer dit hotel maar dan voor langer dan een week .

Gereisd met partner in mei 2014

Voor herhaling

HarryenCarinta, 27-10-2013

Een Hotel om aan te bevelen. We waren er van 7 / 21 oktober 2013.

Einde seizoen en o zo vriendelijk personeel. Eten was prima en er was te kust en te keur. In die 14 dagen elke dag wel iets anders.

We wilde zelfs bijboeken, hotel kon maar terug vlucht niet. Wij vonden het geschikt voor kinderen tot 6 jaar.

Hier gaan we zeker nog een x heen. Personeel van Manaspark Hartelijk bedankt voor deze Top vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2013

Mooi uitzicht

Laurens, 22-6-2012

Manas Park in Oludeniz is een fijn hotel voor als je van (redelijk) kleinschalig en rust houdt. Het personeel werkt hard, de meeste spreken alleen erg gebrekkig Engels. Ligging is prima op de berg, op ca. 10 minuten loopafstand van het centrum en de zee. Voor mensen die slecht ter been zijn, is dit hotel niet geschikt. Trappen zijn er niet dus je moet dagelijks een stukje steil naar boven en beneden lopen. Faciliteiten zijn voldoende. Het hotel heeft een mooi zwembad en een grote ligweide met zitzakken, schommels en een pingpongtafel etc. Kamers zijn schoon en modern. Echter zijn de bedden hard en aan de kleine kant. Het eten vonden we over het algemeen ietwat teleurstellend, veel doorgekookt voedsel en geen afwisseling wat wel wenselijk is als je all inclusive zit. De moskee die ca. 100 meter onder het hotel zit, kan als storend ervaren worden. Deze 'dagelijkse wekker' ging steeds om 4.30 in de ochtend af. Lichte slapers nemen dus beter oordoppen mee ;-)
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manaspark Oludeniz in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manaspark Oludeniz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Manaspark Oludeniz scoort een 8.68 uit 10 op basis van 10 reviews.