7,6

24 reviews over Hotel Litera Fethiye Relax in het Nederlands

Een waardige 3*

danny, 30-3-2010

Meer dan 3 sterren is dit hotel inderdaad niet waard. De all-inclusief formule valt erg tegen. De kamers waren gehorig en het animatie team matig. Voor de rest mag je voor dit geld niet te veel verwachten. Wel leuk personeel! Het hotel was schoon, redelijk zwembad.
Gereisd met partner in mei 2005

leuk hotel

sylvia, 8-9-2008

leuk (standaard) hotel,strand op ongeveer 5 km maar je word opgehaald en thuisgebracht(gratis).lekker eten,personeel heel vriendelijk.

Wij waren de eerste nederlanders dit seizoen.voornamelijk engels.

Heel klein kinderbadje en het grote bad begint bij 1.20 dus niet echt voor kleine kids.

voor deze prijs zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2008

eenvoudig maar leuk

friesland, 20-8-2008

klein hotel dus erg persoonkijk.eten is goed, moet je wel van turks eten houden.lopen naar het dorp.prachtig uitzicht op de bergen.ook turkse toeristen wat ik erg leuk vind.kamers erg simpel en redelijk schoon.lakens op het bed en handdoeken waren schoon hoor.maar voor weinig geld goed eten en een erg leuke vakantie gehad.voor mensen die veel in het hotel blijven moet ik wel zeggen dat je wel een beetje aan de Engelsen stoort.ze drinken heel veel!!maar wij waren veel weg we gingen alleen eten in het hotel.
Gereisd anders in augustus 2008

marjolein, 29-8-2007

Dit hotel heeft een opknapbeurt nodig en ook de schoonmaak bij de bar kan veel beter. De tafels waren bijna altijd vies en op blote voeten lopen is niet aan te raden.Restaurant is veel schoner en goed. Kamers verschillen nogal. De eerste week een heel oude kamer die vlak naast het animatiegebeuren lag dus heel veel lawaai tot laat in de nacht. Na overplaatsing een veel mooiere kamer en rustige plek. Personeel is heel kindvriendelijk en ontzettend aardig!

De glijbaan is 2 tot 3x per dag open dus niet constant! Viel dus tegen als je met 3 kinderen komt want dit wisten wij niet. Ook waren we de enige nederlanders wat de kinderen ook niet leuk vonden. De rest was alleen maar Engels, Schots en Iers. Ook komt er geen hostess naar het hotel! Die heb je soms helemaal niet nodig maar toch handig als het weet. Al met al wel naar ons zin gehad.

Leuk 3 sterren hotel maar wel erg Engels gericht

Gereisd anders in augustus 2007

Nanke Oostwouder, 1-6-2007

Een prima hotel voor mensen die niet zo heel toeristisch op vakantie willen gaan. De kamers zijn eenvoudig en redelijk schoon.

De hamam is uitstekend en de masseurs zijn zeer professioneel. De omgeving in schitterend.

Een aanrader.

Gereisd anders in juni 2007

tklijn, 10-8-2006

hele leuke tijd gehad ,het kon niet beter goede service, aardig personeel en zeer behulpzaam

eten en drinken was goed

geen klachten

is zeer aan te raden ook voor gezinnen met kinderen

Gereisd anders in augustus 2006

Petra Hotz, 29-7-2006

wij zijn aug 2005 in Magico Bronzo geweest. Dit jaar gaan we weer (op huwelijksreis). Dus ja, het is prima bevallen. Prijs-kwaliteit, perfect.

Het eten is uitstekend en erg gevarieerd. De bediening heel erg vriendelijk en behulpzaam.wat betreft de ligging, het is maar waar je voor kiest. Wij vonden het prima geregeld wat betreft de strandbus verbinding.

En wat betreft het aantal sterren dat zegt ook niet altijd alles, wij gaan dit jaar voor de 8 ste keer naar Turkije maar je moet het gewoon treffen Maar wat ons betreft, tref je het wel in MAGICO BRONZO

Gereisd anders in juli 2006

Rosanne, 12-7-2006

Ik ben net terug gekomen van een heerlijke week in dit hotel.

Het personeel is erg vriendelijk en ook het animatieteam is erg actief.Ze doen allemaal erg hun best om de gasten te vermaken.

De gasten in het hotel zijn overwegend engelsen. Ik heb heel goede ervaring met de engelsen. Ze zijn ontzettend galant en onwijs beleefd.

Het eten was erg goed. Het was behoorlijk gevarieerd en voor elk wat wils. Het zag er allemaal erg netjes en hygienisch uit.

De kamers zijn eenvoudig, maar in orde. Wij hadden lekkage en we werden toen vrijwel gelijk naar een andere kamer gebracht. De douche was gewoon goed. De schoonmakers hielden de kamers goed schoon.

Al met al heb ik een hele goede indruk van dit hotel. Een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader voor jong en oud!

Gereisd anders in juli 2006

Peter Margriet Martien Edwin Stefan, 10-7-2006

Wij waren in Juni 2005 voor de eerste maal in Magico Bronzo en waren toen zeer tevreden.

Dit maal zijn wij geweest met 3 kinderen waarvan een tweeling van 14 en één van 15 die de vakantie van hun leven hebben gehad, ze vonden het erg leuk, vooral het personeel die werkelijk alles doen om het de mensen het naar hun zin te maken, de chefkok (ook kokki genoemd ) en zoon zijn erg goed met het goochelen van het eten,

Naz , JohnJohn , Gadget Jullie zijn geweldig!

we zien jullie binnenkort weer! (hopelijk September)

De kamers worden goed verzorgd,

elke dag schone lakens en handdoeken,

Zeer mooie omgeving,

En Suara Beach is een echte aanrader!

We hebben het erg naar ons zin gehad, en we komen zeker terug!

Geen minpunten!

Groeten: Peter, Margriet, Martien, Edwin , Stefan

Kusjes van ons allemaal!

*****AANRADER!*****

Gereisd anders in juni 2006

Rianne Heringa, 19-6-2006

We hebben hier een geweldige tijd gehad.

Het eten is lekker, we konden niet genoeg krijgen van de heerlijke baklava.

(een echte dikmaker, maar oh wat lekker)

Het personeel was heel vriendelijk, helemaal niks op aan te merken.

Het is natuurlijk een 3 sterren hotel, dus eenvoudig, maar je kamer wordt perfect schoongehouden, en de lekkende kraan die we hadden was in no-time vervangen.

De omgeving is ook erg mooit, bergachtig en groen. Tip: Huur een auto en ga eens richting Dalyan of de Schiereilanden van Marmaris.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Litera Fethiye Relax in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Litera Fethiye Relax zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Litera Fethiye Relax scoort een 7.58 uit 10 op basis van 24 reviews.