Appartement Istanbul

Appartement Istanbul
Istanbul

2 reviews over Appartement Istanbul in het Nederlands

ilona weber, 24-9-2005

ik vond het helemaal top daar, ben er vorig jaar geweest enheb de tijd van mijn leven gehad, lekker rustig niet heel erg druk, mooi zwembad, prima service en uiterst aardige bediening. het licht dicht bij het strand en de stad is makkelijk bereikbaar.
    Gereisd anders in september 2005

René Slagers, 25-3-2005

Toen wij er vorig jaar waren was het ERG rustig (in totaal 4 appartementen bezet). Dit maakte dat het niet echt gezellig was s'avonds. Het complex op zich zit best wel aardig in elkaar, ziet er netjes uit. Het zwembad is schoon, maar ik was dus blij dat we niet o.b.v. half pension geboekt hadden. Konden we elders gaan dineren. Langs het strand in diverse aardige restaurantjes gegeten. Resumé: Leuk om meegemaakt te hebben, maar heeft weinig indruk gemaakt. Zal er niet vaak aan terugdenken.

Groet René

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Istanbul in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Istanbul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Istanbul scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.