Hotel Jiva Beach *****

Jiva Beach
8,6

97 reviews over Hotel Jiva Beach in het Nederlands

Modern hotel met uitmuntende service

Rob, 20-9-2017

Jiva Beach Resort is heeft me op alle fronten aangenaam verrast.

Resort is ruim opgezet met een eigen strand voor de deur. Variatie in eten is er ten overvloede en voor elk wat wils. Personeel is zeer gastvrij, van het barpersoneel die service gericht is en je echt in de watten legt tot aan de receptie die je helpen met ongemakken waar je mee zit.

Een ongemak was voor mij ook het bed, dat harder was dan ik gewend was. Dit op de tweede dag in de ochtend aangegeven bij de receptie. Toen ik in de middag terug op mijn kamer kwam hadden ze er een topdekmatras opgelegd. Daarna elke nacht heerlijk geslapen.

Gasten bestaan voornamelijk uit oudere Engelsen, Turkse gezinnen en Russen. Was zelf een van de weinige Nederlanders. Geen last gehad van flink zuipende gasten.

Ik ga er zeker in de toekomst nog een keer terug.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Geweldig buffet maar wat een hard bed!

Susan, 20-8-2017

Goed: buffetten, aan zee, overal bedjes gratis beschikbaar, een leuke bibliotheek. Goede haman.

Niet goed: de bedden! Oh My! Keihard. Geen andere matrassen beschikbaar zei de receptie. Pfft. Daarnaast werd ik als Ned. Vrouw vaak aan de bars later geholpen dan Turkse mannen. Ook al stond ik er al veel eerder. Aan 1 bar zei de barman toen ik om twee thee vroeg dat die bar alleen cold drinks serveerde. Ik dus naar bar ernaast waar het erg druk essen tot mijn verbazing zie ik dat er asn de bar waar ik zojuist was een thee aan Turkse dame geschonken werd. Belachelijk! Ik liep terug en keek naar de dame met thee en barman. Die sorry zei en twee thee haalde. Nog nooit meegemaakt dit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Swim-up room is geweldig!

Sonja, 11-8-2017

Wij hadden een swim-up room genomen in dit hotel en dat was echt heerlijk! Andere zwembaden waren ook erg goed. Het eten had genoeg keuzes al vond ik het persoonlijk iets minder maar mijn vriend weer wel goed dus kan aan mij liggen, de snackbar daarentegen was uitstekend (lekkere en veel chickenfingers). Wij hebben niet op het strand gelegen maar zag er wel goed uit (wel kiezels). Vanwege swim-up room geen interactie met entertainment gehad maar ze waren wel goed aanwezig.Wij waren altijd te laat voor de shows dus daar kan ik niet over oordelen. Met Dolmusbusje die voor het hotel stopt kan je voor heel weinig geld naar de boulevard bij het strand waar alle cafe's, restaurantjes en souvenierwinkeltjes zitten. Daar is het erg gezellig. Excursies kan je in hotel, bij reisleiding of op de boulevard regelen. (laatste is stukken voordeliger). Wij zouden hier best wel terug naar toe kunnen gaan.
Gereisd met partner in juni 2017

heel erg genoten van alles, gaan zeker nog 1 keer

Annemiek en Theo, 27-6-2017

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Zeker bij de poolbar en het restaurant.

Het enige minpuntje was misschien de muziek 's avonds bij de Poolbar, nogal luid.

Het animatie team is ook erg leuk, we speelden jeu de boules op het strand

Gereisd met partner in mei 2017

Heel goed

Albert, 13-6-2017

Prachtig hotel wel wat rustig gelegen, maar stoorde ons niet. Tip top schoon zeer vriendelijk personeel en correct. Kamers prachtig een minpuntje, heb je de kamer op de allerhoogste verdieping 2de dan is er zeer weinig licht op de badkamer moeilijk voor de dames hun haar te stylen en makeup aan te brengen. De bedden liggen prima en iedere dag schone lakens en handdoeken. Eten van topniveau zowel presentatie als smaak, erg lekker en te veel om op te noemen. 24 uurs lounge nonstop drankjes, koffie, thee, soep luxe broodjes en patteseri. 2 maal daags lekkere ijsjes bij het zwembad. Ook eens gaan eten bij de alacart restaurants (wel reserveren) een lust voor het oog wat daar geserveerd wordt. Met de dolmus voor het hotel voor 1 euro naar fetiye. Leuk stadje aan de boulevard. Calis eenvoudig te belopen over pad net voor het strand. Dit hotel kan zich meten met de grote luxe 5 sterren hotels in lara, side, en belek, alleen veel compacter en gezelliger. Overal leuke hoekjes en zitjes om te relaxen. Hotel is modern strak en industrieel ingericht. Wij vonden het geweldig, en gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Herhaling

Fam van der plaat, 6-6-2017

Voor de 5 keer naar jiva beach geweest nog steeds fantastisch,wij hebben een swimupkamer gehad met eigen zwembad Bij het zwembad zelf zijn genoeg zonnebedden ook bij het strand geen last van reserveren met handdoeken.Het enige minpunt vinden wij de harde muziek tijdens de animatie.
Gereisd met partner in mei 2017

Gerda Lieffering-Baltus, 27-6-2016

Een Super resort, eten goed en veel keus temperatuur word aan gegeven voor ieder wat wils.

Kamers Super goeie bedden en stortdouche.

Strand schoon en bedjes genoeg ook bij het zwembad.

Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.

Alles was goed.

Super vakantie en gaan de volgende keer weer hier naar toe.

Gereisd met partner in juni 2016

Het was weer super!

A.Troost, 25-6-2016

Keurige kamers die goed schoongemaakt werden, het bed was aan de harde kant.

Na overleg een topdek gekregen voor op het bed. Super vriendelijk personeel die alles voor je doen.

Het eten was heerlijk en zeer gevarieerd.

Genoeg bedjes bij het zwembad zonder handdoekjes leggen.

Wij hadden wifi op de kamer maar familie op een andere kamer niet, verder wel overal in het hotel en bij het zwembad.

Wij zouden zo weer terugkomen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

subliem

Jurrie Van Der Plaat, 25-6-2016

Jiva beach zijn wij voor de 4 keer geweest het is nog steeds een super hotel de kwaliteit het eten super bij het zwembad en het strand voldoende zonnebedden je hoeft geen bed te reserveren zoals bij veel hotels met je handdoek,het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam de kamers erg luxe de tuin wordt goed onderhouden.Wij gaan zeker nog een keer.Het ligt ongeveer 5km van Fethye maar om de paar minuten stop de dolbus bij het hotel kosten 60cent.per rit per persoon
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige plek, heerlijk hotel!

Bo, 5-6-2016

Dit is echt een hotel om een keer heen te gaan of terug te keren. Het is heerlijk, gastvrij en niet duur. Vele activiteiten te doen in deze mooie omgeving en hotel. Medewerkers zijn super klantvriendelijke en behulpzaam. Chapeau voor dit hotel!
Gereisd anders in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jiva Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jiva Beach in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jiva Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jiva Beach scoort een 8.55 uit 10 op basis van 100 reviews.