Hotel Letoonia club *****

8,5

155 reviews over Hotel Letoonia club in het Nederlands

Heerlijke week

Marjolein, 8-10-2017

Kamer in het hoofdgebouw geboekt dus overal dichtbij.Het hotel ligt op een schiereiland dus geen bus voor de deur maar wel een shuttleboot van het hotel dat elk uur tegen betaling van Try25 heen en terugvaart naar de marina van Fethiye .'S avonds taxi voor de deur.Het hotel is niet nieuw maar ziet er goed verzorgd uit.Prachtige bloemen en planten en mooie uitkijkjes op de baaitjes.Genoeg bedjes en geen handdoekje leggen.weinig Nl"s maar veel goede mix van alle nationaliteiten.Heerlijk eten en drinken genoeg variatie.Goede schoonmaak van de kamer en elke dag schone handdoeken.Het resort is vrij heuvelachtig maar er rijdt een treintje dus voor mensen die moeilijke ter been zijn zou ik kamer in het hoofdgebouw boeken.Zee is kalm en loopt langzaam af.Zandstrand en barretjes bij het strand.Wifi is prima en genoeg animatie overdag en s avonds.
Gereisd alleenreizend in september 2017

Enige troef is ligging

ElkeR, 3-8-2017

Resort is gelegen op een prachtige locatie met veel groen. Het uitzicht op het stadje (haven) Fetiye en de bergen is prachtig. Echter is dit een van de weinige positieve ervaring van dat hotel.

Bij aankomst in de kamer bleek dat we een van de nog oudere kamers hadden. Deze kamer was proper, maar verouderd. Geluidsisolatie op de kamer is 0,0. We werden 's nachts vaak gewekt door voorbijrijdende auto of kwakende eenden. Airco op de kamer was heel luidruchtig.Veiligheid van de kamer was niet gewaarborgd, daar je met de magneetkaart gewoon het slot van de deur kon forceren en op die manier eigenlijk iedereen op je kamer binnen kon. Bediening was niet wat we in het verleden hebben gekregen in andere hotels. De ene was al wat vriendelijker dan de andere, het was zelfs al teveel gevraagd om de tafel te komen afvegen bij het ontbijt. Er loopt gigantisch veel personeel rond, wat het niet altijd aangenaam maakt. Personeel was vaak meer bezig met hun smartphone i.p.v. met de gasten. Het eten was matig. Wij vonden dan er weinig variatie in het eten was (er stond wel veel, maar het was vaak hetzelfde dat herhaald werd), de versheid van de producten kan ook wel beter. Geen specifiek aanbod voor kinderen. Hygiëne was algemeen gezien goed. de kamers waren proper en het domein was ook heel netjes en onderhouden. Het zwembad en het strand lagen er ook altijd netjes bij. De restaurants daar tegen was wel wat minder. De stoelen in het hoofdrestaurant waren zeer vuil. De vloer was er ook vaak vuil, waardoor uitglijden een gevaar was. De koks achter de eetstandjes graaiden zelf in de eetbak om er ook van te eten. Eten dat gemorst was naast de bakken werd terug in de bakken gegooid. Er liepen katten rond, die door de gasten gevoederd werden, hierdoor bleven ze ook aan het eten. De laatste dag zat er zelfs een kat binnen in het restaurant, personeel deed hier niets aan. Nog maar te zwijgen van de vele mussen die hier ook binnen en buiten vliegen. Wij zijn in het hoogseizoen geweest en het was er heel druk. Dit zag je niet aan het zwembad of strand omdat het om een groot domein gaat waar er altijd wel plaats is om ergens te kunnen gaan liggen (handdoekje leggen in de ochtend is dan ook totaal niet nodig). De drukte was wel te merken in het restaurant, waar we meerdere malen 15 minuten moesten rondraaien voor we ergens plaats hadden om te gaan zitten. Kinderen werden vaak omver gelopen door onbeschofte gasten. Het resort algemeen was groot, veel trappen aanwezig hierdoor is het hotel niet aan te raden voor mensen die slecht te been zijn. Er zijn wel liften aanwezig, maar deze zijn vaak buiten werking: in 7 dagen tijd zijn deze 7x buiten werking geweest. Hierdoor moesten wij meer dan 150 trappen op om onze kamer te bereiken. Al bij al een ontspannen vakantie gehad, maar komen hier zelf niet meer terug en raden het ook aan niemand aan. Voor dezelfde prijs kan je veel betere hotels vinden. (Paloma Oceana resort in Side, Club Mega Saray in Belek,...)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Schitterend resort

Nur, 23-7-2017

Schitterend resort in mooi natuur.. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn wel gedateerd maar ondanks dat erg schoon. Voldoende ligbedden overal. Wij zitten nu in een clubhuis bij het dolfin Beach dit gebied is ideaal voor gezinnen met kinderen en ligt lekker ook centraal.

Verder is er voldoende entertainment... Dit resort heeft vele pluspunten.. 1 minpunt als je slecht ter been bent of niet van lopen houdt dan is het geen aanrader omdat het erg groot is.. Er zijn wel liften maar ondanks dat moet je wel( trap) lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtig resort.

Klaassen, 17-7-2017

schitterend complex, voldoende ligbedjes op elk tijdstip. 'S avonds voldoende zitplek voor iedereen. Één van de mooiere resorts waar ik geweest ben. Ik vond alleen het eten niet gevarieerd en gewoon niet goed. Verder moet je er altijd zelf iets van maken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke relax vakantie

maus uitterdijk, 11-7-2017

Hotel Letoonia is in 1 woord geweldig en kan het een ieder aanraden om erheen te gaan die van rust en geen massa gevoel houden .

Ik was er 8 dagen in mei '17 en heb me er uitstekend vermaakt , het was er heerlijk rustig en daar kwam ik ook voor , geen handdoekje leggen want er is aan de diverse zwembaden en zand strandjes plek genoeg .

Mooie groene en verzorgde tuinen / omgeving.

Vriendelijk en hard werkend personeel , eten was er heerlijk en in overvloed.

Je hoef eigenlijk niet van het resort af want er is genoeg te beleven voor jong en oud .

Een uitstapje naar de stad (de markt en gezellige winkel straatjes)met de boot is ook een aanrader evenals de diverse excursies .

Omdat de Bungalowkamers verspreid over het eiland (groot hoogte verschil) liggen wat voor bv. mensen die 'slecht ter been' zijn een probleem ' kunnen' zijn , rijden er de hele dag treintjes in de ronde die mensen ophalen en brengen .

Zelf verbleef ik in het het hoofdgebouw wat erg goed bevallen was , netjes en de schoonmaak was ook goed.

Tis nu juli en heb alweer geboekt voor eind september maar dan 15 dagen nou dat wil toch wel wat zeggen , heb er nu al in.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

onaardig personeel

m.Cooymans, 14-11-2016

De familiekamers zijn niet geschikt voor 4 personen. Veel te klein. Klachten worden niet opgelost. Personeel op een enkeling na erg onaardig en niet behulpzaam. Eten is matig. Omgeving prachtig. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Absolute aanrader!

Angela, 4-9-2016

Letoonia ligt op een geweldige plek, een schiereiland met palmbomen, bananenbomen, mooie planten etc. De goed uitgeruste kamers liggen verspreid in gebouwtjes over het hele schiereiland, zodat je geen massaal gevoel ervaart. Aan alle kanten zijn de bergen zichtbaar. Er zijn mooie baaitjes met een schitterend uitzicht, 3 eigen stranden, zwembaden, restaurants met heerlijke buffetten en een enorme keuze en heel veel te doen voor de all inn prijs. Ook ben je met een shuttlebootje zo in Fethiye en is het een mooie uitvalsbasis voor excursies. Door veel trapjes misschien iets minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, maar het hoofdgebouw is gelijkvloers en er rijdt een soort treintje naar het centrum van het eiland heen en weer. De medewerkers zijn supervriendelijk en geen moeite is hun teveel. Een mooie plek om lekker te wandelen of gewoon tot rust te komen. Geweldige week gehad!
Gereisd met partner in augustus 2016

Super!

Aly Hoeksema- Lindeman, 9-8-2016

Ben eind April, samen met mijn dochter en 2 kleinkinderen een week geweest.

Byzonder mooi daar, en prima verzorging. Leuke animatie voor de kinderen, en heerlijk eten. Geweldige service ! We werden de laatste dag pas om 7 uur gehaald en hadden nog een hele fijne dag. We mochten ons douchen en opfrissen in de Wellness. Ook werd er gebeld of we wensten of onze bagage van de kamer moest worden gehaald. Turkije vind ik een heerlijk vakantieland! Letoonia is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

TOP vakantie!

fam.Haas, 31-7-2016

Na een aantal keren een wat "minder" resort bezocht te hebben, was het voor ons dit keer een gevoel van thuis komen! De sfeer, het uitzicht een prachtig goed onderhouden resort!

Niet het nieuwste, maar het geen wij van houden.

Eten was buitengewoon goed en altijd warm wat warm moet zijn en er werd ook weer een drankje voor je geserveerd aan tafel!

Keuze in waar je wilt eten, binnen of buiten, snackbar of restaurant. Altijd wel een tafel beschikbaar!

En wat heerlijk om eens geen bedje bij het zwembad te hoeven reserveren, er was altijd wel plaats.

Heerlijke zwembaden en zalige plekken aan zee, allemaal makkelijk bereikbaar, wel veel trap lopen, maar goed voor de caloriën verbranding!

Super vriendelijke medewerkers, erg behulpzaam.

De animatie vonden wij wat minder, zijn teveel gericht op hun eigen nationaliteit.

Er zaten veel Oekraïeners, weinig Nederlanders.

Helaas 's avonds slechte live muziek en weinig variatie. Centrum is wel een sfeervolle plek om te zitten.

De kamers hadden voor ons wat groter mogen zijn, nu drie bedden naast elkaar en weinig loop ruimte. Veel trappen naar je kamer, maar dmv gebruik liften kun je dit halveren. Prachtig uitzicht vanaf balkon!

Badkamer was ruim. Schoonmaak en wisseling handdoeken kan beter, na klacht wel keurig opgelost!

Maar wat hebben we op de minpuntjes na genoten!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Schitterend verblijf gehad.....Top

Metske, 17-7-2016

Ik ben samen met mijn dochtertje van 4 jaar in dit resort geweest,werkelijk een top week gehad. Niks op aan te merken.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Letoonia club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Letoonia club in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Letoonia club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Letoonia club scoort een 8.46 uit 10 op basis van 159 reviews.